Betöltés...

Kemo M176 vízhatlan (IP65) ultrahangos nyestriasztó készülék nagyfeszültségű lapokkal

Ár: 30.990 Ft

KEMO M176 vízhatlan (IP65) ultrahangos készülék nagyfeszültségű lapokkal. A KEMO M176 készülék ultrahang, és 6 db nagyfeszültségű lapok segítségével biztonságosan távoltarthatja a gépjárműve motorterébe bemerészkedő nyestet. A készülék teljesen vízálló és működtetése biztonságos! Az agresszív erős intenzítású ultrahang a nyest hallására hat, a nagyfeszültségű lapok pedig fizikailag meggátolják a nyest jelenlétét a motortérben. Az elektromosan feltöltött lapok gyenge áramütést közvetítenek a betolakodó nyestre, amennyiben az érintkezik a lappal és a motor vagy karosszéria fém alkatrészekkel együtt. A lapokat a kíválasztott helyekre pl.: kábelkötegre, alváz nyúlványokra, burkolatokra fúrésmentesen gyorkötözővel (nem tartozéka) tudja rögzíteni. Az áramütés nem tesz kárt a nyestben, viszont elegendő, hogy kellemetlen élményt szerezzen neki és távozásra bírja a védeni kívánt területről. A készüléket javasolt autószervízben vagy autóvillamossági műhelyben beszereltetni. A motortérben történő más irányú karbantartás ideje alatt a készüléket mindenképpen lekapcsolt állapotban kell tartani. (vagy biztosítékát kivenni) Akkumulátor védelem: A készülék automatikusan kikapcsol, ha az akkufeszültség kevesebb mint 11,5V alá csokkenne. (nem meríti le az akkumulátort a hosszabb időre leállított gépjármű esetében sem) A Német KEMO ELECTONIC által gyártott nyestriasztó készülékek kialakítása Soft Start azaz lágy indítású termékek, ami nem zavarja a gépjárművek központi egységét. A készülékek CAN-BUS kompatibilisek így a CAN-BUS rendszerrel szerelt gépjárművekben is biztonságosan használható. Beszerelés: A készülék beszerelése előtt vegye ki a készülék biztosítékját a foglalatából. Az alapkészülék a gépkocsi motorterében bármely helyére beszerelhető (ahol nem forrósodik fel nagyon (ne szereljük be a kipufogókönyök, hűtőventillátor vagy más különösen forró alkatrész közvetlen közelébe) ahonnan az ultrahangok jól szétterjedhetnek a motortérben. A pozitív piros kábelt a beépített biztosítékfoglalattal együtt a +12 V jelölés pontra kötjük, a fekete testkábelt a gépkocsi karosszériájára vagy a -12 V jelölés pontra. A készülék „Klemme 15“ jelölésű vezetékét a fedélzeti hálózat 15. pontjára kell kötni. Ez a 15-ös pont többnyire a gyújtáskapcsolón vagy az autórádió euro-csatlakozóján érhető el. Ha helyesen van csatlakoztatva a „Klemme 15“ kábel, akkor a nyestriasztó csak abban az esetben van bekapcsolva, ha nem jár a motor (az autó parkol). Ha nem találja a 15 -ös csatlakozást, akkor keressen a gyújtáskapcsolón egy másik olyan pontot, amely parkoló gépkocsinál a negatív pólusra, míg járó motor esetén a pozitív pólusra kapcsolódik. A kábelnek a 15. pontra történő csatlakoztatása esetén a nyestriasztó csak parkoló autó esetében aktiválódik (járó motor esetében nem áll fenn az a veszély, hogy a nyest a gépjármű motorterébe felmerészkedne). Megjegyzés: Ha egyáltalán nem köti be az egység „Klemme 15“ jelölésű kábelét, a nyestriasztó állandóan be van kapcsolva. A nagyfeszültség kábelt fektesse úgy a motortérben, hogy az érintkező lapok a nyest útjában és a rágás által veszélyeztetett helyekre legyenek felszerelve. A nagyfeszültség kábelt ne vezesse közvetlenül a motor nagyon forró részei (pl. a kipufogókönyök) mellett mert a kábel szigetelése megolvadhat. A műanyag tartókra szerelt nagyfeszültségű lemezeket a rajznak megfelelően