Betöltés...

Vulkánok tudományos játék - otthoni kísérletek

Ár: 3.990 Ft

Fedezd fel a tudomány csodáit a Vulkán Játékkal! Izgalmas és Tanulságos Kaland Minden Kis Felfedező Számára! Hozd el a természet varázsát az otthonodba a Vulkán Játékkal! Ez az interaktív, tudományos kísérletező készlet nemcsak szórakoztató, hanem oktató jellegű is, amely tökéletesen megfelel az alsós gyermekek kíváncsiságának és kalandvágyának. Vulkánok tudományos játék - otthoni kísérletek tudományos készlet. Készíts otthon valódi vulkán kitörést, és játszva tanuld meg a hozzá kapcsolódó tudományos informókat és tényeket. A Vulkán játék része a magyar nyelvű színes füzet számtalan ténnyel és információval. A színes magyar nyelvű játék csomag tartalmaz minden, a kísérlethekhez szükséges hozzávalót, sőt valódi vulkáni kőzeteket is. Miért válaszd a Vulkán Játékot? Látványos kitörések: Készítsd el saját vulkánodat, és figyeld meg a lenyűgöző kitöréseket, amelyek valódi vulkánokat idéznek. Az egyszerűen használható anyagokkal a gyerekek biztonságosan fedezhetik fel a vulkanizmus titkait. ???? Tanulj játék közben: A készlet részletes útmutatót és érdekességeket tartalmaz a vulkánokról, így a gyerekek játszva tanulhatnak a földrajzról és a természeti jelenségekről. ? Szórakozás az egész családnak: A Vulkán Játék egy remek lehetőség a közös családi időtöltésre. Készítsétek el együtt a vulkánt, és élvezzétek a közös felfedezés örömét! Kísérletezés és kreativitás: A gyermekek kreativitása és logikus gondolkodása fejlődik, miközben a vulkán kitörését előkészítik és végrehajtják. Ez az élmény maradandó emlékeket és tudást biztosít. A csomag tartalma: Teljesen biztonságos és könnyen használható vulkán készítő anyagok Részletes útmutató és oktató anyagok Extra kísérletezési lehetőségek további felfedezésekhez Vásárlói Vélemények: A gyerekeim imádják! Nemcsak szórakoztató, hanem rengeteget tanultak is a vulkánokról! - Kovács Éva Ez a játék minden pénzt megér! A gyerekek lelkesen meséltek a suliban a saját kis vulkánjukról. - Nagy Gábor A Földön és a naprendszer több bolygóján folyamatos a vulkáni aktivitás. Ezek a vulkánok a Föld mélyéből lövelik ki a magmát, mérgező gázokat és kormot, füstőt. Ha többet akarsz tudni a vulkánokról, akkor ez a tudományos játék neked való. Vulkánok tudományos játét egy olyan kisérletezős készlet, amely bevezet a geológia és a kapcsolódó kémia világába. A játék segítségével készíthetsz, saját gejzírt, vulkánt sőt saját vulkáni kőzetet is kapsz a dobozban. A Twinzlab Vulkánok tudományos készlet magyar fejlesztésű tudományos játék, amelyekkel otthon végezhetsz el kísérleteket. A Vulkán játék csomagban lévő kőzeteket megvizsgálhatod mikroszkóp alatt is.

Tulajdonságok