Betöltés...

Combat Mission Shock Force 2 (PC - Steam elektronikus játék licensz)

Ár: 18.445 Ft

A háborús játékok híres Combat Mission franchise legújabb címe, most a Steamen. A Shock Force 2 egy feltételezett szíriai konfliktushoz vezet el a NATO és a szíriai hadsereg között. Vegye át a US Stryker Brigade Combat Teams (SBCT) és Heavy Brigade Combat Teams (HBCT) parancsnokságát, hogy száraz környezetben harcoljon a Szíriai Hadsereg gyalogos, gépesített és páncélos egységei ellen. Tapasztalja meg a hagyományos katonai erőket fenyegető modern fenyegetések teljes skáláját, beleértve az irreguláris harci erőket, a terroristákat, a kémeket, az öngyilkos merénylőket, az IED-eket és a modern kor aszimmetrikus hadviselésében alkalmazott egyéb halálos eszközöket. Játssz a Task Force Thunder kampányban, több mint egy tucat gondosan kidolgozott csatában vagy korlátlan számú gyors csatában. HOGYAN JÁTÉK A JÁTÉKOT A játékosok részletes küldetéseket kapnak, amelyeket a célok gazdag készlete alapján teljesíteni kell. A küldetések játszhatók valós időben vagy a 20 évvel ezelőtti első Combat Mission játékkal bemutatott WeGo hibrid köralapú módunkban. A WeGo lehetővé teszi, hogy minden játékos 60 másodpercnyi harcot tervezzen, majd figyelje, ahogy mindkét fél parancsait egyszerre hajtják végre. A WeGo rendszer azt is lehetővé teszi, hogy egyetlen számítógépen újranézze a körjátékot, és játsszon egy másik játékos ellen e-mailben (PBEM) vagy "hotseat"-en. A RealTime és a WeGo head-to-head játék TCP/IP-t is használhat LAN-on vagy az interneten keresztül. A hatalmas újrajátszhatóság az egyedülálló Quick Battle rendszernek köszönhető, amely lehetővé teszi a játékosok számára, hogy megvásárolják saját egyéni haderejüket, és megküzdjenek a választott csatatéren a különböző térképek széles választékából. A hatékony térkép- és forgatókönyv-szerkesztő lehetővé teszi, hogy csatákat vagy hadjáratokat hozzon létre saját maga és mások számára. AZ EGYSÉGEK ÁBRÁZÁSA Az összes egységet egy az egyben 1:1 méretarányban ábrázolják nagy felbontású sokszögű 3D modellekben, csuklós felfüggesztéssel, animált sraffozásokkal és más olyan jellemzőkkel, amelyek valódi érzést keltenek. Más 3D-s taktikai hadijátékokkal ellentétben a Combat Mission a való világ fizikáját az erők alaposan feltárt ábrázolásával ötvözi, egészen addig, amíg az egyes katonák harcba visznek. A fejlett járműsérülés-modellezés lehetővé teszi az egyes alrendszerek nyomon követését, beleértve a játékban elérhető legrealisztikusabb ballisztikus, páncélos és páncélozás utáni effektusokat. Ellentétben más játékokkal, amelyek a valóságnak ezt a szintjét követelik, a Combat Mission valójában a hadviselés teljes spektrumára kiterjed, beleértve az időjárás, a világítás és a terep kölcsönhatását az egységek és fegyvereik működésében. A Combat Mission talán legfontosabb jellemzője a "puha tényezők" részletes és innovatív bemutatása. A tapasztalat, a morál, a vezetés és más elemek az egyéni katona szintjén működnek, és együttesen alakítják át az egységek viselkedését. Bármilyen fontosak is ezek a csatatéri problémák, a legtöbb játékban rövid időre eltölthetők, vagy egyáltalán nem foglalkoznak velük. A való világban a legjobb fegyverek birtoklása semmit sem jelent, ha a legénységüket tartó katonák félelemben vannak, vagy túlságosan el vannak zavarodva ahhoz, hogy lássák, mi történik körülöttük. HOGYAN MŰKÖDNEK A DOLGOK A SZINTESÍK MÖGÖTT A fegyveráthatolási értékek és a páncélvédelem rendkívül részletes valós adatokon és tudományos algoritmusokon alapulnak, amelyek pontosan a játékban látottakra vonatkoznak. Nincsenek tetszőleges értékek (ütőpontok) vagy előre kiszámított felbontási táblázatok (CRT), amelyek oly gyakran elkeserítően pontatlan eredményeket adnak. A fejlett Tactical AI (TacAI) modellezi a csatatéren tartózkodó minden katona pszichológiai állapotát és eredendő tulajdonságait, lehetővé téve minden katona valódi harctéri viselkedését, mintha a saját szabad gondolkodó egyénisége lenne. A független katonák szimulációja más szempontból is fontos, mert lehetővé teszi, hogy a Combat Mission az úgynevezett Relative Spotting legyen. Ez egy olyan rendszer, amely biztosítja, hogy minden katonának saját, egyedi nézete legyen a csatatérről, elkerülve a sok játékban tapasztalt "Borg" problémát, ahol ha egyszer egy ember észrevett egy ellenséget, automatikusan mindenki