A MARKETING ALAPJAI
Ár: 4.470 Ft
Szerző: Dr. Pólya Éva Műszaki Könyvkiadó, 2024 A marketing alapjai olyan kiadvány, amely bemutatja a marketing fogalmait, alapelveit és módszereit. Átfogó betekintést nyújt a marketing világába, és segít megérteni, hogyan lehet hatékonyan tervezni és végrehajtani egy marketingstratégiát. Bemutatja a piacon versenyző cégek, termékek és szolgáltatások különböző típusait, valamint azokat a módszereket és eszközöket, amelyek segítségével ezeket piacra lehet vinni és népszerűsíteni. Emellett részletesen elemzi a fogyasztói magatartást, a piackutatást, az ár stratégiákat, a promóciós módszereket és a termékmenedzsmentet. A marketing alapjai könyv diákoknak segít megérteni, hogy a marketing nem csupán egy-egy termék vagy szolgáltatás értékesítéséről szól, hanem egy komplex folyamat, amelynek során ki kell elégíteni a fogyasztók igényeit és elvárásait. Ezáltal a könyv segít felkészülni a jövőbeli marketing szakembereknek, hogy sikeresen alkalmazzák a marketing eszközöket és módszereket a munkájuk során. A kiadvány fő témakörei: A marketing sajátosságai és területei; Fogyasztói és vásárlói magatartás; Piaci környezet, piactípusok, szegmentáció és célpiaci marketing; Piackutatás; A marketingmenedzsment és a marketingstratégiák; Termékpolitika; Árpolitika; Értékesítéspolitika; Szolgáltatásmarketing; Minta projektfeladat; Projektfeladat A kötet adatai: Kötés: puhatáblás Megjelenés éve: 2024 Terjedelem: 116 oldal
Tulajdonságok
A hirdető: | Kereskedés hirdetése |
Értékesítés típusa: | Eladó |
Könyvkereső: | Iskolai / Tankönyvek |
Feladás dátuma: | 2024.11.13 |
Eddig megtekintették 16 alkalommal |
Könyvek rovaton belül a(z) "A MARKETING ALAPJAI" című hirdetést látja. (fent)