Betöltés...

The Operational Art of War IV (Digitális kulcs - PC)

Ár: 17.514 Ft



A JÁTÉKRÓL

A legenda visszatért!



Az Operational Art of IV a hadműveletek új generációja. A korábbiaknál nagyobb rugalmassággal és izgalmas funkciók új tömbjével a 20. század hajnalától napjainkig a legemblematikusabb csatákat élheti át, beleértve azokat is, amelyek soha nem fordultak elő!







Több mint 200 forgatókönyv, mint például a Marne-i csata, Dien Bien Phu, az Arnhemi Batte, a Falkland-invázió - és még sok más! - el fogja kovácsolni stratégiai készségeit és képességét mindenféle csapat és terep elsajátítására!



A teljes haditengerészeti rendszert teljesen felülvizsgálták és végrehajtották , realizmusát új, magasabb szintre emelve!







Az ellátórendszert jelentősen továbbfejlesztették, lehetővé téve a fokozatosabb szimulációt anélkül, hogy további feladatokat adnának a játékosoknak.



Ezenkívül a játék tartalmaz egy továbbfejlesztett harci felbontást, egy sokkal következetesebb harci körmenedzsmentet, valamint a TOAW Editor Event rendszer jelentős fejlesztéseit, amelyek megkönnyítik az összetett forgatókönyvek létrehozását!







Egy új Battlefield Time Stamp funkció átveszi a TOAW egyedülálló módját a játékfordulatok felbontásának kezelésében, és megkönnyíti a játékosok számára az előre történő tervezést!



A nagy forgatókönyvek által megfélemlített személyek számára pedig létezik egy továbbfejlesztett PO / AI segéd automatizálás, amely megkönnyíti baráti erőinek egy részét az AI-nek!



Az Operational Art of War IV egy csúcskategóriás katonai szimuláció, amelyre minden wargamernek szüksége van!



JELLEMZŐK



Új tengeri hadviselési jellemzők



Javult a hajók modellezése. Ahelyett, hogy a hajókat egyetlen felszerelésként kezelnék, mint például fegyvert vagy osztagot, ma már összetett rendszerként kezelik őket, amelyek a harc során kárt szenvednek. A hajók új páncélzattal, tartóssággal, pontossággal, sebességgel és mozgékonysággal rendelkeznek.

A felvett egységek már nem használják a saját erejüket a védekezésben. A haditengerészeti harc a támadók haditengerészeti erejét mostantól egyedi lövésekként / repülőgépként értékeli - a héjasúlyukkal meghatározzák a páncél behatolását és az ebből eredő károkat.

A tengeri tiltást már alkalmazhatják repülőgépek, hajók és parti ágyúk. A tengeri tiltásnak alávetett hajók visszaütnek (vagy fuvarozók esetén ellentámadások).



Új ellátási rendszer



Most van egy köztes ellátási állapot, amely a „Szállított” és a „Nincs ellátva” közé esik. „Túlhosszabbításnak” hívják. Új paramétert túllépték az ellátási küszöböt megvalósítottak. Ez az a helykínálati érték, amely alatt a helyek túlhúzódnak. Az ilyen hexákban lévő egységek némileg működnek a szállított és a nem szállított egységek működése között. Ennek az lesz az eredménye, hogy az egységek sokkal nehezebben tudnak nyomást gyakorolni az ilyen helyekről piros vonalú egységek körülményei között.

A tervező beállíthatja, hogy a motoros egység mozgása a továbbfejlesztett utakon kevesebb, mint egy MP javított útszakaszonként (például ½ MP / hatszög). Ha ez opcionális, akkor ez befolyásolja az ellátást abban az esetben, ha a továbbfejlesztett utakon nyomon követett ellátó vezetékek arányosan tovább fognak terjedni, mint más terepeken, például a szokásos utak. Vegye figyelembe, hogy ez különösen befolyásolja a sivatagi forgatókönyveket.

Az egységenkénti készletenkénti visszanyerés 50% -os határát feloldották.



Egyéb játék jellemzők



Hatótávolsági korlátok: A rangsorolt ?egységek névleges tartományát korlátozhatja a játékos. Ezt fel lehet használni a bombázók távolságának testre szabására, hogy illeszkedjenek a vadászgépek fedélzetéhez, vagy arra, hogy a több hatótávolságú berendezéssel rendelkező egységek a legrövidebb hatótávolságú berendezések tartományában működjenek. A DBR tükrözi a módosított tartományt.

Telepítés helyreállítása: A rangsorolt ?egységek megőrzik bevetési állapotukat, miután a harci és a szárazföldi támadók helyreállíthatják övéiket, ha a tervezett harcot megszakítják.

Új hídmegsemmisítési szabályok: Lehetőség van korlátozni a híd hatszögeit (megsemmisítés céljából) olyan helyekre, ahol az út jellemző grafikusan átlépi a folyó jellemzőit.

Harci jelentés áttekintése. A harci jelentéseket a pbl / sal fájlokba menti, hogy mindkét játékos átnézhesse őket.

A Matrix PBEM ++ rendszerének adaptálása.

Tovább
Tulajdonságok
Játék: Playstation
 
Feladás dátuma: 2024.05.30
Eddig megtekintették 27 alkalommal

PC számítógépes játékok rovaton belül a(z) "The Operational Art of War IV (Digitális kulcs - PC)" című hirdetést látja. (fent)

HASONLÓ KERESÉSEK: