Betöltés...

Zirafa - Memória, ügyességi társasjáték - Zirafa - Djeco - DJ08599

Ár: 12.990 Ft

Hogy a legnagyobbak legyenek, ez az, amit minden zsiráf akar, és ahhoz, hogy megnőjön a nyakuk, sok virágot kell enniük. A Zirafa a francia Djeco márka memória- és egyensúlyozó játéka. Ahhoz, hogy zsiráfnyakakat nyerjenek és a legnagyobb zsiráfot készítsék el, a játékosoknak két azonos virágot kell egymáshoz illeszteniük; akárcsak egy memóriajátékban. A nyert nyakát a játékos felteheti a zsiráfjára, de ügyeljen arra, hogy a zsiráf ne essen össze. A játék célja: Megpróbáljuk a játék végén a legnagyobb zsiráfot megszerezni. Felkészülés a játékra: Minden játékos fog egy zsiráf fejét és testét, összerakja őket, és a zsiráfot maga elé helyezi. Az összes kártyát megkeverjük, majd 9 kártyát képpel lefelé az asztal közepére, egy 3 x 3 négyzetbe helyezünk. A többi kártya alkotja a potot, és mellé kerül. A nyakakat méret szerint rendezik és melléjük helyezik. A játék menete: A legfiatalabb játékos kezd, majd a játék az óramutató járásával megegyező irányban folytatódik. Az a játékos, aki sorra kerül, felfordít 2-4 kártyát az asztalon, hogy láthatóvá váljanak.A játékos először felfordít 2 kártyát. Ha a két kártyán ugyanaz a virág van (azonos színű, azonos alakú), akkor: - Vagy vegyünk egy, a virágok számának megfelelő nyakat (lásd: Nyakvétel). 1. Ezután elveszi a virágok számának megfelelő nyakát. 2. Elveszi a képpel lefelé fordított kártyákat az asztalról, és a dobóhalomra rakja őket. 3. Új kártyákat tesz képpel lefelé az üres helyekre. 4. Aztán felrakja a nyert nyakat a zsiráfra. - Vagy vállal egy újabb kockázatot, és felfordít egy 3. lapot. Ha ez a 3. kártya ugyanazt a virágot mutatja, mint a többi kártya, akkor a játékos nyakába vehet egy nyakláncot (lásd fentebb), vagy újra szerencsét próbálhat, és felfordíthat egy 4. lapot. Ha ez a 4. kártya is ugyanazt a virágot mutatja, mint a többi kártya, akkor vehet egy nyakat (lásd fentebb). Ha a felfordított kártyák más virágot mutatnak, a játékos sora véget ér. A játékos visszafordítja a kártyákat anélkül, hogy azokat mozgatná. Nem vehet fel nyakat, és a sor a következő játékosra kerül. A nyak kiválasztása: Ahhoz, hogy tudd, melyik nyakra vehetsz, számold meg a fordított kártyákon lévő virágok számát: 2 virág = rövid nyak, 3 virág = közepes nyak, 4 vagy több virág = hosszú nyak. A zsiráf összeszerelése: A nyakát nyerő játékosnak először vissza kell cserélnie az asztalon lévő kártyákat, mielőtt összeállíthatná zsiráfját. Ezután a nyakát a zsiráf testére helyezheti. Ha a zsiráfja összeomlik, újra kell építenie. Ha a zsiráfja nem áll egyenesen az összes megnyert nyakkal, a játékosnak ki kell hagynia a sorát. Ha a játékos sora véget ér, és zsiráfja nem áll fel segítség nélkül, a következő játékos következik. A játék vége: A játék akkor ér véget, ha a játékosnak sikerült 6 nyakat felraknia a zsiráfjára, vagy ha a nyakak (rövid, közepes, hosszú) edénye kiürül. A legnagyobb zsiráffal rendelkező játékos nyeri a játékot. Döntetlen esetén az a játékos nyer, akinek a legtöbb hosszú nyaka van. Haladó játék: kígyók! A zsiráfok félnek a kígyóktól. Ebben a játékváltozatban a kígyókártya kerül játékba, amellyel blokkolni lehet egy kártyát.A játék előkészítésekor a kígyókártyát a négyzet közepén lévő kártyára helyezzük. Tartalom: - 4 zsiráftest - 4 zsiráffej - 19 zsiráfnyak (11 rövid, 5 közepes, 3 hosszú) - 49 kártya - 1 kígyókártya a játék haladó verziójához - A játékszabályok. Játékosok száma: 2-4 Korosztály: 6-99 A játék időtartama: 15 perc. A Zsiráfia társasjáték nagyszerű lehetőség a családok és baráti társaságok számára arra, hogy együtt élvezhessék az emlékezet és stratégia fontos képességeinek fejlesztését. A játékban 2-4 játékos vehet részt, és ajánlott életkor 5 évtől. A játékidő körülbelül 20 perc, ami lehetővé teszi a rövid, szórakoztató partikat. A játék több díjat is elnyert a társasjáték-közösségben, és egyre népszerűbbé válik azoknak a családoknak és baráti társaságoknak, akik szeretnének együtt élményeket szerezni és közösen fejleszteni a kognitív képességeiket. A Zsiráfia kártyái gyönyörűen illusztráltak, és a játékosoknak lehetősége van arra, hogy egyszerre fejlesszék a memóriájukat és az egyensúlyérzéküket. A játék során a játékosoknak emlékezniük kell a kártyákon található virágokra, majd a megtalált párokból építeniük kell a saját zsiráfjaikat. A játék végén az nyer, akinek a zsiráfja a legmagasabb és a legstabilabb. A Zsiráfia egy fantasztikus ajándék lehet azoknak a gyerekeknek, akik szeretik a játékokat és szeretnék, ha a játék közben fejlesztenék a memóriájukat és az egyensúlyérzéküket. De nemcsak gyerekeknek ajánljuk ezt a játékot, hanem felnőtteknek is, akik szeretnének együtt játszani és közösen fejleszteni a képességeiket. A Zsiráfia társasjáték egy nagyszerű választás a családi játék estékhez és baráti összejövetelekhez. Vásárold meg ma ezt a fantasztikus játékot, és tapasztald meg a közös játék izgalmait és fejlesztő hatásait!

Tovább
Tulajdonságok
Játék: Készségfejlesztő / Oktató
 
Feladás dátuma: 2025.02.28
Eddig megtekintették 8 alkalommal

Gyerekjátékok rovaton belül a(z) "Zirafa - Memória, ügyességi társasjáték - Zirafa - Djeco - DJ08599" című hirdetést látja. (fent)