Betöltés...

Design - Tér- és formakultúra

Ár: 5.990 Ft

Design - Tér- és formakultúra A tervezés egyike a legösszetettebb feladatoknak, nemcsak képesség, hanem kiapadhatatlan kíváncsiság is kell hozzá. A könyv azoknak szól, akik érdeklődőn tekintenek a világra, és tevékenyen vesznek részt az épített és tárgyi környezet formálásában. Három téma – a tér, a tárgy és az ember – koordinátarendszerében járja körbe a design és a tervezési módszertan összefüggéseit és kérdésköreit. A gondolatébresztő, elmélkedésre ösztönző felvetések során, ha szükséges, madártávlatból összegezve, máskor viszont a részletekben elmerülve kísér el minket a designelmélet sűrűjében, és segít felfedezni a tervezési gyakorlat tisztán belátható területeit. Megismerteti a tervezők sajátos gondolkodását, a tervezői logika folyamatát, és bepillantást enged a tervezési stratégiák/módszerek kulisszatitkaiba. Kitér a térbeli formaalkotás alapelveire is, beleértve a térképzés pszichológiai és szociológiai kontextusait. A könyv többek között az alábbi fontos felvetésekre igyekszik választ keresni: Mi a design, és kik a designerek? Milyen új kérdésekkel kell szembesülnie egy leendő tervezőnek, és mire fókuszáljon, ha el akarja kerülni a tervezői csapdákat? Hogyan felelhet meg a design a globális, szociális és kulturális etika jelenkori kihívásainak, és mindeközben hogyan lehet a végeredmény „szép, jó és igaz”? Hogyan hatnak viselkedésünkre a tér- és tárgyformák, és mi a tervező felelőssége ebben a folyamatban? Mit mutatnak a jövő trendjei a felhasználókról? Létezik-e átlagos felhasználó a 21. században? Mi a design üzenete, és hogyan formálható tervezői eszközökkel a tárgy- és formakultúra?

Tovább
Tulajdonságok
Könyvkereső: EGYÉB
 
Feladás dátuma: 2024.10.05
Eddig megtekintették 0 alkalommal

Könyvek rovaton belül a(z) "Design - Tér- és formakultúra" című hirdetést látja. (fent)