Betöltés...

FOGYASZTÓI MAGATARTÁS

Ár: 5.355 Ft

Mintázatok, trendek, alkalmazkodás Szerzők: Szűcs Krisztián, Törőcsik Mária Akadémiai Kiadó, 2022 „Minden marketinges célja, hogy megértse célcsoportjának motivációit, és a leghatékonyabb eszközökkel szólítsa meg fogyasztóit. A gyorsan változó gazdasági és társadalmi környezetben ez egyre nagyobb kihívást jelent a szakembereknek. A könyv teljeskörűen szemlélteti a folyamatosan változó fogyasztói döntések hátterét, az elméleti megközelítés pedig jól kiegészül − sok esetben a 2020-as járványügyi világválságból vett − gyakorlati példákkal és kutatási eredményekkel. Ennek megfelelően elméleti szakemberek mellett a marketing területen dolgozóknak is rendkívül hasznos olvasmány.” Békefi László, ügyvezető igazgató, Coca-Cola HBC Magyarország „A mindig változó fogyasztói viselkedésről szól Törőcsik Mária és Szűcs Krisztián könyve aktuálisan, sokszínűen, közérthetően és egyúttal tudományos igényességgel. A könyv egyrészt épít a fogyasztói magatartás területén elért hazai és nemzetközi kutatási eredményekre, másrészt az elméleti részekhez válogatott konkrét példák biztosítják azt, hogy az olvasó megértse és jól értse mindazt, ami a fogyasztók világából megismerhető. Különösen szemléletesek a könyv ábrái és táblázatai, amelyek sokszor szellemesen és nem utolsósorban jól megjegyezhetően mutatják a lényeget. Továbbgondolkodásra ösztönző, inspiráló olvasmány a fogyasztókkal foglalkozó diákoknak, oktatóknak és szakembereknek!” Dr. Neulinger Ágnes, egyetemi docens, Budapesti Corvinus Egyetem A kötet adatai: Formátum: B/5 Kötés: kartonált, ragasztókötött Megjelenés éve: 2022 Terjedelem: 384 oldal

Tovább
Tulajdonságok
A hirdető: Kereskedés hirdetése
Értékesítés típusa: Eladó
Állapota: Új
 
Feladás dátuma: 2024.11.13
Eddig megtekintették 121 alkalommal

Könyvek rovaton belül a(z) "FOGYASZTÓI MAGATARTÁS" című hirdetést látja. (fent)

HASONLÓ KERESÉSEK: