Betöltés...

EmergeNYC (PC - Steam elektronikus játék licensz)

Ár: 88.980 Ft

*EmergeNYC ebben az állapotban korai hozzáférésben* Eddigi legnagyobb frissítésünk már minden fiókban elérhető! Kérjük, olvassa el mindezt letöltés közben. Üdvözöljük Brooklynban, a Fire Borough-ban. Barnakövek, bérházak, adófizetők, projektek, magánlakások, raktárak. Brooklyn Manhattan nyüzsgő utcáinak, sugárútjainak és magaslatainak az ellentéte. Brooklyn Bedford Stuyvesant/Crown Heights területei az évenkénti tűzesetekről híresek. Mik az újdonságok és mik a javítások? Fő célunk ezzel a frissítéssel a két fő probléma megoldása volt. Rossz teljesítmény és többjátékos. Ez a frissítés éppen ezt teszi. Sikerült megtalálnom a késésnek tulajdonítható fő összetevőket, és átterveztem őket, hogy hatékonyabban működjenek. Az előadás éjjel-nappal a SOKKAL gördülékenyebb játék érdekében. Ez az az optimalizálási frissítés, amelyre mindenki várt. Másodszor, mindannyian tudjuk, hogy a tűzoltás nem egyszemélyes munka. Ez egy csapatmunka. A játékunkban ezt szimulálhatjuk mesterséges intelligencia tűzoltókon keresztül, vagy ha barátaid (vagy idegenek) csatlakoznak hozzád a többjátékos előcsarnokban, hogy összeálljanak és együtt dolgozzanak. A multiplayer egy teljesen új és végre élvezetes élmény. A késés, a szinkronizálatlan mechanika és a játéktörő hibák megszűnnek. A játék olyan gördülékenyen fut, mint egy egyjátékos játék, és az összes mechanika 95%-a szinkronizálva van, és úgy működik, ahogy kell. Az alábbiakban a 0.8.3 frissítés teljes változásnaplója található De először egy megjegyzés Raftól: Először is szeretnék köszönetet mondani mindenkinek, aki játszik vagy játszott ezzel a játékkal. Ti megadtátok nekem a lehetőséget, hogy azt tegyem, amiért szenvedélyes vagyok és amiben jó vagyok, és boldog életet élek, hogy minden nap izgatottan ébredjek, hogy életre kelhessem ezt a látomást. Ez az életem munkája, és rendkívül büszke vagyok rá. A játék kezdettől fogva vegyes hírnévnek örvend, hogy egy késleltetett buggyos káosz, és ez tisztességes. Ez volt. Ez a projekt egy tanulási folyamat volt számomra, és magabiztosan állíthatom, hogy sokkal jobban teljesítem a munkámat, mint a múltban. Az elmúlt 2 hónapban rengeteget tanultam, ami a játékfejlesztést illeti. Valami átvette az irányítást bennem, és az agyam szivacská változott. Megtanultam kódolni, beleástam magam a játék magjába, hogy megtaláljam azokat a főbb problémákat, amelyek megtörnék a játékos élményét. Mindannyian tudjuk, mi ez; játéktörő hibák, elviselhetetlen késés és szörnyű többjátékos élmény. De évekig tanultam, üdvözöltem, és reméltem a legjobbakat, szó szerint ennek szenteltem az életem. Nagyon sokan láttátok ugyanazt a látomást, mint én. Köszönöm, és remélem, hogy ez az a frissítés, amely valóban oda tudja juttatni a játékot, ahol lennie kell. Ezen a ponton bátran kijelenthetem, hogy az EmergeNYC kétségtelenül a legjobb vészhelyzeti/tűzoltó játék/sim out. Számos tiszteletreméltó próbálkozás történt, mint például a Notruf 112, a „Firefighting Simulator”, amely 2017 óta egy szót sem posztolt, az Into the flames, amely ígéretes, de még mindig évekkel elmaradt. Büszke és megtiszteltetés számomra, hogy én vagyok az a személy, aki jelenleg ezt a műfajt vezeti. Új térkép Egy új Brooklyn alapú térkép 100 új vészhelyzet Több mint egy tucat új épületbelső 4 bútorozott tűzoltóház valós társaságokon alapul Pontos utcatáblák és oszlopokon elhelyezett egyirányú táblák jelzik a tartózkodási helyét Minimap egyirányú útvonaltervekkel, utcanevekkel és dobozszámokkal Az új térkép funkcionális forgalommal és gyalogos forgalommal rendelkezik Dinamikus környezeti zaj attól függően, hogy a térkép melyik területén tartózkodik Hozzáadott gomb az összes egység egyidejű megjelenéséhez Az ex FDNY Brooklyn Dispatcher hangszereplője sok vészhelyzetben Új Firehouse interakciók Új animációk, mint például az asztalnál ülve, dohányozni, telefonon beszélni stb. Nézz YouTube-videókat a tűzoltóházak tévéjén A tűzoltóházakban már vannak környezeti zónák, ami azt jelenti, hogy csendes lesz a konyhában és a készülék padlójában A Firehouse riasztási képernyői az aktív vészhelyzeti információkat mutatják Működő kipufogótömlők a készülék alján, amelyek automatikusan csatlakoztatják és leválasztják Optimalizálások Az eddigi legnagyobb optimalizálási frissítés Hatalmas teljesítménynövekedés egyjátékos és többjátékos módban Számos játékrendszert az alapoktól kezdve újraterveztünk a hatékonyabb és optimálisabb teljesítmény érdekében Kiküszöbölte a Lag Spikes-t Megnövelt képkockasebesség minden rendszerben Többjátékos A legnagyobb többjátékos frissítés Hozzáadott VOIP globális, fireground és diszpécser csatornákkal, rádió hangeffektusokkal és mikrofonkattintással Játék chatben olvasva Javított stabilitás Az összes mechanika szinkronizálva van a többjátékos módban Hatalmas teljesítményjavulás Hozzáadott képesség egy lezuhant játékos tűzoltó felsegítésére (60 másodperc után lejár) Hozzáadott Mayday Alert gomb, amely lejátssza a Mayday hangjait minden játékosnak Az összes mechanika 95%-a szinkronizálva Grafika és világítás Új grafikai, világítási és utófeldolgozási effektusok A vészvillogók most visszaverik a környezetet Hozzáadott lehetőség, hogy tócsák legyenek a földön Hozzáadott lehetőség, hogy hó legyen a földön AI Javított AI válaszidő Megnövelt AI sebességkorlátozás A mesterséges intelligencia most 15 másodpercet vár, mielőtt kifordulna a tűzrakókból vagy visszatérne a negyedbe, így a játékos bármilyen ülésben felpattanhat a szerelékre. Továbbfejlesztett AI forgalom A forgalom mostantól minden játékos járműnél felismeri és megáll A forgalom most oldalra húzódik, amikor elölről vagy hátulról dudával közelítik meg a járműveket A kereszteződésekben a forgalom a szirénák és kürtök bekapcsolásakor leáll Az AI autók törlődnek, ha egy másik játékos vagy mesterséges intelligencia által irányított jármű elüti, vagy ha elüti a teherautót, miközben nem tartózkodik benne Új kiegészítések/mechanika Csapdába esett áldozatok kerültek hozzáadásra, akiket a legtöbb tűznél megmenthetsz A tüzek most tűz hanghatást játszanak le A tüzek oltáskor megégett matricák maradnak az égett felületeken Új Gas Odor hívómechanika hozzáadva Új vízszivárgás hívómechanika hozzáadva Hozzáadott esési sérülés Működő Kipufogótömlők, amelyek a teherautókhoz csatlakoznak, és automatikusan lecsatlakoznak, majd újracsatlakoznak A 3. osztályú riasztók tűzveszélyesek Tweaks / Változások Újratervezett felhasználói felület, hogy karakter módban is képes legyen új egységek létrehozására és hívására Növelte a karakter futási sebességét Továbbfejlesztett járműkezelés Tweaked Character Health & Fire Semage Az MDT képernyőt továbbfejlesztették, hogy valósághűbbnek tűnjön, és másképp működik Nyomja meg a jobb Shift billentyűt a 