más is észreveszi és lőhet rá. . Minden harcos, aki megéri puskaporban, tudja, hogy a Fog of War az egyik legfontosabb harctéri elem. A Command and Control (C2) példátlan szimulációja a Relative Spotting funkcióval kombinálva valósághűen ábrázolja az információáramlást és a felelősséget a katonák között, miközben információkat osztanak meg egymással arról, amit a csatatéren láthatnak. Mindezek az elemek, és még sok más, zökkenőmentesen illeszkednek egymáshoz, hogy a legvalósághűbb csatatéri élményt teremtsék meg. A realizmus szintje nem tolódik szembe a sok adattal és homályos hivatkozásokkal. Ehelyett a játékosok mindezt a 3D grafikus környezetben tapasztalhatják meg. A Combat Mission zsigeri játékkörnyezete vonzza a játékosokat, a játékmenet gazdagsága az, ami évekig játékban tartja őket. Jellemzők: - Taktikai hadviselés zászlóaljnál és a méret alatt, valódi 3D-s környezetben - Egyéni járművek, csapatok és osztagok vezetése - A „puha tényezők”, például a morál, a tapasztalat és a vezetés kiterjedt szimulációja - Innovatív rendszerek, amelyek bemutatják a háború ködét, a megfigyelést, a látóvonalat, a parancsnokságot és irányítást, valamint a célokat - Páratlan valósághű fizika, ballisztika és harctéri hatások - Küzdj sokféle időjárási és fényviszonyok között, amelyek mindegyike reálisan befolyásolja a harci képességeket - Egyedülálló hibrid rendszer RealTime vagy WeGo (körre osztott) játékhoz - Teljes funkcionalitású szerkesztő térképekhez, forgatókönyvekhez és kampányokhoz - A Quick Battle rendszer szándékos vagy véletlenszerű csatákat állít fel a játékos specifikációi alapján - Egyjátékos és egymás elleni játék, beleértve a Play By Email (PBEM) - Részletes és valósághű harci formáció az Egyesült Államok hadseregének és a szíriai hadseregnek - Kétféle szír nemkonvencionális erő, kémek, IED-ek és VIED-ek - Egy nagy kampány, egy kis kiképzési kampány, 20 önálló forgatókönyv és számos gyorscsata térkép. - A térképen habarcsok, aknavető járművek, drónok, légvédelmi tűz és egyéb modern hadviselési funkciók - Kibővített száraz harci környezet, amely immár vízi utakat, hidakat és más új terepeket is tartalmaz - Bonyolultan részletezett és rendkívül valósághű harci felszerelés az Egyesült Államok hadseregének és a szíriai hadseregnek, beleértve 41 járművet és 35 válogatott kézi lőfegyvert és legénységi fegyvert. - Az 1m x 1m felbontású, kiterjedt térképek rövid és hosszú távú akciókat tesznek lehetővé összetett terepen - Az épületek kifejezetten szimulálták az ajtókat, ablakokat és padlókat - Az időjárási és talajállapot-modellező rendszerek a száraz napsütéses napoktól a sáros, viharos éjszakákig mindent lehetővé tesznek, a látási viszonyokat és a mobilitást dinamikusan befolyásolják. Néhány Combat Mission játék a téli, tavaszi és őszi időjárás teljes választékát is tartalmazza - A látóvonalat és a tűzvonalat külön számítják ki, ami azt jelenti, hogy néha olyasmit láthat, amit nem tud lőni, néha pedig olyan dolgokra lőhet, amelyeket nem lát. - A katona testtartása (hasonfekvés, térdelő, álló) mindenre hatással van, beleértve a megfigyelést, a fedezéket és az ellenség leküzdésének képességét - A látóvonalat a "szemgolyó" vagy az "érzékelő" pont alapján számítják ki, nem általános érték - A Combat Mission realizmusának nagy része a fontos, alacsony szintű részletek helyes szimulálásából fakad, mint például a legénység felelőssége, a jármű látóblokkjai, csúcstechnológiás érzékelők stb. Egy 3 fős harckocsit néhány felhős látóblokkkal nem kell mesterségesen rosszabbá tenni. egy 5 fős harckocsi parancsnoki kupolával és külön látóblokkokkal a lövész és a rakodó számára, mert a harci küldetésben ez természetesen történik - Az, ahogy egy nemzet megszervezi egységeit, nagy hatással van arra, hogyan teljesítenek a harcban, ezért nagy erőfeszítéseket kell tenni annak érdekében, hogy az alakulatokat pontosan olyannak ábrázolják, amilyenek a való életben egy adott időpontban - A világítás nem kis mértékben befolyásolja a harcot a való életben és a játékban is. A megfelelő fényviszonyokat a napszak, az évszak és az időjárás alapján szimulálja

Tovább
Tulajdonságok
Játék: Playstation
 
Feladás dátuma: 2024.05.10
Eddig megtekintették 9 alkalommal

PC számítógépes játékok rovaton belül a(z) "Combat Mission Shock Force 2 (PC - Steam elektronikus játék licensz)" című hirdetést látja. (fent)

HASONLÓ KERESÉSEK: