A kiemelt ügyfelek meghatározása - Peter Cheverton
Ár: 595 Ft
Ha már vannak olyan vevői, akikkel kiemelten foglalkozik, talán az aggasztja, hogy a leendő ügyfelek meghatározásának módja nem világos, nem mindenki ért vele egyet vállalatánál, vagy egész egyszerűen csak rossz a folyamat. Esetleg egyáltalán nincs is ilyen folyamat. Ha nem határozza meg kiemelt ügyfeleit, hogy tudná menedzselni őket? Világos, lényegretörő stílusában Peter Cheverton egy 10 lépésből álló folyamatot mutat be a kiemelt ügyfelek kiválasztására. Ismerje meg, hogyan határozhatja meg céljait; hogyan állíthatja össze a kiválasztó csapatot; hogyan alakíthatja ki marketingtervét; hogyan szegmentálhatja a piacot; hogyan határozhatja meg a vevői vonzerőt; hogyan értékelheti, súlyozhatja és rangsorolhatja vevőit; hogyan hajthatja végre a kiválasztást; hogyan kommunikáljon a vevőkkel.
Tulajdonságok
Könyvkereső: | Tudományos és dokumentum |
Feladás dátuma: | 2025.01.29 |
Eddig megtekintették 0 alkalommal |
Könyvek rovaton belül a(z) "A kiemelt ügyfelek meghatározása - Peter Cheverton" című hirdetést látja. (fent)