Financial Assistant
Ár: 180.000 Ft
Archivált hirdetés
Ezt a hirdetést egy ideje nem módosította, nem frissítette a hirdető, ezért archiváltuk.
Company:
Our conference organizing company, working for international markets, is currently looking for a financial assistant for our Accounts Receivable department.
Main tasks:
• Invoicing, handling invoicing problems
• Filing invoices and checking their formats
• Supporting the collections process, to minimize AR outstanding balances
• Responding to inquiries from customers, including the processing of change requests, such as address or contact information
• Creating weekly and month-end reports, as needed
• Preparing, processing and checking bank transfers
• Supporting other financial activities
• Keeping records of financial activities
• Performing other duties as assigned
Requirements:
• Fluent English AND Hungarian knowledge both in oral and written
• Daily routine in MS Office adminsitration
• To able to work precisely and individually
• Reliability and proactivity
• Flexibility
• Strong attention to detail and interest in accuracy
Advantage:
• Experience in similar position.
Place of work:
Budapest, XIII. Váci út. 19. Panoráma Irodaház
Fontos! Ha a hirdetésre jelentkezve a hirdető pénzt kér előre (kiutazás, szállás stb. bármely címen), szakítsa meg vele a beszélgetést és jelezze az aprohirdetesingyen.hu csapatának. Lásd biztonságos vásárlás Ez a figyelmeztetés minden álláshirdetésnél megjelenik.(by admin)
Our conference organizing company, working for international markets, is currently looking for a financial assistant for our Accounts Receivable department.
Main tasks:
• Invoicing, handling invoicing problems
• Filing invoices and checking their formats
• Supporting the collections process, to minimize AR outstanding balances
• Responding to inquiries from customers, including the processing of change requests, such as address or contact information
• Creating weekly and month-end reports, as needed
• Preparing, processing and checking bank transfers
• Supporting other financial activities
• Keeping records of financial activities
• Performing other duties as assigned
Requirements:
• Fluent English AND Hungarian knowledge both in oral and written
• Daily routine in MS Office adminsitration
• To able to work precisely and individually
• Reliability and proactivity
• Flexibility
• Strong attention to detail and interest in accuracy
Advantage:
• Experience in similar position.
Place of work:
Budapest, XIII. Váci út. 19. Panoráma Irodaház
Fontos! Ha a hirdetésre jelentkezve a hirdető pénzt kér előre (kiutazás, szállás stb. bármely címen), szakítsa meg vele a beszélgetést és jelezze az aprohirdetesingyen.hu csapatának. Lásd biztonságos vásárlás Ez a figyelmeztetés minden álláshirdetésnél megjelenik.(by admin)
Archiváltuk a hirdetést!
Tulajdonságok
Település: | XIII. kerület |
Fizetés: | Fizetés (fix bér) |
A hirdető: | Állást kínál (munkaadó) |
Állás típus: | Könyvelői, Számviteli |
Szükséges végzettség: | Középfokú végzettséggel |
Pozíció szint: | Beosztott |
Pozíció: | Financial Assistant |
Eddig megtekintették 229 alkalommal |
Munka rovaton belül a(z) "Financial Assistant" című hirdetést látja. (fent)