Vezetés felsőfokon - A hat vezérelv, amelyet be kell tartanod, ha a legjobbak közé akarsz kerülni
Ár: 4.290 Ft
Vezetés felsőfokon - A hat vezérelv, amelyet be kell tartanod, ha a legjobbak közé akarsz kerülni Mélyinterjú a Netflix, a JPMorgan Chase, a General Motors és a Sony vezérigazgatójával New York Times Bestseller Wall Street Journal Bestseller A McKinsey & Company a világ egyik legkiemelkedőbb vezetői tanácsadócége. Hogyan látják el a munkájukat a legjobb vezérigazgatók? Erről szólnak ezek a részletes interjúk, és a válaszadók napjaink legsikeresebb vállalatvezetői, többek között a Netflix, a JPMorgan Chase, a General Motors és a Sony igazgatói. Ha az ember vezérigazgató a világ egyik legnagyobb cégénél, az kivételes kihívást jelent az üzleti életben. Dollármilliárdok, sőt, adott esetben trilliók forognak kockán - és gyakran alkalmazottak tízezreinek sorsa függ egyik-másik döntéstől. Mégis, nagyon kevés felsővezető képes arra, hogy igazán brillírozzon - még akkor is, ha tévedhetetlen kvalitásokkal, a lehető legjobbakkal töltik be ezeket a pozíciókat. A Fortune 500-ba tartozó vezérigazgatók harminc százaléka három évnél rövidebb ideig tölti be pozícióját, és ötből két újdonsült vezérigazgató tizennyolc hónapnál rövidebb idő után megválik állásától. Nagy szükség van egy olyan kézikönyvre, amely összefoglalja a színvonalas vezetéssel kapcsolatos tudnivalókat, hiszen nem kis teher betölteni azt a szerepet, ahol mindenki tőled várja a hibátlan megoldásokat. Ahhoz, hogy megtalálják a 21. század legjobb vezérigazgatóit, a szerzők először egy több mint kétezer-négyszáz vezérigazgatóból álló listát állítottak össze. Utána alapos szűréssel választottak ki egy elitcsapatot, amelynek hatvanhét tagja beleegyezett, hogy több órán át tartó mélyinterjún vegyen részt. Köztük volt: Jamie Dimon (JPMorgan Chase), Satya Nadella (Microsoft), Reed Hastings (Netflix), Kazuo Hirai (Sony), Ken Chenault (American Express), Mary Barra (GM) és Peter Brabeck-Letmathe (Nestlé). Az őszinte, mindenre kiterjedő beszélgetések feltárták, az érintettek milyen gazdag repertoárból választják ki elképzeléseiket és milyen cselekedetekkel érik el az átlagon felüli vállalati teljesítményt. A Vezetés felsőfokon impresszív könyv, amely gyakorlatiassága és mindenféle területet felölelő jellege révén válik páratlanná. A bölcsesség valódi tárháza ez, amely közvetlenül napjaink elit vállalatvezetőitől származik. Részletes vezetéselméleti mesterkurzus. A legtehetségesebb látnokok hat módszertanának ismerete az elsüllyedés és a felszínen maradás közötti különbséget jelenthetik az üzleti élet vezetői számára. - Business Insider Lenyűgöző... nagyon fontos, új könyv. - Barron's Megszólaltatja a vezérigazgatókat (nem csak a megszokottakat), megmutatja a gondolkodásukat, és megfigyelések, bölcsességek egész sorával áll elő... remek kézikönyv a jövő moguljai számára. - Kirkus Figyelemreméltó... Ha egy cégvezető nem csak a túlélésre játszik, hanem fejlődni is szeretne, érdemes megfogadnia ennek a könyvnek a tanácsait. - David Rubenstein, a Carlyle Group társalapítója és társigazgatója, a New York Times sikerlistás Mitől leszel jó vezető? írója Betekintést enged abba, hogy a világ legnagyobb cégvezetői közül néhányan hogyan értek el sikereket. Értékes leckékkel szolgál. - Stephen A. Schwarzman, a Blackstone vezérigazgatója és társalapítója Carolyn Dewar rangidős partner a McKinsey & Companynál. Több mint harminc cikke jelent meg a Harvard Business Review-ban és a McKinsey Quarterlyben. Gyakran tart programbeszédeket. Scott Keller rangidős partner a McKinsey & Companynál. Hat könyvet írt, köztük a Beyond Performance: How Great Organizations Create Ultimate Competitive Advantage-et. Vikram (Vik) Malhotra rangidős partner a McKinsey & Companynál, ahol 1986 óta dolgozik. Szolgált a McKinsey igazgatótanácsában, majd társvezetőként az amerikai részlegen.
Tulajdonságok
Könyvkereső: | Szakkönyv |
Feladás dátuma: | 2024.11.08 |
Eddig megtekintették 17 alkalommal |
Könyvek rovaton belül a(z) "Vezetés felsőfokon - A hat vezérelv, amelyet be kell tartanod, ha a legjobbak közé akarsz kerülni" című hirdetést látja. (fent)