Betöltés...

Kemo M186 ultrahangos készülék nagyfeszültségű lapokkal gépjárművekbe

Ár: 22.390 Ft

Kemo M186 ultrahangos készülék nagyfeszültségű lapokkal gépjárművekbe KEMO M186 ultrahangos készülék nagyfeszültségű lapokkal. A készülékkel ultrahang és 6 db nagyfeszültségű lapok segítségével biztonságosan távoltarthatja a gépjárműve motorterébe bemerészkedő nyestet. A készülék működtetése biztonságos! Az agresszív erős intenzitású ultrahang a nyest hallására hat, a nagyfeszültségű lapok pedig fizikailag meggátolják a nyest jelenlétét a motortérben. Az elektromosan feltöltött lapok gyenge áramütést közvetítenek a betolakodóra, amennyiben az érintkezik vele. A lapokat a kívánt területre (pl: kábelkötegre) Az áramütés nem tesz kárt a nyestben, viszont elegendő, hogy kellemetlen élményt szerezzen neki és távozásra bírja a védeni kívánt területről. A készüléket javasolt autószervizben vagy autóvillamossági műhelyben beszereltetni. A motortérben történő más irányú karbantartás ideje alatt a készüléket mindenképpen lekapcsolt állapotban kell tartani! A készülék automatikusan kikapcsol, ha az akkufeszültség kevesebb mint 11,5 V (nem meríti le az akkumulátort a hosszabb időre leállított gépjármű esetében). A Német KEMO ELECTONIC által gyártott nyestriasztó készülékek kialakítása Soft Start azaz lágy indítású termékek, ami nem zavarja a gépjárművek központi egységét. A készülékek CAN-BUS kompatibilisek így a CAN-BUS rendszerrel szerelt gépjárművekben is biztonságosan használható. Beszerelés: A készülék beszerelése előtt vegye ki a készülék biztositékját a foglalatából. Az alapkészülék a gépkocsi motorterében bármely helyére beszerelhető (ahol nem forrósodik fel nagyon (ne szereljük be a kipufogókönyök vagy más különösen forró alkatrész közelébe), és ahonnan az ultrahangok jól szétterjedhetnek a motortérben. A pozitív kábel a beépített biztosítékfoglalattal együtt a +12 V jelölés? pontra kötjük, testkábelt a gépkocsi karosszériájára vagy a -12 V jelölés? pontra kötjük. A készülék „Klemme 15“ jelölésű? vezetékét a fedélzeti hálózat 15. pontjára kell kötni. Ez a 15-ös pont többnyire a gyújtáskapcsolón vagy az autórádió euro-csatlakozóján érhető el. Ha helyesen van csatlakoztatva a „Klemme 15“ kábel, akkor a nyestriasztó csak abban az esetben van bekapcsolva, ha nem jár a motor (az autó parkol). Ha nem találja a 15. kapcsot, akkor keressen a gyújtáskapcsolón egy másik olyan pontot, amely parkoló gépkocsinál a negatív pólusra míg járó motor esetén a pozitív pólusra kapcsolódik. A kábelnek a 15. pontra történő csatlakoztatása esetén a nyestriasztó csak parkoló autó mellett kapcsolódik be (járó motor esetében nem áll fenn az a veszély, hogy a nyest a gépjármű motorterébe felmerészkedne). Megjegyzés: Ha egyáltalán nem köti be az egység „Klemme 15“ jelölésű kábelét, a nyestriasztó állandóan be van kapcsolva. A nagyfeszültségű kábelt fektesse úgy a motortérben, hogy az érintkező lemezeket a nyestharapás által veszélyeztetett helyekre lehessen felszerelni. A nagyfeszültségű kábelt ne vezesse közvetlenül a motor nagyon forró részei (pl. a kipufogókönyök) mellett (a kábel szigetelése megolvadhat). A nagyfeszültségű lemezeket a rajznak megfelelően