a nagyfeszültség kábel tetszőleges helyén rögzíthetjük (eltolhatók). A nagyfeszültség kábelt arról lehet felismerni, hogy a készüléken lévő messze a leghosszabb kábel (kb. 4 méter). Az érintkező lemezeket a műanyag papucs 4 furatán át lehet rögzíteni a motortérben (csavarokkal vagy kábelkötözőkkel). A nagyfeszültség szimbólumával ellátott nagyfeszültség lemezeket a rajznak megfelelően fel kell csavarozni a rózsaszín műanyag tartókra, a 2 rögzítőcsavar becsavarásakor összeköttetésbe kerülnek a nagyfeszültségű kábellel (lásd a rajzot). Az utolsó érintkezőlemezt úgy kell felszerelni, hogy a kábel vége ne látsszon ki oldalt a műanyag papucsból! (rövidzár veszélye). Fontos: A nagyfeszültségű érintkező lemezeket úgy kell felszerelni, hogy a csupasz érintkező lemezek 5 mm-nél nagyobb távolságra legyenek az autó más, feszültség alatt lévő érintkezőitől. Ezen kívül az érintkező lemezek csupasz érintkező felületei az autó más részihez se érjenek hozzá (rövidzár veszélye). Ok: Árnyékolási célból az autókban gyakran alkalmaznak olyan műanyag-alkatrészeket (pl. tömlőket), amelyek elektromosan vezetőm anyagból állnak. Ezek a műanyagok letestelhetnék az érintkező lemezek nagyfeszültségét. Az is fontos, hogy az érintkező lemezek ne nedvesedjenek be. A gépkocsi teste és az érintkező lemezek közötti vízfilm ugyancsak rövidzárt okoz. Ragassza fel az egységcsomagban mellékelt „Achtung! Hochspannung!“ (Vigyázat, nagyfeszültség) feliratú figyelmeztető címkét egy jól látható helyre a nagyfeszültség? lemezek közelében. Üzembe helyezés: Rakja vissza a helyére a szerelés megkezdése előtt a pozitív ágból (foglalatából) kivett biztosítékot. Ha mindent helyesen csatlakoztatott, és a gépkocsi parkolási helyzetben van, megjelenik a nagyfeszültség az érintkező lemezeken, és villogni kezd a fő egységen lévő LED mintegy 5 - 12 másodpercenként. Az első üzembeállításkor akár 5 percig is tarthat, amíg a bekapcsolás után elkezd villogni a LED. Veszélyek karbantartás közben: A készülék kikapcsolása után még legfeljebb 3 percig nagyfeszültség lehet jelen az érintkező lemezeken. Erre az időre a beépített töltő kondenzátornak időre van szüksége a kisüléshez. A karbantartással ki kell várni ezt az időt a kikapcsolás (biztosíték kivétele) után. Ha nem akar várni, akkor a kikapcsolás után egy rövid időre (kb. 1 - 3 másodpercre a nagyfeszültségű lemezekés a gépkocsitest közé feltett összekötő kábellel hozzon létre rövidzárt, amely rögtön kisüti a töltő kondenzátort, és feszültségmentessé teszi a lemezeket. A nagyfeszültség nem veszélyes emberre (csak nagyon csekély áram folyik rajta). De ha valaki nagyon ijedős, vagy sokk által veszélyeztetett beteg, akkor a megijedés már veszélyt jelenthet. Műszaki adatok: üzemi feszültség: 12 - 15 V (gépkocsi akkumulátor) átlagos áramfelvétel: < 5 mA automatikus lekapcsolás: 11,5 V alá süllyed (± 5%) kimeneti feszültség: kb. 200 - 300 V ultrahang frekvencia: kb. 22 kHz ± 10% hangnyomás: max. kb.. 100 dB ± 20% ultrahang lesugárzási szöge: kb. 160° hangszóró: testhangadó, amely a ház felső részét rezgésbe hozza (vízálló) működésjelzés: villogó LED (kb. 5 - 12másodpercenkénti periodus) nagyfeszültségű kábel hossza: kb. 4 méter biztosíték lengő foglalatban: F500 mA nagyfeszültségű érintkező lapok 6 darab, (eltolható kb. 62mm x 42 mm) méretek: alapkészülék: kb. 40mm x 50mm x 70mm (h x sz x mé) Gyártó: Kemo-Electronic GmbH Video: KEMO M176 vízhatlan (IP65) ultrahangos készülék nagyfeszültségű lapokkal. A KEMO M176 készülék ultrahang, és 6 db nagyfeszültségű lapok segítségével biztonságosan távoltarthatja a gépjárműve motorterébe bemerészkedő nyestet. A készülék teljesen vízálló és működtetése biztonságos! Az agresszív erős intenzítású ultrahang a nyest hallására hat, a nagyfeszültségű lapok pedig fizikailag meggátolják a nyest jelenlétét a motortérben. Az elektromosan feltöltött lapok gyenge áramütést közvetítenek a betolakodó nyestre, amennyiben az érintkezik a lappal és a motor vagy karosszéria fém alkatrészekkel együtt. A lapokat a kíválasztott helyekre pl.: kábelkötegre, alváz nyúlványokra, burkolatokra fúrésmentesen gyorkötözővel (nem tartozéka) tudja rögzíteni. Az áramütés nem tesz kárt a nyestben, viszont elegendő, hogy kellemetlen élményt szerezzen neki és távozásra bírja a védeni kívánt területről. A készüléket javasolt autószervízben vagy autóvillamossági műhelyben beszereltetni. A motortérben történő más irányú karbantartás ideje alatt a készüléket mindenképpen lekapcsolt állapotban kell tartani. (vagy biztosítékát kivenni) Akkumulátor védelem: A készülék automatikusan kikapcsol, ha az akkufeszültség kevesebb mint 11,5V alá csokkenne. (nem meríti le az akkumulátort a hosszabb időre leállított gépjármű esetében sem) A Német KEMO ELECTONIC által gyártott nyestriasztó készülékek kialakítása Soft Start azaz lágy indítású termékek, ami nem zavarja a gépjárművek központi egységét. A készülékek CAN-BUS kompatibilisek így a CAN-BUS rendszerrel szerelt gépjárművekben is biztonságosan használható. Beszerelés: A készülék beszerelése előtt vegye ki a készülék biztosítékját a foglalatából. Az alapkészülék a gépkocsi motorterében bármely helyére beszerelhető (ahol nem forrósodik fel nagyon (ne szereljük be a kipufogókönyök, hűtőventillátor vagy más különösen forró alkatrész közvetlen közelébe) ahonnan az ultrahangok jól szétterjedhetnek a motortérben. A pozitív piros kábelt a beépített biztosítékfoglalattal együtt a +12 V jelölés pontra kötjük, a fekete testkábelt a gépkocsi karosszériájára vagy a -12 V jelölés pontra. A készülék „Klemme 15“ jelölésű vezetékét a fedélzeti hálózat 15. pontjára kell kötni. Ez a 15-ös pont többnyire a gyújtáskapcsolón vagy az autórádió euro-csatlakozóján érhető el. Ha helyesen van csatlakoztatva a „Klemme 15“ kábel, akkor a nyestriasztó csak abban az esetben van bekapcsolva, ha nem jár a motor (az autó parkol). Ha nem találja a 15 -ös csatlakozást, akkor keressen a gyújtáskapcsolón egy másik olyan pontot, amely parkoló gépkocsinál a negatív pólusra, míg járó motor esetén a pozitív pólusra kapcsolódik. A kábelnek a 15. pontra történő csatlakoztatása esetén a nyestriasztó csak parkoló autó esetében aktiválódik (járó motor esetében nem áll fenn az a veszély, hogy a nyest a gépjármű motorterébe felmerészkedne). Megjegyzés: Ha egyáltalán nem köti be az egység „Klemme 15“ jelölésű kábelét, a nyestriasztó állandóan be van kapcsolva. A nagyfeszültség kábelt fektesse úgy a motortérben, hogy az érintkező lapok a nyest útjában és a rágás által veszélyeztetett helyekre legyenek felszerelve. A nagyfeszültség kábelt ne vezesse közvetlenül a motor nagyon forró részei (pl. a kipufogókönyök) mellett mert a kábel szigetelése megolvadhat. A műanyag tartókra szerelt nagyfeszültségű lemezeket a rajznak megfelelően a nagyfeszültség kábel tetszőleges helyén rögzíthetjük (eltolhatók). A nagyfeszültség kábelt arról lehet felismerni, hogy a készüléken lévő messze a leghosszabb kábel (kb. 4 méter). Az érintkező lemezeket a műanyag