A FOGYASZTÓI ELÉGEDETTSÉG
Ár: 3.000 Ft
Szerzők: Hofmeister Tóth Ágnes, Simon Judit, Sajtos László Alinea Kiadó, 2003 Jó állapotú használt könyv. Jó állapotú használt könyv. A fogyasztói elégedettség napjaink üzleti gyakorlatának egyik legaktuálisabb kérdése. A marketingkutatások eredményei azt mutatják, hogy a meglevő ügyfél megtartása általában sokkal kevesebb költséggel jár, mint egy új ügyfél megszerzése. Bár az elégedettség és a vevői hűség között bonyolult a kapcsolat, a vevők többsége hűségessé tehető, ami a vállalatok számára pénzügyi előnyökkel jár. A piaci verseny, a fogyasztókért folytatott harc élesedése a hazai piacokon is egyre jellemzőbb. Az ügyfél- és fogyasztómegtartás, a lojális ügyfelek számának növelése és az ügyfelek elégedettségével való törődés a magyar vállalati gyakorlatban is egyre fontosabbá válik. A könyv az elégedettségi fogalomkör bemutatásán túl foglalkozik az elégedettség mérhetőségével, a mérés elméletével és gyakorlati megvalósításával, s ismerteti az empirikus tapasztalatokat is. A könyvet az elméleti és gyakorlati szakemberek mellett a gazdasági egyetemek és főiskolák hallgatóinak ajánljuk.
Tulajdonságok
A hirdető: | Kereskedés hirdetése |
Értékesítés típusa: | Eladó |
Állapota: | Használt |
Feladás dátuma: | 2024.11.23 |
Eddig megtekintették 98 alkalommal |
Könyvek rovaton belül a(z) "A FOGYASZTÓI ELÉGEDETTSÉG" című hirdetést látja. (fent)