Betöltés...

CALISTRA 700 EP 20 LE elektromos motorral

Ár: 26.989.990 Ft

CALISTRA ProjektHAJÓLEVÉL ÉS HAJÓVEZETŐI ENGEDÉLY NÉLKÜL VEZETHETŐ MODELLA Trinexus Aqua 2022-re megvalósult hajóépítési projektjének célja egy bármilyen hazai vízen jól használható, a megszokottól eltérő funkciójú és megjelenésű hajó kialakítása. A minden részletre kiterjedő fejlesztési tevékenység eredményeképpen létre jött új hajó funkcionalitásával és árképzésével remélhetőleg a szélesebb rétegek számára is elérhetővé teszi a szabadidő célú hajózást. Bemutatkozik a Calistra 700 EP, az első teljes egészében hazai gyártású elektromos túrahajó Miben más a Calistra? Minden hajó egyedi elvárások szerint épülhet, így belső kialakítása és felszereltsége is csak a megrendelő igényein múlik. Mérettartományában egyedi katamarán testtel rendelkezik, így kismerülésű, kiváló siklási tulajdonságokkal bíró, alacsony fogyasztású hajó. Hatalmas felületű napelemeinek köszönhetően gazdaságosan üzemeltethető és könnyedén megfelel valamennyi hatályos környezetvédelmi előírásnak. Méretéhez képest belülről rendkívül nagy, egybenyitható terekkel rendelkezik. Igény szerint benzinmotorral is rendelhető. Kimagasló ár/érték aránnyal rendelkezik. Mire ajánljuk? Családok, baráti társaságok kiránduló hajója. Ideális horgászhajó, akár több napos túrák lebonyolítására is. Benzines motortól elzárt vizek nyaralója. Munkahajó természet- és környezetvédelmi célra. Kirándultatással, kölcsönzéssel foglalkozó vállalkozások ideális hajója. Árak 2022: Calistra hajótest a fenti felszereltséggel, motorizációval:Nettó 19.900.000,-Ft Technikai paraméterek: Hajótest hossza: 700 cmHajótest hossza fürdőplatformmal: 760 cmHajótest szélessége: 250 cmHajótest legnagyobb magassága:280 cmTeljes súlya 20 LE elektromotorral: 1700 kgMerülése: Max. 35 cmMeghajtás: 1 db 20 LE Golden EZ elektromos külmotor. Igény szerint 2 db motorral is szerelhetőAlternatív erőforrás: ELCO 50 LE amerikai elektromos hajómotor saját akkumulátorral.Kategória: CSzállítható személyek száma: 6Fekvőhelyek száma: 3 + 2Vízkiszorítás teljes terhelhetőséggel: 2500 kgNapelemek névleges teljesítménye: 800W Hajtásrendszer akkumulátora: 2 x 50 Ah (48V) Golden Lítium akkumulátorA rendszer további egységekkel bővíthető Várható legnagyobb sebesség: 12-15 km/h Átlagos üzemóraszám egy feltöltéssel napelem pótlás nélkül: Eco mód: 2,5 óra Normál mód: 1,5 óra Javasolt motorteljesítmény elektromos motorral: 20 - 50 LEJavasolt motorteljesítmény benzines motorral: 50-90 LE Alapfelszereltség: Hajótest, alsó fedélzet: Gelcoat borítású, színezett katamarán hajótest Körbejárható fedélzet, csúszás mentes borítással Hátsó, vízszintig nyúló, csúszás mentesített dupla fürdőplató tároló rekesszel Járható, napelemmel borított, kabinablakkal ellátott orrfedélzet Négy darab kabinablak, teljes fedélzet elválasztó, 2 tagos sötétített plexi-alu tolóajtó Hátrahúzással nyitható, sötétített plexi szélvédő Két tagos, 22 mm-es saválló acél korlátrendszer Elektromos horgonycsörlő horgonnyal Horgonykamra 4 db saválló acél kikötőbika Első, hátsó kikötő kamera wifivel Teljes hátsó utazó/tároló ponyvázat átlátszó elemekkel és szúnyoghálóval 2 db automata fenékvíz szivattyú Felső fedélzet: 22 mm-es saválló acél korlát 6 db flexi napelem panel Matracozott napozó felület 2 fő részére 360 fokos navigációs körfény Kabin: Teljesen kárpitozott hálókabin, szövetkárpit matraccal, párnákkal Közel 1,5 m3-es orr-tárolórekesz 3 ajtóval Mosdó kabin, Porta Potti wc-vel, tükörrel, világítással Konyha panel hideg vizes inox mosogatóval, és egyégős inox gázfőzővel gázpalack nélkül 3 üzem módú, 60 l hűtőszekrény 45 literes ivóvíztartály nyomáskapcsolós szivattyúval Pakoló polcok, tároló rekeszek Gardrób Kivehető asztal 1 db 2 személyes kárpitozott üléspad Ergonómiailag tervezett emelhető, csúsztatható Flip-up vezető ülés Kormányállás, műszerfal kapcsolókkal, elektromos visszajelző műszerekkel, távkarral, bekötött kormánnyal, tablettel 2 db kárpitozott ülés a külső fedélzeten Teljes padlóborítás EVA deck fedéssel Két elemes térelválasztó alu/plexi tolóajtó Hatalmas hátsó tároló rekeszek Elektronika: Napelem panelek névleges összteljesítménye 800 W Kabintető: 2 x 100W Tető: 6 x 100W 48V-os napelem töltésvezérlő Mppt funkcionalitással. A hajóban található összes akkumulátor feltölthető kizárólag napenergiával. Akkumulátorok: 2 db 48V-os 50Ah kapacitású LifePO akkumulátor biztosítja az energiát a hajtásnak. Az akkumulátorok párhuzamosan vannak kapcsolva így a rendszerkapacitása 100Ah. A kapacitás opcionálisan bővíthető 200Ah-ig. 300W-os 48/12-es DC-DC konverter biztosítja a fedélzeti berendezések 12 voltos működését. Töltés: Napelem vezérlőn keresztül és 2db 7A-es LiFePO töltővel Digitális műszerek a hajón: Napelem: feszültség és kimenő áram felhasználása Fő akkumulátor: Kapacitás, feszültség és leadott áram Tablet: Teljes motorvezérlési applikáció, kikötő kamerák képei Motor visszajelző 6 méter LED világítás, ledes spot fények, elektromos kürt Navigációs fények USB és hagyományos szivargyújtó csatlakozók, egyenként 10W terhelhetőséggel Kenwood audió fejegység, tuner, Bluetooth hangátvitel, 4 db hangszóró Rendelhető kiegészítők: Egyedi színezésű hajótest Egyedi kárpitozás További 2 alvó ágy a hátsó fedélzetre Halradar gps navigációval, szoftverrel LCD TV digitális tunerrel, antennával Még nagyobb teljesítményű napelemek Távirányítású keresőfény Fedélzeti zuhany Kötelező felszerelés Test, orr és far fenderek Algagátló festés Calistra szállító tréler Hajólevél ügyintézés, szállítás, vízre tétel A Calistra hajó kifejlesztése Magyarország Kormánya és az Európai Unió támogatásával, a GINOP-2.1.7-15-2016-01547 K+F pályázat segítségével valósult meg.

Tovább
Tulajdonságok
Üzemanyag: Elektromos
Besorolása: Vizi
 
Feladás dátuma: 2024.11.28
Eddig megtekintették 45 alkalommal

Egyéb járművek rovaton belül a(z) "CALISTRA 700 EP 20 LE elektromos motorral" című hirdetést látja. (fent)

HASONLÓ KERESÉSEK: