Betöltés...

FELHASZNÁLÓK, NEM VEVŐK

Ár: 3.120 Ft

Akik meghatározzák vállalatunk sikerét Szerző: Aaron Shapiro HVG Kiadó, 2012 Ha még mindig úgy gondoljuk, „a vevő a király”, valószínűleg lemaradunk a versenyben. Napjainkban a növekedés mozgatórugói a felhasználók – akik a digitális média és technológia segítségével kommunikálnak a cégekkel. Aaron Shapiro a digitális marketinggel foglalkozó ügynökség, a HUGE vezérigazgatója kutatásai során részletesen tanulmányozta a Fortune 1000 cégeit, és arra a megállapításra jutott, hogy a legsikeresebb vállalatok mindenekelőtt a felhasználókra és nem a vevőkre összpontosítanak. Nézzük meg a Facebookot és a Google-t! Már jóval azelőtt felépítették vállalkozásukat, hogy kitalálták volna, mit is akarnak eladni. Ez a felhasználó-központú vállalati szemlélet újraértelmezi a cég minden egyes tevékenységét, a szervezeti stratégiától és menedzsmenttől kezdve a termékfejlesztésen és marketingen át, egészen az értékesítésig és ügyfélszolgálatig. A szerző a digitális téren vezető vállalatok konkrét példáin keresztül mutatja be, mit kell tennünk ahhoz, hogy vállalkozásainkat, a digitális kor követelményeinek megfelelő módszerek alkalmazásával, versenyképessé és sikeressé tegyük. A kötet adatai: Formátum: 145*210 mm Megjelenés éve: 2012 Terjedelem: 328 oldal

Tovább
Tulajdonságok
A hirdető: Kereskedés hirdetése
Értékesítés típusa: Eladó
 
Feladás dátuma: 2024.11.23
Eddig megtekintették 113 alkalommal

Könyvek rovaton belül a(z) "FELHASZNÁLÓK, NEM VEVŐK" című hirdetést látja. (fent)