Leadwerks Game Engine (Digitális kulcs - PC)
Ár: 16.035 Ft
A JÁTÉKRÓLA Leadwerks Game Engine a legegyszerűbb módszer 3D játékok és VR élmények készítésére. Tanuljon meg mindent, amire szüksége van az átfogó útmutatókkal. Készítsen játékokat a világ leginkább intuitív játékfejlesztő rendszerével. Adja el játékát jogdíjmentes licenccel, vagy ossza meg őket a világgal ingyen.
Főbb jellemzők
Tanuljon el
készíteni saját, ingyenes, ingyenes játékokat. Rengeteg dokumentációt és video oktatást biztosítunk, amelyek végigvezetik a saját 3D-játékainak felépítésének lépéseit. A Leadwerks a tökéletes út a teljes nooból a profi játékfejlesztőhöz. És amikor közzéteszi a játékot, soha nem kell fizetnie jogdíjat.
Új globális megvilágítási és térfogat-effektusok A
Leadwerks Game Engine 4.1 környezetbarát érzékelőket vezet be a globális megvilágításhoz és a visszatükrözéshez, valamint a térfogati világítási effektusokat, mindezt könnyen irányítható és intuitív felületen. Ez megkönnyíti a lenyűgöző grafikájú játékok létrehozását, mint valaha.
Új növényzetfestő rendszer
A Leadwerks Game Engine 4 egy egyedülálló vegetációs rendszert mutat be a lombozat hatalmas mennyiségének kezelésére. Az egyes példányok memóriában való tárolása helyett új rendszerünk egy disztribúciós algoritmust használ, amely dinamikusan kiszámítja az egyes keretek releváns példányait a megjelenítéshez és a fizikához. Ez hatalmas, sűrűn csomagolt jeleneteket tesz lehetővé, minimális fölött. Az eredmények hihetetlenül gyors, hatékony és könnyen használható. Valójában az új rendszerünk olyan fejlett, hogy szerepel a Game Engine Gems 3 könyvben .
Speciális grafika
A Leadwerks az AAA grafikát elérhetővé teszi hardveres tesselációval, geometriai árnyékolókkal és egy halasztott megjelenítővel, akár 32x-es MSAA-val. Rendezőnk újradefiniálja a képminőséget, mint a cg renderelést, mint a múltbeli valós idejű játékokat. Az OpenGL 4.0 használata ekvivalens grafikát biztosít a DirectX 11-hez, platformok közötti támogatással az operációs rendszerek között a jövőbeli bővítéshez.
Beépített szintű tervező eszközök
Konstruktív szilárd geometria segítségével építheti a játék szinteit a semmiből a szerkesztőben. Szerszámaink megkönnyítik a formatervezés vázlatát, és ötleteit életre kelti. Bárki felépítheti saját játékvilágát Leadwerksben anélkül, hogy szakértőnek kellene lennie.
Integrált Lua Script Editor
Integráltuk a Lua-t közvetlenül a Leadwerksbe, mert bizonyított múltbeli eredményei több száz kereskedelmi játékban szerepelnek, beleértve a Crysis-t, a World of Warcraft-ot és a Garry's Mod-ot. A Lua tökéletesen integrálódik a natív kódhoz a gyors prototípus készítéséhez és az azonnali vezérléshez. A beépített hibakereső lehetővé teszi a játék szüneteltetését, a kód átlépését és a program minden változójának valós időben történő ellenőrzését. A Lua ideális kezdőknek, és az integrált Just-In-Time (JIT) fordító biztosítja, hogy játékaid gyorsan futhassanak növekedésük során. (Felhívjuk figyelmét, hogy a C ++ programozás támogatásához a Standard Edition DLC szükséges.)
Visual Flowgraph az Advanced Game Mechanics számára
Az egyedülálló vizuális folyamatábra lehetővé teszi a tervezők számára, hogy játékmechanikákat állítsanak fel, interakciókat építsenek és fejlett szkript-szekvenciákat tervezzenek a kódsor megérintése nélkül. A folyamatábra rendszer tökéletesen integrálódik a Lua szkriptbe, lehetővé téve a szkriptprogramozók számára, hogy feltárják saját funkcióikat, és új lehetőségeket teremtsenek a játékhoz.
Royalty Free licenc
Az Ön által készített játékok a tiéd. A játékod, a eladás, a megadás, és ahogy tetszik. Soha nem számít fel jogdíjat a Leadwerks-ben játszott játékokért. Mivel kizárólag az ingyenes, nyílt forrású köztes szoftverkönyvtárakra támaszkodunk, soha nem kell aggódnia, hogy drága licenceket vásároljon harmadik felektől.
Gőz funkciók
Töltse le és tegye közzé a játék tartalmát a Steam Workshop segítségével.
Közzé teheti a képleképezéseket és a YouTube videókat közvetlenül a Steam alkalmazásban a szerkesztőből.
