Árképzés okosan (profitnövelő stratégiák) - Dolna, R.J.-Simon, H.
Ár: 1.690 Ft
sorozat: Marketing és kommunikáció Ajánljuk vállalatvezetőknek, gazdasági igazgatóknak, marketing-, termék- és márkamenedzsereknek, kontrollereknek, pénzügyi szakértőknek és marketinget tanuló diákoknak. Az árpolitika döntő elem a cégek bevételének alakulásában, mégis meglepően sok vállalat próbál körültekintő és kreatív árstratégia nélkül profitnövekedést elérni. A szerzők megmutatják, hogyan lehet nagyobb nyereséget elérni árképzési modelljeik segítségével. Piacszegmentáció, reklámárak, versenystratégiára épülő és nemzetközi árpolitika, nonlineáris árazás, egymáshoz kapcsolódó termékcsaládok árazása, időfüggvényű árképzés - csak néhány azok közül a lényeges módszerek közül, amelyekről megtudhatjuk, mikor és hogyan használjuk őket. A szerzők két oldalról közelítik meg az okos árképzés kialakításának folyamatát. Először bemutatják a világ legsikeresebb vállalatainak stratégiai árképzését, majd egy olyan négydimenziós rendszert állítanak fel, mely segítséget nyújt az okos árképzés megvalósításához. A mű rendkívül részletes gyakorlati könyv; vállalatvezetők, gazdasági igazgatók, marketing-, termék- és márkamenedzserek, kontrollerek, pénzügyi szakértők és marketinget tanuló diákok számára egyaránt fontos segédeszköz.

Tulajdonságok
Könyvkereső: | Tudományos és dokumentum |
Feladás dátuma: | 2025.02.28 |
Eddig megtekintették 29 alkalommal |
Könyvek rovaton belül a(z) "Árképzés okosan (profitnövelő stratégiák) - Dolna, R.J.-Simon, H." című hirdetést látja. (fent)