papucs 4 furatán át lehet rögzíteni a motortérben (csavarokkal vagy kábelkötözőkkel). A nagyfeszültség szimbólumával ellátott nagyfeszültség lemezeket a rajznak megfelelően fel kell csavarozni a rózsaszín műanyag tartókra, a 2 rögzítőcsavar becsavarásakor összeköttetésbe kerülnek a nagyfeszültségű kábellel (lásd a rajzot). Az utolsó érintkezőlemezt úgy kell felszerelni, hogy a kábel vége ne látsszon ki oldalt a műanyag papucsból! (rövidzár veszélye). Fontos: A nagyfeszültségű érintkező lemezeket úgy kell felszerelni, hogy a csupasz érintkező lemezek 5 mm-nél nagyobb távolságra legyenek az autó más, feszültség alatt lévő érintkezőitől. Ezen kívül az érintkező lemezek csupasz érintkező felületei az autó más részihez se érjenek hozzá (rövidzár veszélye). Ok: Árnyékolási célból az autókban gyakran alkalmaznak olyan műanyag-alkatrészeket (pl. tömlőket), amelyek elektromosan vezetőm anyagból állnak. Ezek a műanyagok letestelhetnék az érintkező lemezek nagyfeszültségét. Az is fontos, hogy az érintkező lemezek ne nedvesedjenek be. A gépkocsi teste és az érintkező lemezek közötti vízfilm ugyancsak rövidzárt okoz. Ragassza fel az egységcsomagban mellékelt „Achtung! Hochspannung!“ (Vigyázat, nagyfeszültség) feliratú figyelmeztető címkét egy jól látható helyre a nagyfeszültség? lemezek közelében. Üzembe helyezés: Rakja vissza a helyére a szerelés megkezdése előtt a pozitív ágból (foglalatából) kivett biztosítékot. Ha mindent helyesen csatlakoztatott, és a gépkocsi parkolási helyzetben van, megjelenik a nagyfeszültség az érintkező lemezeken, és villogni kezd a fő egységen lévő LED mintegy 5 - 12 másodpercenként. Az első üzembeállításkor akár 5 percig is tarthat, amíg a bekapcsolás után elkezd villogni a LED. Veszélyek karbantartás közben: A készülék kikapcsolása után még legfeljebb 3 percig nagyfeszültség lehet jelen az érintkező lemezeken. Erre az időre a beépített töltő kondenzátornak időre van szüksége a kisüléshez. A karbantartással ki kell várni ezt az időt a kikapcsolás (biztosíték kivétele) után. Ha nem akar várni, akkor a kikapcsolás után egy rövid időre (kb. 1 - 3 másodpercre a nagyfeszültségű lemezekés a gépkocsitest közé feltett összekötő kábellel hozzon létre rövidzárt, amely rögtön kisüti a töltő kondenzátort, és feszültségmentessé teszi a lemezeket. A nagyfeszültség nem veszélyes emberre (csak nagyon csekély áram folyik rajta). De ha valaki nagyon ijedős, vagy sokk által veszélyeztetett beteg, akkor a megijedés már veszélyt jelenthet. Műszaki adatok: üzemi feszültség: 12 - 15 V (gépkocsi akkumulátor) átlagos áramfelvétel: < 5 mA automatikus lekapcsolás: 11,5 V alá süllyed (± 5%) kimeneti feszültség: kb. 200 - 300 V ultrahang frekvencia: kb. 22 kHz ± 10% hangnyomás: max. kb.. 100 dB ± 20% ultrahang lesugárzási szöge: kb. 160° hangszóró: testhangadó, amely a ház felső részét rezgésbe hozza (vízálló) működésjelzés: villogó LED (kb. 5 - 12másodpercenkénti periodus) nagyfeszültségű kábel hossza: kb. 4 méter biztosíték lengő foglalatban: F500 mA nagyfeszültségű érintkező lapok 6 darab, (eltolható kb. 62mm x 42 mm) méretek: alapkészülék: kb. 40mm x 50mm x 70mm (h x sz x mé) Gyártó: Kemo-Electronic GmbH Video:

Tovább
Tulajdonságok
A hirdető: Kereskedés hirdetése
Értékesítés típusa: Eladó
 
Feladás dátuma: 2024.12.05
Eddig megtekintették 10 alkalommal

Egyéb apró rovaton belül a(z) "Kemo M176 vízhatlan (IP65) ultrahangos nyestriasztó készülék nagyfeszültségű lapokkal" című hirdetést látja. (fent)

HASONLÓ KERESÉSEK: