Betöltés...

Pénzügyi munkatárs

Ár: 1 Ft

Archivált hirdetés

Ezt a hirdetést egy ideje nem módosította, nem frissítette a hirdető, ezért archiváltuk.
25 éves múlttal rendelkező cégcsoport egyik kisebb létszámú cégéhez, melynek fő tevékenysége, saját tulajdonú ingatlanok bérbeadása -üzemeltetése, ingatlanfejlesztés, keresünk munkatársat.
személyi asszisztensi/Irodavezető munkakörbe.

A munkakör célja: Az ügyvezető munkájának támogatása, kiegészítve a cég adminisztratív feladatainak kezelésével (Az asszisztensi feladtok teszik ki a munkakör jelentős részét.)

személyi asszisztensi feladatok:

• ügyvezető munkájának szakmai támogatása,
• személyes asszisztencia ellátása,
• döntések előkészítése,
• kisebb projektek vezetése,
• általános adminisztratív és az ügyvezetés feladatkörébe tartozó szervezési feladatok ellátása.
• kapcsolattartás/beszámoltatás a cégcsoport többi cégével
• közvetlenül alárendelt kollégák irányítása, számonkérése
kapcsolattartás a bérlőkkel
érdeklődők részére területek bemutatása/ajánlatok kiküldése



Irodavezetői feladatok

• Általános irodavezetői feladatok ellátása, az iroda gördülékeny működésének biztosítása.
• Külső és belső kommunikációs feladatok, kapcsolattartás hivatalokkal, partnerekkel.
• Számlák feldolgozása és rögzítése
• Találkozók, tárgyalások szervezése.
• Nyilvántartások vezetése, dokumentum- és adatbázis kezelés, iktatás, irattárazás

Követelmények:


• Minimum 3 év szakmai tapasztalat hasonló munkakörben, megfelelő referenciákkal
• Józan ész, logikus gondolkodás
• Igényes megjelenés
• Angol nyelv kommunikációs szintű ismerete.
• Irodai alkalmazások (elsősorban word, excel) magas szintű felhasználói ismerete.
• Jogosítvány B kategória.

Előnyt jelent:
• Felsőfokú végzettség, közgazdasági/kommunikációs/pénzügyi területen
• Számviteli, pénzügyi tapasztalat.
• Még egy idegen nyelv ismerete

Egyéb követelmények:
• Feddhetetlen előélet.
• Nyílt, kommunikatív, közvetlen személyiség.
• Széles látókörű, dinamikus, proaktív, fiatalos személyiség.
• Elemzőkészség, önálló munkavégzés, felelősségvállalás.
• Határozottság, jó fellépés.
Amit kínálunk:
• Versenyképes fizetés
• Laptop, mobiltelefon, kulturált munkakörnyezet
• Izgalmas, kihívásokkal teli, változatos munkakör
• Fiatal, dinamikus csapat
• Jó teljesítmény esetén saját autó használata
• Munkaidőt rugalmasan tudjuk alakítani, a törzsidő figyelembevételével

Állás, munka területe(i):
• Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka
• Adminisztrátor, Dokumentumkezelő
• Irodavezető
• Személyi asszisztens
• Teljes munkaidő
• Rugalmas munkaidő
• Részmunkaidő 6 óra
Szükséges tapasztalat:
• 3-5 év szakmai tapasztalat
Szükséges nyelvtudás:
• Angol - Középfok/kommunikációképes szint

Munkavégzés helye:
Budapest III kerület, Fényes Adolf utca

Jelentkezni az alábbi címen lehet: Info@alf
Fontos! Ha a hirdetésre jelentkezve a hirdető pénzt kér előre (kiutazás, szállás stb. bármely címen), szakítsa meg vele a beszélgetést és jelezze az aprohirdetesingyen.hu csapatának. Lásd biztonságos vásárlás Ez a figyelmeztetés minden álláshirdetésnél megjelenik.(by admin)

Archiváltuk a hirdetést!

Tulajdonságok
Település: III. kerület
Fizetés: Fizetés (fix bér)
A hirdető: Állást kínál (munkaadó)
Állás típus: Könyvelői, Számviteli
Szükséges végzettség: Középfokú végzettséggel
Pozíció szint: Beosztott
Pozíció: Pénzügyi munaktárs
 
Eddig megtekintették 565 alkalommal

Munka rovaton belül a(z) "Pénzügyi munkatárs" című hirdetést látja. (fent)