KOMMUNIKÁCIÓ ÜZLETBEN ÉS TUDOMÁNYBAN
Ár: 3.120 Ft
Innovatív megközelítések és módszerek Szerzők: Aczél Petra, Veszelszki Ágnes Wolters Kluwer Kiadó, 2021 Az üzleti innovációk alapja és kiindulópontja a tudomány, a tudomány egyik – és nem csak pénzügyi – hajtóereje pedig az üzlet. Ez a könyv e két terület egyébként etikai és anyagi kihívásoktól sem mentes kapcsolatát egyetlen szóban kívánja megragadni: a kommunikációban. Az egyre táguló, egyszersmind töredező médianyilvánosságban a kommunikáció megújuló kihívást jelent a sikeres és etikus üzleti működés számára csakúgy, ahogyan az érthető és megélhető tudomány számára. A kötet a jó kommunikáció, a jól kommunikálni tudás fejlesztését tűzi ki célul három alapvető megfontolás alapján: Békeidőben a kommunikáció egyszerre csatorna, kapcsolat, tartalom, fegyver és gyógyszer, veszteség és haszon. Aki lenézi a kommunikáció szerepét, az az ember szerepét nézi le a jövő formálásában. Nem születünk jó kommunikátornak. A kommunikáció fejlesztése fontos felismeréseket és folytonos tanulást kíván. Van új a nap alatt a kommunikációs készségek fejlesztésében is. A döntően meggyőzésre irányuló első „kommunikációs tréningkor” lezárult. Újabb, jövőorientáltabb szemléletek jelennek meg, amelyek nyomán új képzési gyakorlatok alakulhatnak. Jelen kötettel a szerzők az új szemlélet és képzési gyakorlatok meghonosodásához kívánnak hozzájárulni. A kötet adatai: Formátum: B/5 Kötés: keménytáblás Megjelenés éve: 2021 Terjedelem: 222 oldal
Tulajdonságok
A hirdető: | Kereskedés hirdetése |
Értékesítés típusa: | Eladó |
Állapota: | Új |
Feladás dátuma: | 2024.12.13 |
Eddig megtekintették 179 alkalommal |
Könyvek rovaton belül a(z) "KOMMUNIKÁCIÓ ÜZLETBEN ÉS TUDOMÁNYBAN" című hirdetést látja. (fent)