MÉDIA ÉS POPULÁRIS KULTÚRA ÁZSIÁBAN
Ár: 4.675 Ft
Szerkesztette: Szilágyi Zsolt, Szivák Júlia Typotex Kiadó, 2023 Napjainkban már nyilvánvaló tény, hogy a nemzetközi kapcsolatokban egyre fontosabb funkciót tölt be a nyilvános diplomácia. Ezen a színtéren jelennek meg a soft power azon elemei, amelyekben a populáris kultúra és a különböző médiaplatformok meghatározó szerepet játszanak még akkor is, ha a globalizáció ellenére a hozzáférés lehetőségei vagy a populáris kultúra egyéb összetevői országonként vagy regionális szinten komoly eltéréseket mutatnak. A kötet szerzői ebben a témakörben például olyan kérdésekre keresik a válaszokat, hogy miért népszerű a koreai K-pop, milyen hatása van az e-sportoknak néhány ázsiai ország gazdaságára, hogyan befolyásolják a hazafias tematikájú filmek az indiai vagy a kínai nemzet önképét, vagy miként jelenik meg a feminizmus a kortárs kínai költészetben. A könyv a 2022. április 30-án megtartott, Média és populáris kultúra Ázsiában című konferencia előadásaihoz kapcsolódó tanulmányokat tartalmazza. A fórumot a PPKE BTK Modern Kelet-Ázsia Kutatócsoport és az ELKH BTK Néprajztudományi Intézet a Magyar Nemzeti Bank és az ELKH Bölcsészettudományi Kutatóközpont támogatásával rendezte azzal a céllal, hogy az ázsiai média és a populáris kultúra főbb jellemzőinek és társadalmi jelentőségének feltárásával elősegítse az ide tartozó tevékenységek és médiumok hátterének, illetve a világra gyakorolt hatásainak megismerését. A kötet adatai: Formátum: B/5 Kötés: puhatáblás Megjelenés éve: 2023 Terjedelem: 232 oldal
Tulajdonságok
A hirdető: | Kereskedés hirdetése |
Értékesítés típusa: | Eladó |
Feladás dátuma: | 2024.12.13 |
Eddig megtekintették 87 alkalommal |
Könyvek rovaton belül a(z) "MÉDIA ÉS POPULÁRIS KULTÚRA ÁZSIÁBAN" című hirdetést látja. (fent)