Betöltés...

Irodai adminisztráció

Ár: 160.000 Ft

Archivált hirdetés

Ezt a hirdetést egy ideje nem módosította, nem frissítette a hirdető, ezért archiváltuk.
Szegedi kereskedelmi irodába adminisztrációs munkatársat keresünk.

Főbb feladatok:

- Napi kereskedelmi adminisztratív feladatok ellátása
- A beszállítások rendszerben való rögzítése, szükséges dokumentumok meglétének ellenőrzése
- Folyamatos kapcsolattartás a boltokkal, raktárakkal, szállítókkal, az érintett hatóságokkal,
- Jelentések, kimutatások készítése

Az álláshoz tartozó elvárások:

- Minimum középfokú végzettség
- Kétműszakos jellegű munkarend vállalása
- Felhasználó szintű számítógépkezelés

Elvárt képességek:

- Önállóság, felelősségvállalás
- Pontos, precíz, munkavégzés
- Jó problémamegoldó képesség
- Magabiztos, határozott fellépés

bér: 160.000,- Ft + cafeteria

Érd.: 30/897-6568
Fényképes önéletrajzot a hrsiroda@gmail.com e-mailcímre várjuk.
Fontos! Ha a hirdetésre jelentkezve a hirdető pénzt kér előre (kiutazás, szállás stb. bármely címen), szakítsa meg vele a beszélgetést és jelezze az aprohirdetesingyen.hu csapatának. Lásd biztonságos vásárlás Ez a figyelmeztetés minden álláshirdetésnél megjelenik.(by admin)

Archiváltuk a hirdetést!

Tulajdonságok
Település: Szeged
Fizetés: Fizetés (fix bér)
A hirdető: Állást kínál (munkaadó)
Állás típus: Adminisztrációs
Szükséges végzettség: Középfokú végzettséggel
Pozíció szint: Beosztott
Pozíció: adminisztrátor
 
Eddig megtekintették 803 alkalommal

Munka rovaton belül a(z) "Irodai adminisztráció" című hirdetést látja. (fent)