A PEDAGÓGUSPROFESSZIÓ HAZAI MEGÚJÍTÁSÁNAK ESÉLYEI A MESTERPEDAGÓGUS PROGRAMOK TÜKRÉBEN
Ár: 1.990 Ft
Szerzők: Szivák Judit, Pesti Csilla L'Harmattan Kiadó, 2020 A pedagógusok minősítési és előmeneteli rendszerének megújításával új lehetőségek nyíltak meg a magyar köznevelés fejlesztésében. E fejlesztés, valamint az ezt megalapozó kutatások céljai között, különösen a Mester- és Kutatótanár fokozatok kapcsán, az ágazat adaptivitásának és fejlesztőképességének érdemi erősítése is megjelenik. Annak érdekében, hogy e fokozat bevezetése valóban hozzájáruljon a köznevelési rendszer eredményességének javításához, a problémák megoldásához, egy olyan elvárásrendszer került kidolgozásra, mely a folyamatos szakmai fejlődést, az innovációs potenciál növelését, a kutatásalapú szemléletet és a tudásmegosztást helyezi előtérbe. Egy pilot program keretében közel 1200 pedagógus támogatást kapott a Mester- és Kutatótanár minősítés megszerzéséhez szükséges dokumentumok elkészítésében, így elkészítették többek között az öt évre szóló mesterprogramjukat is. Tanulmánykötetünkben e mesterprogramok elemzésével foglalkozó kutatás eredményeiről számolunk be. Egyrészt bemutatjuk, miként értelmezik a mesterpedagógusok a professzió megújítását célzó szakmapolitikai elvárásrendszert, másrészt pedig kísérletet teszünk annak feltárására, hogy a mesterprogramok megvalósítása milyen eredményekkel támogatja a köznevelési rendszer fejlesztését. A kötet adatai: Kötés: kartonált Megjelenés éve: 2020 Terjedelem: 176 oldal
Tulajdonságok
A hirdető: | Kereskedés hirdetése |
Értékesítés típusa: | Eladó |
Feladás dátuma: | 2024.11.13 |
Eddig megtekintették 135 alkalommal |
Könyvek rovaton belül a(z) "A PEDAGÓGUSPROFESSZIÓ HAZAI MEGÚJÍTÁSÁNAK ESÉLYEI A MESTERPEDAGÓGUS PROGRAMOK TÜKRÉBEN" című hirdetést látja. (fent)