Irodai ügyintéző
Ár: 1.234 Ft
Dolgozz Te is a folyamatosan fejlődő turisztikai központban, Abádszalókon!
Legyél tagja sikeres csapatunknak, hogy részese lehess a tiszai turizmus folyamatos megújulásának!
Az Abádi Kikötő keresi kollégáját akár azonnali munkakezdéssel
Irodai ügyintéző munkakörbe.
Kikötői irodánkba keressük leendő kollégánkat, aki jártas az adminisztratív feladatok elvégzésében.
Feladatok:
értékesíted szolgáltatásainkat;
kapcsolatot tartasz partnereinkkel, beszállítóinkkal;
figyelsz ügyfeleink igényeire és folyamatos kapcsolatot ápolsz velük;
menedzseled a beszerzéseket;
szerződéseket kötsz szolgáltatásaink vevőivel;
elvégzed a bérlésekkel kapcsolatos teendőket;
ajánlatokat készítesz;
napi adminisztratív munkákat elvégzed;
beérkező telefonos és írásbeli megkeresésekre megoldást találsz;
kezeled pénztárunkat.
Elvárások:
érettségi bizonyítvánnyal rendelkezel;
ügyfélközpontú hozzállás jellemez;
jó kommunikációs készséged van;
rendelkezel informatikai ismeretekkel.
Szükséges készségek, képességek:
megbízható vagy és együttműködő;
terhelhetőség és rugalmasság jellemez.
Előnyt jelent:
ha értékesítési tapasztalattal rendelkezel;
ha beszélsz angol és/vagy német nyelven.
Amit kínálunk:
határozatlan, teljes munkaidős éves munkaviszony;
nagyfokú önállóság egy támogató környezetben;
rugalmas beosztástervezés;
hétfőtől vasárnapig tartó 5/2 munkarend;
tanulási, fejlődési lehetőség.
Jelentkezés módja fényképes önéletrajz és bérigény megjelölésével:
e-mail: karrier@abadikikoto.hu
telefon: +36 30 615 8304
Fontos! Ha a hirdetésre jelentkezve a hirdető pénzt kér előre (kiutazás, szállás stb. bármely címen), szakítsa meg vele a beszélgetést és jelezze az aprohirdetesingyen.hu csapatának. Lásd biztonságos vásárlás Ez a figyelmeztetés minden álláshirdetésnél megjelenik.(by admin)
Legyél tagja sikeres csapatunknak, hogy részese lehess a tiszai turizmus folyamatos megújulásának!
Az Abádi Kikötő keresi kollégáját akár azonnali munkakezdéssel
Irodai ügyintéző munkakörbe.
Kikötői irodánkba keressük leendő kollégánkat, aki jártas az adminisztratív feladatok elvégzésében.
Feladatok:
értékesíted szolgáltatásainkat;
kapcsolatot tartasz partnereinkkel, beszállítóinkkal;
figyelsz ügyfeleink igényeire és folyamatos kapcsolatot ápolsz velük;
menedzseled a beszerzéseket;
szerződéseket kötsz szolgáltatásaink vevőivel;
elvégzed a bérlésekkel kapcsolatos teendőket;
ajánlatokat készítesz;
napi adminisztratív munkákat elvégzed;
beérkező telefonos és írásbeli megkeresésekre megoldást találsz;
kezeled pénztárunkat.
Elvárások:
érettségi bizonyítvánnyal rendelkezel;
ügyfélközpontú hozzállás jellemez;
jó kommunikációs készséged van;
rendelkezel informatikai ismeretekkel.
Szükséges készségek, képességek:
megbízható vagy és együttműködő;
terhelhetőség és rugalmasság jellemez.
Előnyt jelent:
ha értékesítési tapasztalattal rendelkezel;
ha beszélsz angol és/vagy német nyelven.
Amit kínálunk:
határozatlan, teljes munkaidős éves munkaviszony;
nagyfokú önállóság egy támogató környezetben;
rugalmas beosztástervezés;
hétfőtől vasárnapig tartó 5/2 munkarend;
tanulási, fejlődési lehetőség.
Jelentkezés módja fényképes önéletrajz és bérigény megjelölésével:
e-mail: karrier@abadikikoto.hu
telefon: +36 30 615 8304
Fontos! Ha a hirdetésre jelentkezve a hirdető pénzt kér előre (kiutazás, szállás stb. bármely címen), szakítsa meg vele a beszélgetést és jelezze az aprohirdetesingyen.hu csapatának. Lásd biztonságos vásárlás Ez a figyelmeztetés minden álláshirdetésnél megjelenik.(by admin)
Tulajdonságok
Település: | Abádszalók |
Fizetés: | Fix + teljesítmény |
A hirdető: | Állást kínál (munkaadó) |
Állás típus: | Vendéglátós |
Szükséges végzettség: | Középfokú végzettséggel |
Pozíció szint: | Beosztott |
Pozíció: | Irodai ügyintéző |
Feladás dátuma: | 2025.01.29 |
Eddig megtekintették 15 alkalommal |
Munka rovaton belül a(z) "Irodai ügyintéző" című hirdetést látja. (fent)