TERMÉKMENEDZSMENT
Ár: 3.315 Ft
Szerkesztette: Antalovits Miklós, Süle Margit Typotex Kiadó, 2012 A Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetemen már évek óta sikerrel futó Termékmenedzsment című tárgyhoz készült tankönyvet tartja kezében az Olvasó. Azonban a szerzők reményei szerint nem csak a hallgatók, hanem gyakorló termékmenedzsment szakemberek is haszonnal tudják majd forgatni e művet, melynek célja, hogy áttekintést adjon a terméktervezéshez és a sikeres piaci bevezetéshez kapcsolódó termékmenedzsment feladatokról. Ismerteti az innovációmenedzsment, szellemi tulajdonvédelem, fogyasztóvédelem, dizájn és fenntarthatóság szerepét a termékmenedzsment folyamatában, mindvégig szem előtt tartva a felhasználó-központú tervezést és piaci magatartást. Ajánljuk tehát ezt a könyvet mindazoknak, akik munkájuk során új termékek tervezésével és fejlesztésével vagy innovációmenedzsmenttel foglalkoznak és a sikeres piaci bevezetést segítő tényezőkről szeretnének többet megtudni. A tankönyvet kiegészíti egy online elérhető Termékmenedzsment-példatár. Ez a példatár olyan hallgatói munkákat, járulékos információkat, valamint gyakorlatias illusztrációkat mutat be, amelyek részben a jegyzet szerzői által képviselt szemléletet kívánják erősíteni az Olvasóban, részben pedig a féléves feladat elkészítéséhez szeretnének segítséget nyújtani. A kötet adatai: Formátum: B/5 Kötés: puhatáblás Megjelenés éve: 2012 Terjedelem: 360 oldal

Tulajdonságok
A hirdető: | Kereskedés hirdetése |
Értékesítés típusa: | Eladó |
Könyvkereső: | Szakkönyv |
Feladás dátuma: | 2025.02.21 |
Eddig megtekintették 78 alkalommal |
Könyvek rovaton belül a(z) "TERMÉKMENEDZSMENT" című hirdetést látja. (fent)