MARKETINGRŐL ÉRTHETŐEN Könyvelőknek
Ár: 12.190 Ft
A legfontosabb marketingeszközök gyakorlati útmutatója Szerző: Kövesdi Edit Vezinfó Kiadó, 2023 Ha az ügyfeleinkről van szó, akkor értenünk kell számtalan technológiai folyamathoz. Tisztában kell lennünk a jogszabályok széles körével, úgymint a polgári joggal, a cégjoggal, a munkajoggal, az adójoggal és persze a könyvelői munka alapját jelentő számviteli törvénnyel. Ezek mellett ott vannak még az ügyfél sajátosságaihoz kapcsolódó előírások – itt hosszú lenne a felsorolás, amely a vámtól a környezetvédelmi termékdíjon keresztül sok jogághoz kapcsolódik. És akkor a komoly IT-kihívásokról, amelyek a használt programokkal, rendszerekkel, adatbiztonsággal kapcsolatosak, még szót sem ejtettünk. Joggal mondhatjuk, hogy a könyvelő egy polihisztor! A gyakorlat azt mutatja, hogy a könyvelők az ügyfeleik miatt és/vagy érdekében időt és energiát nem kímélve ismerkednek meg újabb és újabb területekkel. De ha a saját maguk vagy cégük érdekei kívánnák meg ugyanezt, akkor már jönnek a kifogások: „én csak egy kis cég vagyok, nekem nem fontosak ezek”; „nincs nekem időm és energiám ilyesmivel foglalkozni”. Valójában sokkal több időt kellene szánni a saját könyvelői vállalkozás működtetésére. Ennek érdekében számos olyan ismeretet kellene megszerezni, amely a hatékonyságot fokozhatja, az ügyfélkör optimalizálását segítheti vagy éppen a kommunikációt javíthatja. Ez a tudás ma már – a sok szakkönyv és az internet által – viszonylag könnyen elérhető. Az azonban már elég nehéz feladat, hogy ezeken a területeken olyan mélységű tudást érjünk el autodidakta módon, amelyet a saját cégünkre is alkalmazni tudunk. Arról már nem is beszélve, milyen nehéz felismerni, mely területet kellene megváltoztatni. S most itt van egy igazi segítség! E könyvben az olvasó folyamatosan „kapja a pofonokat”, hogyan kellene (kellett volna már sok évvel ezelőtt!) gondolkodnia a saját munkájával, az ügyfeleivel, a vállalkozásával kapcsolatosan. Ha a szakma felismerte volna, hogy mekkora szerepe van az önismeretnek, piacismeretnek, a tudatos cégvezetésnek, marketingnek, s nem csak saját sebeket nyalogatva ragaszkodna valami régmúlt állapothoz, mennyivel előrébb lenne! A következő oldalakon a szerző sorra veszi azokat az ismereteket, amelyek egy könyvviteli, tanácsadó vállalkozás számára jelentős mértékben tudják fokozni a hatékonyságot, és amelyek révén jobb piaci pozíciókat tud teremteni. Bár a könyv alapvető célcsoportja az adózási, számviteli területen működő vállalkozások vezetői, de bármely – akár egyéni – szolgáltató számára is nagyon hasznosak lehetnek a közérthető nyelvezettel leírt ismeretek, tanácsok! Hasznos olvasást kívánok, kedves kollégák! Sallai Csilla kamarai tag könyvvizsgáló A kötet adatai: Formátum: B/5 Kötés: puhatáblás Megjelenés éve: 2023 Terjedelem: 168 oldal Tartalom: Előszó Bevezető Könyvelőgondok, marketingválaszok ■ Pozicionálás ■ Versenytársak ■ Árazás ■ Szolgáltatásmarketing-specialitások ■ Szakértői imázs ■ SWOT-analízis ■ A fejezet tanulságai Arculat, weboldal ■ Arculattervezés röviden ■ Logó ■ Kisarculat, nagyarculat ■ Arculati kézikönyv ■ A legfőbb online marketing felület: a saját weboldal ■ A könyvelői weboldal céljai ■ Két technikai alapkövetelmény ■ Marketing szemléletű webdizájn ■ A könyvelői honlap felépítése ■ Hogyan készül a weboldal? ■ Főoldal vagy landing oldal? ■ Mérj! ■ A fejezet tanulságai Tartalommarketing ■ A tartalommarketing megjelenési formái ■ Hogyan profitálsz a tartalommarketingből? ■ Így írj blogot sikeresen és könnyedén ■ Alapszabályok ■ Szövegírási alapok ■ Témaötletek ■ Videócsatorna ■ Podcast-adás ■ Közösségimédia-tartalmak ■ Kinek való a LinkedIn? ■ A fejezet tanulságai Értékesítési alapok ■ Kinek, mikor, hogyan ■ Hideg, meleg, forró ■ A hirdetésben szereplő ajánlat ■ Direktmarketing dióhéjban ■ Hogyan építs ügyféllistát? ■ A méret a lényeg – vagy mégsem? ■ Adatbázis-feladatok ■ Az ingyenességről ■ A fejezet tanulságai Kell egy csapat ■ A munkáltatóimárka-építés ■ Hogyan mutatkozik meg a munkáltatói márka? (Weboldal, Közösségi média, A vállalkozás hírneve) ■ Sikeres munkaerő-toborzás és -felvétel ■ Toborzási terv ■ Munkaköri leírás ■ Toborzási források ■ Álláshirdetés ■ Állásinterjú ■ On-boarding program ■ Az értékes munkaerő megtartásának eszközei ■ A munkavállalók pszichológiai szükségletei ■ Teljesítményértékelés ■ Az elismerés ereje ■ A jó vezető (A sikeres vezetői munkához szükséges tulajdonságok, A delegálás művészete) ■ A fejezet tanulságai Marketing legálisan ■ Adatvédelem ■ Sütibannerek ■ Online nyereményjátékok ■ E-mailek küldése ■ Tisztességtelen kereskedelmi gyakorlatok – példák ■ Árakciók, árkedvezmények ■ Ügyfélvélemények használata ■ Sötét minták ■ A fejezet tanulságai Hogyan tovább? ■ „Csináld magad” marketing ■ Marketing munkatárs cégen belül ■ Marketingmunkák sikeres kiszervezése, avagy mi az a brief? Marketingszótár
Tulajdonságok
A hirdető: | Kereskedés hirdetése |
Értékesítés típusa: | Eladó |
Állapota: | Új |
Feladás dátuma: | 2024.11.13 |
Eddig megtekintették 71 alkalommal |
Könyvek rovaton belül a(z) "MARKETINGRŐL ÉRTHETŐEN Könyvelőknek" című hirdetést látja. (fent)