10-84 eléréséhez (színhelyen) A vészhelyzetek már nem kényszerítik az MDT felbukkanását (hangok vagy MDT csengetési üzenet figyelése) A Marauder II első forgólámpáinak megnövelt sebessége Black Hood hozzáadva a Squad 252 Driverhez Néhány lehajtható ajtó vágása hosszabb ideig tart A tömlők általános stabilitása javított Hibajavítások Kijavítottuk az összes szirénával és kürttel kapcsolatos problémát a többjátékos módban Javítva a tűzcsapokhoz való csatlakozási problémák Javítva a több tétel felszerelésével és visszaküldésével kapcsolatos problémák Kijavítottuk azt a hibát, amely miatt a többszereplős lobbik néha nem indultak el Javítva a többjátékos módban véletlenszerűen bömbölő kürtök problémája Kijavítottuk azt a hibát, amely miatt a motorok azonnal leálltak, amikor valaki beszáll egy másik járműbe, illetve kiszáll a többjátékos módból Eltávolították az izzást az erdőtűzről az Akadémián, amely folyamatosan ég Kijavítottuk az önmagukban vagy más játékosok által távolról nyíló rekeszek problémáit Javítva az AI sziréna és kürt problémák Javítva a hiányzó fénysávok a járműveken A Powercall eltávolítása az FDNY Trucks-ból Javítva a PD Car testreszabóval kapcsolatos problémák Javítva a PD Car első jobb oldali és a vezető hátsó kerekei túlságosan befelé Kijavítottuk azt a hibát, amely miatt nem tudja abbahagyni a permetezést, ha a tömlő lecsatlakozik Javítva az SP és MP motorfedélzeti fegyvereivel kapcsolatos problémák Javítva, hogy nem lehet kikapcsolni az automatikus szirénát a zászlóaljakon MP-ben Eltávolították a kettős ugrás képességét Kijavítottuk azokat a problémákat a többjátékos játékban, amikor valaki más légi létrán mászása miatt a teherautó a levegőben repül Szinkronizált toronylétra fúvóka spray Szinkronizált fedélzeti fegyverek Az EmergeNYC egy kitalált szabad világú Manhattanben, Brooklynban, New York államban található, és a tűzoltó akadémiában található fejlett közlekedési és gyalogos rendszerrel. A Rhese open world több tucatnyi épületet és felfedezésre váró területet fog tartalmazni, kezdve az üzletektől, lakóépületektől, parkolóházaktól, tetős toronyházaktól, metróállomásoktól, alagutaktól és belső terektől a vészhelyzetek széles skálájának elhelyezésére. Ezenkívül gyönyörűen részletező lesz, és dinamikus időjárás/nappali és éjszakai rendszerrel rendelkezik. Az EmergeNYC nem csak a részletekbe megy bele, és számos lehetőséget kínál a játékosoknak a vészhelyzet helyszínén, hanem akkor is, amikor nem válaszol egy hívásra, és amikor vészhelyzethez tart. A játékosok különböző környezetekkel léphetnek kapcsolatba, ha nincsenek elfoglalva. A tűzoltók 5 egyedi tűzoltóházban helyezkednek el, teljes belső terekkel és 3 motortársulattal, 3 létratársasággal, egy osztagszázaddal, mentőtársasággal és zászlóaljfőnökkel, akik készen állnak a reagálásra, amikor és ahol szükség van rá. A rendőröknek lesz egy központi kitalált 14. körzet, ahol a játékosok kiválaszthatják és testreszabhatják a rendőrségi járműveket, felszereléseket, fegyvereket és karakterüket. A mentőszolgálat dolgozóinak kórházi sürgősségi helyiségük lesz, ahol leadhatják a betegeket, és hívás után elláthatják az ellátást.

Tovább
Tulajdonságok
Játék: Playstation
 
Feladás dátuma: 2024.04.30
Eddig megtekintették 1 alkalommal

PC számítógépes játékok rovaton belül a(z) "EmergeNYC (PC - Steam elektronikus játék licensz)" című hirdetést látja. (fent)

HASONLÓ KERESÉSEK: