OGILVY A REKLÁMRÓL A DIGITÁLIS KORBAN
Ár: 6.000 Ft
Szerző: Miles Young Kossuth Kiadó, 2018 A digitális korszak számos új lehetőséget és kihívást hozott a reklámügynökségek és ügyfeleik számára. Miles Young az Ogilvy&Mathernél töltött hosszú és sikeres karrierjére alapozva írta meg ezt a nélkülözhetetlen kézikönyvet, amely próbálja elnyomni a digitális korszak „zaját,” hogy felhívja a figyelmet néhány alapvető szabályra. A kötet a legújabb kutatások adatait és a legsikeresebb digitális kampányok esettanulmányait felhasználva ad megalapozott tanácsokat gyakorló és leendő reklámszakembereknek. Olyan lényeges témákat tárgyal részletesen, mint az alábbiak: - A MÁRKÁK ALKALMAZKODÁSA AZ ÚJ DIGITÁLIS KÖRNYEZETHEZ - A DIGITÁLIS ÖKOSZISZTÉMA - A FOGYASZTÓK BEVONÁSÁT EREDMÉNYEZŐ INTELLIGENS TARTALMAK - A LEGFONTOSABB CSATATEREK: A KÖZÖSSÉGI MÉDIA, A MOBILTARTALMAK ÉS A FOLYAMATOS KERESKEDELEM - A MÁRKÁK, A DIGITÁLIS TARTALMAK, A KÖZÖSSÉGI TÉR ÉS A TÁRSADALOM KÖZTI VISZONY - A KREATÍV TECHNOLÓGIÁK HATÉKONY ALKALMAZÁSA - A BIG DATA JELENTŐSÉGE - AZ INTERNET ÉS A FELTÖREKVŐ PIACOK A kötet adatai: Formátum: 190 x 230 mm Megjelenés éve: 2018 Terjedelem: 288 oldal
Tulajdonságok
A hirdető: | Kereskedés hirdetése |
Értékesítés típusa: | Eladó |
Állapota: | Új |
Feladás dátuma: | 2024.11.13 |
Eddig megtekintették 135 alkalommal |
Könyvek rovaton belül a(z) "OGILVY A REKLÁMRÓL A DIGITÁLIS KORBAN" című hirdetést látja. (fent)