The Operational Art of War IV (Digitális kulcs - PC)
Ár: 17.514 Ft
A JÁTÉKRÓL
A legenda visszatért!
Az Operational Art of IV a hadműveletek új generációja. A korábbiaknál nagyobb rugalmassággal és izgalmas funkciók új tömbjével a 20. század hajnalától napjainkig a legemblematikusabb csatákat élheti át, beleértve azokat is, amelyek soha nem fordultak elő!
Több mint 200 forgatókönyv, mint például a Marne-i csata, Dien Bien Phu, az Arnhemi Batte, a Falkland-invázió - és még sok más! - el fogja kovácsolni stratégiai készségeit és képességét mindenféle csapat és terep elsajátítására!
A teljes haditengerészeti rendszert teljesen felülvizsgálták és végrehajtották , realizmusát új, magasabb szintre emelve!
Az ellátórendszert jelentősen továbbfejlesztették, lehetővé téve a fokozatosabb szimulációt anélkül, hogy további feladatokat adnának a játékosoknak.
Ezenkívül a játék tartalmaz egy továbbfejlesztett harci felbontást, egy sokkal következetesebb harci körmenedzsmentet, valamint a TOAW Editor Event rendszer jelentős fejlesztéseit, amelyek megkönnyítik az összetett forgatókönyvek létrehozását!
Egy új Battlefield Time Stamp funkció átveszi a TOAW egyedülálló módját a játékfordulatok felbontásának kezelésében, és megkönnyíti a játékosok számára az előre történő tervezést!
A nagy forgatókönyvek által megfélemlített személyek számára pedig létezik egy továbbfejlesztett PO / AI segéd automatizálás, amely megkönnyíti baráti erőinek egy részét az AI-nek!
Az Operational Art of War IV egy csúcskategóriás katonai szimuláció, amelyre minden wargamernek szüksége van!
JELLEMZŐK
Új tengeri hadviselési jellemzők
Javult a hajók modellezése. Ahelyett, hogy a hajókat egyetlen felszerelésként kezelnék, mint például fegyvert vagy osztagot, ma már összetett rendszerként kezelik őket, amelyek a harc során kárt szenvednek. A hajók új páncélzattal, tartóssággal, pontossággal, sebességgel és mozgékonysággal rendelkeznek.
A felvett egységek már nem használják a saját erejüket a védekezésben. A haditengerészeti harc a támadók haditengerészeti erejét mostantól egyedi lövésekként / repülőgépként értékeli - a héjasúlyukkal meghatározzák a páncél behatolását és az ebből eredő károkat.
A tengeri tiltást már alkalmazhatják repülőgépek, hajók és parti ágyúk. A tengeri tiltásnak alávetett hajók visszaütnek (vagy fuvarozók esetén ellentámadások).
Új ellátási rendszer
Most van egy köztes ellátási állapot, amely a „Szállított” és a „Nincs ellátva” közé esik. „Túlhosszabbításnak” hívják. Új paramétert túllépték az ellátási küszöböt megvalósítottak. Ez az a helykínálati érték, amely alatt a helyek túlhúzódnak. Az ilyen hexákban lévő egységek némileg működnek a szállított és a nem szállított egységek működése között. Ennek az lesz az eredménye, hogy az egységek sokkal nehezebben tudnak nyomást gyakorolni az ilyen helyekről piros vonalú egységek körülményei között.
A tervező beállíthatja, hogy a motoros egység mozgása a továbbfejlesztett utakon kevesebb, mint egy MP javított útszakaszonként (például ½ MP / hatszög). Ha ez opcionális, akkor ez befolyásolja az ellátást abban az esetben, ha a továbbfejlesztett utakon nyomon követett ellátó vezetékek arányosan tovább fognak terjedni, mint más terepeken, például a szokásos utak. Vegye figyelembe, hogy ez különösen befolyásolja a sivatagi forgatókönyveket.
Az egységenkénti készletenkénti visszanyerés 50% -os határát feloldották.
Egyéb játék jellemzők
Hatótávolsági korlátok: A rangsorolt ?egységek névleges tartományát korlátozhatja a játékos. Ezt fel lehet használni a bombázók távolságának testre szabására, hogy illeszkedjenek a vadászgépek fedélzetéhez, vagy arra, hogy a több hatótávolságú berendezéssel rendelkező egységek a legrövidebb hatótávolságú berendezések tartományában működjenek. A DBR tükrözi a módosított tartományt.
Telepítés helyreállítása: A rangsorolt ?egységek megőrzik bevetési állapotukat, miután a harci és a szárazföldi támadók helyreállíthatják övéiket, ha a tervezett harcot megszakítják.
Új hídmegsemmisítési szabályok: Lehetőség van korlátozni a híd hatszögeit (megsemmisítés céljából) olyan helyekre, ahol az út jellemző grafikusan átlépi a folyó jellemzőit.
Harci jelentés áttekintése. A harci jelentéseket a pbl / sal fájlokba menti, hogy mindkét játékos átnézhesse őket.
A Matrix PBEM ++ rendszerének adaptálása.
Tulajdonságok
Játék: | Playstation |
Feladás dátuma: | 2024.05.30 |
Eddig megtekintették 27 alkalommal |
PC számítógépes játékok rovaton belül a(z) "The Operational Art of War IV (Digitális kulcs - PC)" című hirdetést látja. (fent)
HASONLÓ KERESÉSEK: