IRODAVEZETŐ
Ár: 0 Ft
Tervezéssel és Kivitelezéssel foglalkozó vállalkozás megbízásából keresünk munkatársat az alábbi pozícióba:
IRODAVEZETŐ
Főbb feladatok, munkák:
Általános adminisztratív és koordinációs támogatás nyújtása általánosságban véve a Kivitelezés, Tervezés és Menedzsment üzletágaknak.
Adminisztráció és operatív, koordinációs feladatok elvégzése elsősorban pénzügy területen és valamennyi további kapcsolt vállalkozás munkatársaira vonatkozólag (hiányzó pénzügyi folyamatok kialakítása, pénzügyi dokumentumok rendszerezése és karban tartása, bejövő, kimenő számlák kezelése és könyvelésre való előkészítése, iktatás, könyveléssel aktívan való kapcsolattartás és egyeztetés, hónap zárásban és éves zárásban való aktív részvétel, számlázások, utalások lebonyolítása külső üzleti partnerek, megbízók és belső munkavállalók felé.
Céges és bérelt gépjárművek, flottával kapcsolatos adminisztráció.
Munkaügyi és humánpolitikai adminisztratív feladatokban támogatás nyújtása együttműködve másokkal (munkaszerződések, munkaköri leírások karbantartása, bérügyintéző felé a dokumentumok előkészítése, jelenléti ív, betegpapírok, éves orvosi vizsgálat megszervezése, éves tűz és balesetvédelem megszervezése és adminisztrációja, szenzitív adatok kezelése.
Iroda megfelelő működésének biztosítása elsősorban technikai oldalról együttműködve szüksége esetén informatikussal (eszközgazdálkodás, beszerzések, személyek fogadása, ügyvezetői asszisztencia, ügyfelek kiszolgálása, irodaszerek rendelése, személyi és szerveren levő mappák és iratok rendezése, karbantartása.
Csapatépítő vagy egyéb céges rendezvény, workshop, belső képzések és oktatások előkészítésében, lebonyolításában való támogatás.
Szükséges képzettség, gyakorlat:
Amit kínálunk:
Főállású munkakör
Versenyképes jövedelem
Hosszú távú, biztos munkahely
Munkaidő:
Napi 8 óra
Megbízóról:
2021 óta folyamatosan bővülő, fejlődő vállalkozásként professzionális, komplex elektromos szakági tervezési szolgáltatást nyújt. Cégünk fő profilja a két- és háromdimenziós, BIM alapú épületvillamossági tervezés családi házaktól a társasházakon, irodaházakon át az ipari, egészségügyi létesítményekig.
Munkavégzési információ:
Munkáltató által szerződött projektek helyszínei és a projektek megvalósulásához szükséges kooperációk helyszínei vagy bérelt/saját tervező iroda. Közös megegyezés szerint home office.
Amennyiben a fenti hirdetésünk kihívást és motivációt jelent az Ön számára, kérjük, küldje el magyar nyelvű fényképes önéletrajzát az alábbi email címre: bp1612@worklife.hu
Fontos! Ha a hirdetésre jelentkezve a hirdető pénzt kér előre (kiutazás, szállás stb. bármely címen), szakítsa meg vele a beszélgetést és jelezze az aprohirdetesingyen.hu csapatának. Lásd biztonságos vásárlás Ez a figyelmeztetés minden álláshirdetésnél megjelenik.(by admin)
IRODAVEZETŐ
Főbb feladatok, munkák:
Általános adminisztratív és koordinációs támogatás nyújtása általánosságban véve a Kivitelezés, Tervezés és Menedzsment üzletágaknak.
Adminisztráció és operatív, koordinációs feladatok elvégzése elsősorban pénzügy területen és valamennyi további kapcsolt vállalkozás munkatársaira vonatkozólag (hiányzó pénzügyi folyamatok kialakítása, pénzügyi dokumentumok rendszerezése és karban tartása, bejövő, kimenő számlák kezelése és könyvelésre való előkészítése, iktatás, könyveléssel aktívan való kapcsolattartás és egyeztetés, hónap zárásban és éves zárásban való aktív részvétel, számlázások, utalások lebonyolítása külső üzleti partnerek, megbízók és belső munkavállalók felé.
Céges és bérelt gépjárművek, flottával kapcsolatos adminisztráció.
Munkaügyi és humánpolitikai adminisztratív feladatokban támogatás nyújtása együttműködve másokkal (munkaszerződések, munkaköri leírások karbantartása, bérügyintéző felé a dokumentumok előkészítése, jelenléti ív, betegpapírok, éves orvosi vizsgálat megszervezése, éves tűz és balesetvédelem megszervezése és adminisztrációja, szenzitív adatok kezelése.
Iroda megfelelő működésének biztosítása elsősorban technikai oldalról együttműködve szüksége esetén informatikussal (eszközgazdálkodás, beszerzések, személyek fogadása, ügyvezetői asszisztencia, ügyfelek kiszolgálása, irodaszerek rendelése, személyi és szerveren levő mappák és iratok rendezése, karbantartása.
Csapatépítő vagy egyéb céges rendezvény, workshop, belső képzések és oktatások előkészítésében, lebonyolításában való támogatás.
Szükséges képzettség, gyakorlat:
Amit kínálunk:
Főállású munkakör
Versenyképes jövedelem
Hosszú távú, biztos munkahely
Munkaidő:
Napi 8 óra
Megbízóról:
2021 óta folyamatosan bővülő, fejlődő vállalkozásként professzionális, komplex elektromos szakági tervezési szolgáltatást nyújt. Cégünk fő profilja a két- és háromdimenziós, BIM alapú épületvillamossági tervezés családi házaktól a társasházakon, irodaházakon át az ipari, egészségügyi létesítményekig.
Munkavégzési információ:
Munkáltató által szerződött projektek helyszínei és a projektek megvalósulásához szükséges kooperációk helyszínei vagy bérelt/saját tervező iroda. Közös megegyezés szerint home office.
Amennyiben a fenti hirdetésünk kihívást és motivációt jelent az Ön számára, kérjük, küldje el magyar nyelvű fényképes önéletrajzát az alábbi email címre: bp1612@worklife.hu
Fontos! Ha a hirdetésre jelentkezve a hirdető pénzt kér előre (kiutazás, szállás stb. bármely címen), szakítsa meg vele a beszélgetést és jelezze az aprohirdetesingyen.hu csapatának. Lásd biztonságos vásárlás Ez a figyelmeztetés minden álláshirdetésnél megjelenik.(by admin)
Tulajdonságok
Fizetés: | Fizetés (fix bér) |
A hirdető: | Állást kínál (munkaadó) |
Állás típus: | Alapítványi |
Szükséges végzettség: | Középfokú végzettséggel |
Pozíció szint: | Beosztott |
Pozíció: | IRODAVEZETŐ |
Feladás dátuma: | 2025.04.08 |
Eddig megtekintették 24 alkalommal |
Munka rovaton belül a(z) "IRODAVEZETŐ" című hirdetést látja. (fent)