KIEGYENSÚLYOZOTTSÁG ÉS KAMPÁNY A MÉDIÁBAN
Ár: 1.520 Ft
Szerkesztette: Bajomi-Lázár Péter, Kotroczó Róbert, Sükösd Miklós L’Harmattan Kiadó, 2007 A politikai újságírásra fordított figyelem különösen kampányidőszakban nő meg, a kampányok pedig a 2000-es évek eleje óta egyre sűrűbben követik egymást. A politizáló nagyközönségnek hol az európai parlamenti, hol a magyar országgyűlési, hol az önkormányzati választásokra való készülődést, hol pedig a különböző pártok által indított népszavazási kezdeményezések előkészületeit kell figyelemmel követnie. A politikai hatalom megtartásáért vagy megszerzéséért vívott kampány szinte permanenssé vált – és ezzel párhuzamosan növekedett az a nyomás is, amely a politikusok, a befektetők és a közönség részéről éri az újságírókat. A Zsigmond Király Főiskola, az RTL Klub és a Közép-európai Egyetem 2005. november 25-én „Kiegyensúlyozottság és kampány a médiában” címmel egynapos közös konferenciát rendezett, amelyen médiakutatók, médiapolitikusok, médiajogászok, gyakorló újságírók és sajtóperekben eljáró bírák elemezték a hírsajtó és -média teljesítményét, különösen azt vizsgálva, hogy a médiatörvényben és számos szakmai-etikai kódexben rögzített kiegyensúlyozottság követelménye miként teljesül a kortárs magyar sajtóban és médiában. E kötet az ő előadásaik szerkesztett változatát adja közre. A kötet adatai: Megjelenés éve: 2007 Terjedelem: 156 oldal
Tulajdonságok
A hirdető: | Kereskedés hirdetése |
Értékesítés típusa: | Eladó |
Feladás dátuma: | 2024.11.13 |
Eddig megtekintették 139 alkalommal |
Könyvek rovaton belül a(z) "KIEGYENSÚLYOZOTTSÁG ÉS KAMPÁNY A MÉDIÁBAN" című hirdetést látja. (fent)