tetszőleges helyén rögzíthetjük csavarral, vagy műanyag kábelkötözővel. Fontos: A nagyfeszültségű érintkező lemezeket úgy kell felszerelni, hogy a csupasz érintkező lemezek 5 mm-nél nagyobb távolságra legyenek az autó más, feszültség alatt lévő érintkezőitől. Ezen kívül az érintkező lemezek csupasz érintkező felületei az autó más részihez se érjenek hozzá (rövidzár veszélye). Ok: Árnyékolási célból az autókban gyakran alkalmaznak olyan műanyag-alkatrészeket (pl. tömlőket), amelyek elektromosan vezető műanyagból állnak. Ezek a műanyagok letestelhetnék az érintkező lemezek nagyfeszültségét. Az is fontos, hogy az érintkező lemezek ne nedvesedjenek be. A gépkocsi testje és az érintkező lemezek közötti vízfilm ugyancsak rövidzárt okoz. Ragassza fel az egységcsomagban mellékelt „Achtung! Hochspannung!“ (Vigyázat, nagyfeszültség) feliratú figyelmeztető címkét egy jól látható helyre a nagyfeszültség? lemezek közelében. Üzembe helyezés: Rakja vissza a helyére a szerelés megkezdése előtt a pozitív ágból (foglalatából) kivett biztosítékot. Ha mindent helyesen csatlakoztatott, és a gépkocsi parkolási helyzetben van, megjelenik a nagyfeszültség az érintkező lemezeken, és villogni kezd a fő egységen lévő LED mintegy 5 - 12 másodpercenként. Az első üzem beállításkor akár 5 percig is tarthat, amíg a bekapcsolás után elkezd villogni a LED. Veszélyek karbantartás közben: A készülék kikapcsolása után még legfeljebb 3 percig nagyfeszültség lehet jelen az érintkező lemezeken. Erre az időre a beépített töltő kondenzátornak időre van szüksége a kisüléshez. A karbantartással ki kell várni ezt az időt a kikapcsolás (biztosíték kivétele) után. Ha nem akar várni, akkor a kikapcsolás után egy rövid időre (kb. 1 - 3 másodpercre a nagyfeszültségű lemezekés a gépkocsitest közé feltett összekötő kábellel hozzon létre rövidzárt, amely rögtön kisüti a töltő kondenzátort, és feszültségmentessé teszi a lemezeket. A nagyfeszültség nem veszélyes emberre (csak nagyon csekély áram folyik). De ha valaki nagyon ijedős, vagy sokk által veszélyeztetett beteg, akkor a megijedés már veszélyt jelenthet. Műszaki adatok: Üzemi feszültség: 12 - 15 V= (gépkocsi akkumulátor) | átlagos áramfelvétel : < 5 mA | automatikus lekapcsolás: ha az üzemi feszültség 11,5 V (± 5%) alá süllyed | kimenő(feszültség: kb. 200 - 300 V= |az ultrahang frekvenciája kb. 22 kHz ± 10% | hangnyomás szint: max. kb.. 100 dB ± 20% | az ultrahang lesugárzási szöge: kb. 160 fok | hangszóró: testhangadó, amely a ház fels( részét rezgésbe hozza (vízálló) | h(mérséklettartomány: – 40 foktól + 80 fokig | működésjelzés: villogó (kb. 5 - 12 másodpercenként) | nagyfeszültségű kábel hossza: kb. 4 méter (± 10%) | biztosíték foglalatban: F500 mA | nagyfeszültségű érintkező(lemezek: 6 darab, eltolható; kb. 62 x 42 mm | Méretek: alapkészülék: kb. 40 x 50 x 70 mm (h x sz x mé), kábelbevezető( + rögzítő lábak nélkül Kábel a 15. kapocshoz: ha ez a kábel össze van kötve a pozitív pólussal, a nyestriasztó kikapcsolódik. Ha ez a kábel össze van kötve a negatív pólussal, a nyestriasztó bekapcsolódik. Gyártó: Kemo-Electronic GmbH Video: Kemo M186 ultrahangos készülék nagyfeszültségű lapokkal gépjárművekbe KEMO M186 ultrahangos készülék nagyfeszültségű lapokkal. A készülékkel ultrahang és 6 db nagyfeszültségű lapok segítségével biztonságosan távoltarthatja a gépjárműve motorterébe bemerészkedő nyestet. A készülék működtetése biztonságos! Az agresszív erős intenzitású ultrahang a nyest hallására hat, a nagyfeszültségű lapok pedig fizikailag meggátolják a nyest jelenlétét a motortérben. Az elektromosan feltöltött lapok gyenge áramütést közvetítenek a betolakodóra, amennyiben az érintkezik vele. A lapokat a kívánt területre (pl: kábelkötegre) Az áramütés nem tesz kárt a nyestben, viszont elegendő, hogy kellemetlen élményt szerezzen neki és távozásra bírja a védeni kívánt területről. A készüléket javasolt autószervizben vagy autóvillamossági műhelyben beszereltetni. A motortérben történő más irányú karbantartás ideje alatt a készüléket mindenképpen lekapcsolt állapotban kell tartani! A készülék automatikusan kikapcsol, ha az akkufeszültség kevesebb mint 11,5 V (nem meríti le az akkumulátort a hosszabb időre leállított gépjármű esetében). A Német KEMO ELECTONIC által gyártott nyestriasztó készülékek kialakítása Soft Start azaz lágy indítású termékek, ami nem zavarja a gépjárművek központi egységét. A készülékek CAN-BUS kompatibilisek így a CAN-BUS rendszerrel szerelt gépjárművekben is biztonságosan használható. Beszerelés: A készülék beszerelése előtt vegye ki a készülék biztositékját a foglalatából. Az alapkészülék a gépkocsi motorterében bármely helyére beszerelhető (ahol nem forrósodik fel nagyon (ne szereljük be a kipufogókönyök vagy más különösen forró alkatrész közelébe), és ahonnan az ultrahangok jól szétterjedhetnek a motortérben. A pozitív kábel a beépített biztosítékfoglalattal együtt a +12 V jelölés? pontra kötjük, testkábelt a gépkocsi karosszériájára vagy a -12 V jelölés? pontra kötjük. A készülék „Klemme 15“ jelölésű? vezetékét a fedélzeti hálózat 15. pontjára kell kötni. Ez a 15-ös pont többnyire a gyújtáskapcsolón vagy az autórádió euro-csatlakozóján érhető el. Ha helyesen van csatlakoztatva a „Klemme 15“ kábel, akkor a nyestriasztó csak abban az esetben van bekapcsolva, ha nem jár a motor (az autó parkol). Ha nem találja a 15. kapcsot, akkor keressen a gyújtáskapcsolón egy másik olyan pontot, amely parkoló gépkocsinál a negatív pólusra míg járó motor esetén a pozitív pólusra kapcsolódik. A kábelnek a 15. pontra történő csatlakoztatása esetén a nyestriasztó csak parkoló autó mellett kapcsolódik be (járó motor esetében nem áll fenn az a veszély, hogy a nyest a gépjármű motorterébe felmerészkedne). Megjegyzés: Ha egyáltalán nem köti be az egység „Klemme 15“ jelölésű kábelét, a nyestriasztó állandóan be van kapcsolva. A nagyfeszültségű kábelt fektesse úgy a motortérben, hogy az érintkező lemezeket a nyestharapás által veszélyeztetett helyekre lehessen felszerelni. A nagyfeszültségű kábelt ne vezesse közvetlenül a motor nagyon forró részei (pl. a kipufogókönyök) mellett (a kábel szigetelése megolvadhat). A nagyfeszültségű lemezeket a rajznak megfelelően tetszőleges helyén rögzíthetjük csavarral, vagy műanyag kábelkötözővel. Fontos: A nagyfeszültségű érintkező lemezeket úgy kell felszerelni, hogy a csupasz érintkező lemezek 5 mm-nél nagyobb távolságra