Bódis Gábor - Mind the Gap - Kreatív turisztikai coaching
Ár: 2.320 Ft
Szemléletes, érthető és inspiráló marketing tankönyv, mely nem csak azoknak adhat nagy segítséget, akik turisztikai márkázással foglalkoznak. A könyv turisztikai márkázás példáin keresztül jól érthetővé válik maga a márkaépítés gyakorlata. Kassitzky Attila, kommunikációs igazgató Magyar Turisztikai Ügynökség Inspiráló! Ezzel a jelzővel tudnám egy szóban elmondani a könyvről alkotott véleményem. Közvetlen, könnyen értelmezhető, modern stílusban íródott, ugyanakkor kifejezetten informatív és magával ragadó. Csak ajánlani tudom mindenkinek, aki szeretne naprakész információkkal rendelkezni a marketing, turizmusmarketing területén, valamint szeretne segítséget kapni ahhoz, hogy előhívhassa az önmagában rejlő kreativitást és lehetőségeket. Csurgó József, egyetemi hallgató Ez a könyv kreatív és innovatív megközelítést kínál a marketing és a márkázás témakörében. A szerző ötvözi az elméletet a gyakorlattal a turisztikai célpontok és szolgáltatások érdekes és jól megválasztott példáin keresztül. Hasznos mindazoknak, akik szeretnék felfedezni a márkázás összetettségét és alkalmazását a különböző helyzetekben. Dr. Melanie Kay Smith, egyetemi docens Budapesti Metropolitan Egyetem
![Tovább](/templates/pictures/tovabb1.png)
Tulajdonságok
Könyvkereső: | EGYÉB |
Feladás dátuma: | 2024.07.13 |
Eddig megtekintették 8 alkalommal |
Könyvek rovaton belül a(z) "Bódis Gábor - Mind the Gap - Kreatív turisztikai coaching" című hirdetést látja. (fent)
HASONLÓ KERESÉSEK: