Chloé - Chloé (eau de parfum) 30 ml
Ár: 24.770 Ft
Az elegáns Chloe divatház megalapítása 1952-re datálódik. Az évtizedek során az olyan tehetséges divattervezőt is, mint Karl Lagerfeld a sajátjának tudó divatcég ügyfelei között üdvözölhette a művészvilág ünnepelt csillagjait és a politikai élet elitjét is. Brigitte Bardot, Maria Callas, valamint az amerikai first lady, Jackie Kennedy is gyakran választotta az elegáns divatház kreációit. A Chloe divatház számos illatkreációval is büszkélkedhet.
A Chloe eau de parfum romantikus, a divatot szerető, letisztult ízlésvilággal bíró hölgyeknek készült. Mindennapos viseletre és különleges alkalmakra is tökéletes választás a púderes, virágos illat. Könnyedség, légiesség és erőteljes, mégis elegáns nőiesség lengi körül azokat a hölgyeket, akik ezt a csodálatos kompozíciót választják.
Az illat összetétele
Az illat indításában a légiesség a meghatározó, mely az édes licsinek, az üde bazsarózsának és a frézia különleges aromáinak köszönhető. Az illat szívében a virágosság a meghatározó, a rózsa, a magnólia és a bódító gyöngyvirág csodálatos elegye kényeztet minket.
Az illat története
Chloe eau de parfum
A Chloe divatház különleges illatait kizárólag hölgyek részére komponálja. A divatház minden terméke, ahogyan az illatkompozíciói is gyönyörű ékszerként ragyognak a divat palettáján évtizedek óta. A 2008-ban piacra került illat Amandine Clerc-Marie és Michel Almairac együttműködése nyomán jött létre. A csomagolás a klasszikusan nőies Chloe vonalat hozza, a rakott szoknyát megidéző csíkozott üvegcsét rózsaszín masni díszíti. A Chloe új reklámkampányához a tehetséges, fiatal, brit színésznőt Lucy Boyntont kérte fel, akinek légies, bájos személyisége, nőies kisugárzása nagyban befolyásolta a kampány sikerét.
A Chloe eau de parfum romantikus, a divatot szerető, letisztult ízlésvilággal bíró hölgyeknek készült. Mindennapos viseletre és különleges alkalmakra is tökéletes választás a púderes, virágos illat. Könnyedség, légiesség és erőteljes, mégis elegáns nőiesség lengi körül azokat a hölgyeket, akik ezt a csodálatos kompozíciót választják.
Az illat összetétele
Az illat indításában a légiesség a meghatározó, mely az édes licsinek, az üde bazsarózsának és a frézia különleges aromáinak köszönhető. Az illat szívében a virágosság a meghatározó, a rózsa, a magnólia és a bódító gyöngyvirág csodálatos elegye kényeztet minket.
Az illat története
Chloe eau de parfum
A Chloe divatház különleges illatait kizárólag hölgyek részére komponálja. A divatház minden terméke, ahogyan az illatkompozíciói is gyönyörű ékszerként ragyognak a divat palettáján évtizedek óta. A 2008-ban piacra került illat Amandine Clerc-Marie és Michel Almairac együttműködése nyomán jött létre. A csomagolás a klasszikusan nőies Chloe vonalat hozza, a rakott szoknyát megidéző csíkozott üvegcsét rózsaszín masni díszíti. A Chloe új reklámkampányához a tehetséges, fiatal, brit színésznőt Lucy Boyntont kérte fel, akinek légies, bájos személyisége, nőies kisugárzása nagyban befolyásolta a kampány sikerét.
Tulajdonságok
Termék: | Parfüm |
Feladás dátuma: | 2024.06.19 |
Eddig megtekintették 20 alkalommal |
Drogéria - Szépségápolás, egészség rovaton belül a(z) "Chloé - Chloé (eau de parfum) 30 ml" című hirdetést látja. (fent)