A beépített Steamworks támogatás készen áll a játék közzétételére a Steam szolgáltatásban.
Peer-to-peer hálózat, hangbeszélgetés és nyilvános szerverek.
Grafika
Az OpenGL 4.0 halasztott megjelenítő, egységes világítási modellvel, tetszőleges számú lámpát támogat, minden lágy, dinamikus árnyékot vetve.
Akár 32-szeres hardver MSAA teszi a renderelt képeket hihetetlenül éles és részletessé.
A csúcs, a töredék, a geometria és a tesselációs árnyékolók teljes támogatása.
A dinamikus megatexture terep sokrétegű terepek gyors renderelését teszi lehetővé.
A hierarchikus hardver elzáródási lekérdezések gyors láthatóságot tesztelnek.
Hardver tesszelés a dinamikus valós felület elmozduláshoz a GPU-n.
Normál leképezés spekuláris és kockatérkép-reflexiókkal.
Az installált renderelés lehetővé teszi a nagy mennyiségű tárgy gyors felhívását.
A hardveres nyúzás gyors bőrű animációt biztosít.
Halasztott átlátszóság több átfedő árnyékolási réteggel.
Valós idejű hálómódosítás.
Trilineáris és akár 16x anizotróp szűrés.
Keverési és átmeneti animációs szekvenciák.
Kicsomagolja az animációs sorozatokat a szerkesztőben.
Szerkesztő
Az automatikus eszközkezelés újratelepíti a modelleket és a textúrákat, amikor egy másik alkalmazásból módosítják őket.
Húzza be az FBX, DDS, BMP, JPG, PNG, TGA és PSD fájlok importálását.
A vizuális interfész vezérli a művészeti folyamat minden elemét.
Konstruktív szilárd geometriai modellező eszközök.
Az ecset primitívumok közé tartozik a doboz, ék, henger, gömb, boltív, cső és torus.
Automatikus UV-leképezés.
Ecsettel sima csoportokat.
A GPU-val gyorsított terepszerkesztő selymesen gyors és gyors formálást tesz lehetővé.
Beépített árnyékoló szerkesztő azonnali megjelenítéssel és a hibák kiemelésével.
A natív felhasználói felületet minden támogatott platformon használják.
Programozás
Beépített Lua szkript-szerkesztő hibakeresővel, kód-lépéssel és szintaxis kiemeléssel.
A vizuális folyamatábra lehetővé teszi az objektumok összekapcsolását a játék interakcióinak vezérléséhez és a szkriptált szekvenciák beállításához.
Indítsa el a játékot, és futás közben hibakeresést végezzen a Lua virtuális gépről.
Objektum-orientált parancskészlettel rendelkező API-kialakítás lehetővé teszi bármilyen játék kódolását.
Az entitás szkriptek objektumonkénti kampó felületet biztosítanak.
A közvetlen programozás lehetővé teszi a játék hurokának és a program szerkezetének irányítását.
A szkriptváltozókat egy vizuális felületen jelenítik meg, és valós időben töltik fel újra.
AI
A Navmesh pathfinding automatikus AI navigációt biztosít, amely mindenhol működik.
A karaktervezérlő mozgása zökkenőmentesen integrálva a fizikába és a pályahatároló rendszerekbe.
Állítsa be az entitásokat, hogy automatikusan üldözzenek egy másik objektumot, vagy navigáljanak egy pozícióba.
Fizika
Gyors és pontos merev testfizika.
Korlátozások, beleértve a csuklót, gömböt és csúszócsuklókat.
A csuklós hajtóművek gyors és stabil motoros korlátokat biztosítanak az ajtók, robotkarok és egyéb mozgások számára.
Automatikus fizikai alak számítás.
Fizikai alakzatokat generálhat a szerkesztőben modellekből vagy kefékből.
Söpört az ütközés.
Raycasting vonalakkal vagy gömbökkel.
Részecskék
Valós idejű részecskeszerkesztő azonnali megjelenítéssel.
A kibocsátási mennyiségek tartalmazzák a dobozt, a gömböt, a hengert, a csövet és a kúpot.
Állítható görbe grafikon az alfa és a skála számára.
Részecske-animációs lapok állítható keretszámmal és elrendezéssel.
Sebesség alapú forgás az irányított részecskékhez, például szikrákhoz.
Hang
3D hang térbeli térbeli meghatározása.
Bármely entitásból hangot bocsáthat ki.
Az automatikus csatornakezelés felszabadítja a szükségtelen csatornákat.
Ugrás bármikor hangosan.
Tulajdonságok
Játék: | Playstation |
Feladás dátuma: | 2024.05.20 |
Eddig megtekintették 49 alkalommal |
PC számítógépes játékok rovaton belül a(z) "Leadwerks Game Engine (Digitális kulcs - PC)" című hirdetést látja. (fent)
HASONLÓ KERESÉSEK: