TURIZMUSMARKETING ESETTANULMÁNYOK II.
Ár: 3.995 Ft
Szerzők: Deli-Gray Zsuzsa, Árva László Akadémiai Kiadó, 2017 Budapest turizmusáért felelős hivatalos szervezet vezetőjeként örömmel üdvözlöm, hogy a felnövekvő nemzedék, a turizmus szakos hallgatók friss marketing esettanulmányokat kapnak kézhez a neves szerzői csapat jóvoltából. Külön köszönöm, hogy másik nagy szerelmem, a kultúra és kulturális turizmus is képviselteti magát a könyvben. Magyarországon igen magas színvonalú és gazdag a turizmus mint tantárgy oktatása, ugyanakkor az elméleti tudás mellett az élő gyakorlathoz is egy lépéssel közelebb kerülnek így a diákok. Bán Teodóra, ügyvezető Budapesti Fesztivál- és Turisztikai Központ A kötet második kiadása ismét sokszínű és jól feldolgozható esettanulmányokkal szolgál a felsőoktatásban turizmussal, marketinggel és általában a szolgáltatásokkal foglalkozó oktatók és hallgatók számára. A hazai és külföldi példák jól követik a turizmusban az elmúlt években bekövetkezett változásokat. Heidrich Balázs, rektor, egyetemi tanár Budapesti Gazdasági Egyetem A kötet adatai: Formátum: B/5 Kötés: Kartonált, ragasztókötött Megjelenés éve: 2017 Terjedelem: 212 oldal
Tulajdonságok
A hirdető: | Kereskedés hirdetése |
Értékesítés típusa: | Eladó |
Állapota: | Új |
Feladás dátuma: | 2024.11.13 |
Eddig megtekintették 131 alkalommal |
Könyvek rovaton belül a(z) "TURIZMUSMARKETING ESETTANULMÁNYOK II." című hirdetést látja. (fent)