Nina Ricci - Nina 80 ml
Ár: 28.770 Ft
Az időtlen elegancia, a finom nőiesség és a francia divattervezés egyik kiemelkedő divatmárkája a Nina Ricci. A céget Robert Ricci alapította 1932-ben Párizsban, leróva tiszteletét ragyogóan tehetséges, imádott édesanyja Maria Ricci elött. A houte couture kollekcióival igen korán elismertségre szert tévő cég az idők során a divatvilág állócsillagaként világhírnévre tett szert. Ruházati termékei, stílusos kiegészítői, valamint illatklasszikusai stílusosak, elegánsak, időtállók.
A Nina Ricci- Nina Eau de Toilette női illat a divatcég egyik igen jól megkomponált virágos-gyümölcsös kompozíciója. A csábítás almája ezúttal csodálatos, gyengéden csábító, tiszta fuvallatként lengi körbe viselőjét. A Nina Ricci - Nina Eau de Toilette női illat az optimista, fiatalos, hölgyek illata, akik nem félnek megmutatni olykor naiv, gyermekien tiszta énjüket.
Az illat összetétele
A Nina Ricci – Nina Eau de Toilette kezdése alapvetően citrusos felütéssel indul. A kissé édeskés citrusos jegyeknek és a különleges amalfi citrom jegyeinek köszönhetően felszabadító könnyed érzés fut végig rajtunk, mely könnyed és vidám, mint egy kacaj. A szívjegyben meleg, édeskésen lágy illattal köszön be a pörkölt cukrozott mandula, melyet az üde zöldalma, a maszlag és a pünkösdi rózsa jellegzetes illata egészít ki. Az illat befejezése a lágy cédrusfának, az érzéki pézsmának és az almához kapcsolódó illatelemeknek köszönhetően lágy, érzéki és selymes.
Az illat története
A divatcég, az 1987-ben kiadott, igen sikeres Nina nevű klasszikus jegyeket hordozó illatát kívánta frissíteni a 2006-ban piacra dobott újra gondolt elegáns és friss Nina által. Az illat megkomponálásában három tehetséges illatőr Christian Dussoulier, Jacques Cavallier illetve Olivier Cresp vett részt. A fiatalos kompozíció gyönyörű, egyedi csomagolást kapott, csodaszép piros üvegalma rejti a ragyogó, nőies illatot. A Nina Ricci – Nina Eau de Toilette reklámarca a klasszikusan szép, kislányos vonásokkal rendelkező kazah modell Ruslana Korshunova lett.
A Nina Ricci- Nina Eau de Toilette női illat a divatcég egyik igen jól megkomponált virágos-gyümölcsös kompozíciója. A csábítás almája ezúttal csodálatos, gyengéden csábító, tiszta fuvallatként lengi körbe viselőjét. A Nina Ricci - Nina Eau de Toilette női illat az optimista, fiatalos, hölgyek illata, akik nem félnek megmutatni olykor naiv, gyermekien tiszta énjüket.
Az illat összetétele
A Nina Ricci – Nina Eau de Toilette kezdése alapvetően citrusos felütéssel indul. A kissé édeskés citrusos jegyeknek és a különleges amalfi citrom jegyeinek köszönhetően felszabadító könnyed érzés fut végig rajtunk, mely könnyed és vidám, mint egy kacaj. A szívjegyben meleg, édeskésen lágy illattal köszön be a pörkölt cukrozott mandula, melyet az üde zöldalma, a maszlag és a pünkösdi rózsa jellegzetes illata egészít ki. Az illat befejezése a lágy cédrusfának, az érzéki pézsmának és az almához kapcsolódó illatelemeknek köszönhetően lágy, érzéki és selymes.
Az illat története
A divatcég, az 1987-ben kiadott, igen sikeres Nina nevű klasszikus jegyeket hordozó illatát kívánta frissíteni a 2006-ban piacra dobott újra gondolt elegáns és friss Nina által. Az illat megkomponálásában három tehetséges illatőr Christian Dussoulier, Jacques Cavallier illetve Olivier Cresp vett részt. A fiatalos kompozíció gyönyörű, egyedi csomagolást kapott, csodaszép piros üvegalma rejti a ragyogó, nőies illatot. A Nina Ricci – Nina Eau de Toilette reklámarca a klasszikusan szép, kislányos vonásokkal rendelkező kazah modell Ruslana Korshunova lett.
![Tovább](/templates/pictures/tovabb1.png)
Tulajdonságok
Termék: | Parfüm |
Feladás dátuma: | 2024.06.19 |
Eddig megtekintették 1 alkalommal |
Drogéria - Szépségápolás, egészség rovaton belül a(z) "Nina Ricci - Nina 80 ml" című hirdetést látja. (fent)