legyenek az autó más, feszültség alatt lévő érintkezőitől. Ezen kívül az érintkező lemezek csupasz érintkező felületei az autó más részihez se érjenek hozzá (rövidzár veszélye). Ok: Árnyékolási célból az autókban gyakran alkalmaznak olyan műanyag-alkatrészeket (pl. tömlőket), amelyek elektromosan vezető műanyagból állnak. Ezek a műanyagok letestelhetnék az érintkező lemezek nagyfeszültségét. Az is fontos, hogy az érintkező lemezek ne nedvesedjenek be. A gépkocsi testje és az érintkező lemezek közötti vízfilm ugyancsak rövidzárt okoz. Ragassza fel az egységcsomagban mellékelt „Achtung! Hochspannung!“ (Vigyázat, nagyfeszültség) feliratú figyelmeztető címkét egy jól látható helyre a nagyfeszültség? lemezek közelében. Üzembe helyezés: Rakja vissza a helyére a szerelés megkezdése előtt a pozitív ágból (foglalatából) kivett biztosítékot. Ha mindent helyesen csatlakoztatott, és a gépkocsi parkolási helyzetben van, megjelenik a nagyfeszültség az érintkező lemezeken, és villogni kezd a fő egységen lévő LED mintegy 5 - 12 másodpercenként. Az első üzem beállításkor akár 5 percig is tarthat, amíg a bekapcsolás után elkezd villogni a LED. Veszélyek karbantartás közben: A készülék kikapcsolása után még legfeljebb 3 percig nagyfeszültség lehet jelen az érintkező lemezeken. Erre az időre a beépített töltő kondenzátornak időre van szüksége a kisüléshez. A karbantartással ki kell várni ezt az időt a kikapcsolás (biztosíték kivétele) után. Ha nem akar várni, akkor a kikapcsolás után egy rövid időre (kb. 1 - 3 másodpercre a nagyfeszültségű lemezekés a gépkocsitest közé feltett összekötő kábellel hozzon létre rövidzárt, amely rögtön kisüti a töltő kondenzátort, és feszültségmentessé teszi a lemezeket. A nagyfeszültség nem veszélyes emberre (csak nagyon csekély áram folyik). De ha valaki nagyon ijedős, vagy sokk által veszélyeztetett beteg, akkor a megijedés már veszélyt jelenthet. Műszaki adatok: Üzemi feszültség: 12 - 15 V= (gépkocsi akkumulátor) | átlagos áramfelvétel : < 5 mA | automatikus lekapcsolás: ha az üzemi feszültség 11,5 V (± 5%) alá süllyed | kimenő(feszültség: kb. 200 - 300 V= |az ultrahang frekvenciája kb. 22 kHz ± 10% | hangnyomás szint: max. kb.. 100 dB ± 20% | az ultrahang lesugárzási szöge: kb. 160 fok | hangszóró: testhangadó, amely a ház fels( részét rezgésbe hozza (vízálló) | h(mérséklettartomány: – 40 foktól + 80 fokig | működésjelzés: villogó (kb. 5 - 12 másodpercenként) | nagyfeszültségű kábel hossza: kb. 4 méter (± 10%) | biztosíték foglalatban: F500 mA | nagyfeszültségű érintkező(lemezek: 6 darab, eltolható; kb. 62 x 42 mm | Méretek: alapkészülék: kb. 40 x 50 x 70 mm (h x sz x mé), kábelbevezető( + rögzítő lábak nélkül Kábel a 15. kapocshoz: ha ez a kábel össze van kötve a pozitív pólussal, a nyestriasztó kikapcsolódik. Ha ez a kábel össze van kötve a negatív pólussal, a nyestriasztó bekapcsolódik. Gyártó: Kemo-Electronic GmbH Video:

Tovább
Tulajdonságok
A hirdető: Kereskedés hirdetése
Értékesítés típusa: Eladó
 
Feladás dátuma: 2024.10.24
Eddig megtekintették 14 alkalommal

Egyéb apró rovaton belül a(z) "Kemo M186 ultrahangos készülék nagyfeszültségű lapokkal gépjárművekbe" című hirdetést látja. (fent)

HASONLÓ KERESÉSEK: