LOGISZTIKAI MUNKATÁRS
Ár: 0 Ft
Garázsipari gépek, berendezések, szerszámok forgalmazásával foglalkozó vállalkozás megbízásából keresünk új munkatársat az alábbi pozícióba:
LOGISZTIKAI MUNKATÁRS
Feladatok, amelyek rád várnak:
Futárszolgálatok teljesítményének felülvizsgálata és díjkorrekciók elvégzése:
A jelenlegi futárszolgálati partnerek teljesítményének és költséghatékonyságának rendszeres elemzése, a szolgáltatások és díjszabások felülvizsgálata, valamint azok szükséges módosításainak koordinálása.
Új futárszolgálati partnerek felkutatása és ajánlatkérés:
Új futárszolgálati partnerek keresése és értékelése, versenyképes árak és szolgáltatási szintek alapján. Ajánlatkérések kezelése, az új díjszabások bekérése és azok feldolgozása.
Szállítási díjak felvitele a weboldalra és karbantartása:
A futárszolgálatok által biztosított aktuális szállítási díjak rögzítése és naprakészen tartása a weboldalon, a könnyebb ügyfélinformáció és átláthatóság érdekében.
Fuvaros szállítmányok eseti díjainak kezelése:
A fuvarozók egyedi díjszabásainak rendszeres bekérése az eseti szállítmányokhoz kapcsolódóan.
Termékspecifikus egyedi szállítási díjak beállítása a weboldalon:
Az egyes termékekhez rendelt egyedi díjszabások beállítása, kezelése és rendszeres frissítése a weboldalon.
Telephelyek közötti árumozgások tervezése és lebonyolítása:
A cég különböző telephelyei között szükséges árumozgások pontos megtervezése, időzítése és lebonyolítása, termékmozgás rögzítése a készletnyilvántartásban.
Szállítási folyamatok optimalizálása és költséghatékonyság biztosítása:
A logisztikai és szállítási folyamatok folyamatos felügyelete, elemzése és hatékonyságuk javítása. Költségek optimalizálása új szállítási megoldások vagy partnerek bevezetésével.
Kapcsolattartás külső szállítókkal és belső érintettekkel:
Folyamatos kommunikáció a külső szállítókkal és logisztikai partnerekkel, valamint a cég különböző osztályaival az optimális árumozgások és szállítási feltételek érdekében. Ezen feladat során angol nyelvtudás is szükséges, különösen a külföldi partnerekkel való kapcsolattartás során.
Vámdokumentumok előkészítése külső vámügynök közreműködésével:
A nemzetközi szállítmányozáshoz szükséges vámdokumentumok előkészítése, adatok pontosítása és továbbítása a külső vámügynök részére.
Árufelvételek és szállítási dátumok kezelése:
Az árufelvételek kezelése a különböző beszállítóktól érkező termékek esetében, biztosítva azok megfelelő nyilvántartását és adminisztrációját. A szállítók és futárszolgálatok szállítási dátumainak folyamatos nyomon követése és frissítése, hogy a vásárlók pontos információkat kapjanak a termék érkezésekkel kapcsolatban.
Megbízóról:
Garázsipari gépek, berendezések, szerszámok forgalmazásával foglalkozó vállalkozás.
Palettájukon megtalálhatók: kompresszor, gumis gépek, hidraulikus emelők, levegős szerszámok, gépek.
Piacvezető vállalatként elkötelezett az innováció és a folyamatos fejlődés mellett.
Amit kérünk tőled:
Logisztikai vagy gazdasági középfokú/felsőfokú végzettség
Hasonló munkakörben szerzett 1-2 év szakmai tapasztalat
Tárgyaló képes angol nyelvtudás (különösen a külföldi partnerekkel történő kapcsolattartáshoz)
Precizitás és elemzőkészség a logisztikai folyamatok és költségek értékeléséhez
Hatékony kommunikációs és együttműködési készség
Felhasználói szintű számítógépes ismeretek, beleértve Excel-t és a weboldal adminisztrációjához szükséges alapvető rendszereket
Amit kínálunk:
Stabil, hosszú távú munkalehetőség egy dinamikusan fejlődő vállalatnál, amely elismeri és megbecsüli munkavállalóit
Barátságos, támogató munkakörnyezet, amely inspirál a folyamatos fejlődésre
Versenyképes fizetés, a pozíció alapbére nettó 400 000 Ft-tól (tapasztalat és teljesítmény alapján megállapítva, emellett rendszeres jutalmazási lehetőségekkel)
Vidékről történő bejárás támogatása, céges kedvezmények
Rugalmas munkavégzés és részleges home office lehetőség, hogy könnyebben összehangolhasd a munkát a magánéleteddel
Munkaidő:
Teljes munkaidős pozíció, amely rugalmas munkavégzést is biztosít. Az irodai jelenlét mellett home office lehetőség is rendelkezésre áll.
Ha úgy érzed, hogy szívesen dolgoznál logisztikai területen, és megfelelsz az elvárásoknak, várjuk jelentkezésedet! Küldd el önéletrajzodat, motivációs leveledet és nettó bérigényedet az alábbi e-mail címre: pest594@worklife.hu
Fontos! Ha a hirdetésre jelentkezve a hirdető pénzt kér előre (kiutazás, szállás stb. bármely címen), szakítsa meg vele a beszélgetést és jelezze az aprohirdetesingyen.hu csapatának. Lásd biztonságos vásárlás Ez a figyelmeztetés minden álláshirdetésnél megjelenik.(by admin)
LOGISZTIKAI MUNKATÁRS
Feladatok, amelyek rád várnak:
Futárszolgálatok teljesítményének felülvizsgálata és díjkorrekciók elvégzése:
A jelenlegi futárszolgálati partnerek teljesítményének és költséghatékonyságának rendszeres elemzése, a szolgáltatások és díjszabások felülvizsgálata, valamint azok szükséges módosításainak koordinálása.
Új futárszolgálati partnerek felkutatása és ajánlatkérés:
Új futárszolgálati partnerek keresése és értékelése, versenyképes árak és szolgáltatási szintek alapján. Ajánlatkérések kezelése, az új díjszabások bekérése és azok feldolgozása.
Szállítási díjak felvitele a weboldalra és karbantartása:
A futárszolgálatok által biztosított aktuális szállítási díjak rögzítése és naprakészen tartása a weboldalon, a könnyebb ügyfélinformáció és átláthatóság érdekében.
Fuvaros szállítmányok eseti díjainak kezelése:
A fuvarozók egyedi díjszabásainak rendszeres bekérése az eseti szállítmányokhoz kapcsolódóan.
Termékspecifikus egyedi szállítási díjak beállítása a weboldalon:
Az egyes termékekhez rendelt egyedi díjszabások beállítása, kezelése és rendszeres frissítése a weboldalon.
Telephelyek közötti árumozgások tervezése és lebonyolítása:
A cég különböző telephelyei között szükséges árumozgások pontos megtervezése, időzítése és lebonyolítása, termékmozgás rögzítése a készletnyilvántartásban.
Szállítási folyamatok optimalizálása és költséghatékonyság biztosítása:
A logisztikai és szállítási folyamatok folyamatos felügyelete, elemzése és hatékonyságuk javítása. Költségek optimalizálása új szállítási megoldások vagy partnerek bevezetésével.
Kapcsolattartás külső szállítókkal és belső érintettekkel:
Folyamatos kommunikáció a külső szállítókkal és logisztikai partnerekkel, valamint a cég különböző osztályaival az optimális árumozgások és szállítási feltételek érdekében. Ezen feladat során angol nyelvtudás is szükséges, különösen a külföldi partnerekkel való kapcsolattartás során.
Vámdokumentumok előkészítése külső vámügynök közreműködésével:
A nemzetközi szállítmányozáshoz szükséges vámdokumentumok előkészítése, adatok pontosítása és továbbítása a külső vámügynök részére.
Árufelvételek és szállítási dátumok kezelése:
Az árufelvételek kezelése a különböző beszállítóktól érkező termékek esetében, biztosítva azok megfelelő nyilvántartását és adminisztrációját. A szállítók és futárszolgálatok szállítási dátumainak folyamatos nyomon követése és frissítése, hogy a vásárlók pontos információkat kapjanak a termék érkezésekkel kapcsolatban.
Megbízóról:
Garázsipari gépek, berendezések, szerszámok forgalmazásával foglalkozó vállalkozás.
Palettájukon megtalálhatók: kompresszor, gumis gépek, hidraulikus emelők, levegős szerszámok, gépek.
Piacvezető vállalatként elkötelezett az innováció és a folyamatos fejlődés mellett.
Amit kérünk tőled:
Logisztikai vagy gazdasági középfokú/felsőfokú végzettség
Hasonló munkakörben szerzett 1-2 év szakmai tapasztalat
Tárgyaló képes angol nyelvtudás (különösen a külföldi partnerekkel történő kapcsolattartáshoz)
Precizitás és elemzőkészség a logisztikai folyamatok és költségek értékeléséhez
Hatékony kommunikációs és együttműködési készség
Felhasználói szintű számítógépes ismeretek, beleértve Excel-t és a weboldal adminisztrációjához szükséges alapvető rendszereket
Amit kínálunk:
Stabil, hosszú távú munkalehetőség egy dinamikusan fejlődő vállalatnál, amely elismeri és megbecsüli munkavállalóit
Barátságos, támogató munkakörnyezet, amely inspirál a folyamatos fejlődésre
Versenyképes fizetés, a pozíció alapbére nettó 400 000 Ft-tól (tapasztalat és teljesítmény alapján megállapítva, emellett rendszeres jutalmazási lehetőségekkel)
Vidékről történő bejárás támogatása, céges kedvezmények
Rugalmas munkavégzés és részleges home office lehetőség, hogy könnyebben összehangolhasd a munkát a magánéleteddel
Munkaidő:
Teljes munkaidős pozíció, amely rugalmas munkavégzést is biztosít. Az irodai jelenlét mellett home office lehetőség is rendelkezésre áll.
Ha úgy érzed, hogy szívesen dolgoznál logisztikai területen, és megfelelsz az elvárásoknak, várjuk jelentkezésedet! Küldd el önéletrajzodat, motivációs leveledet és nettó bérigényedet az alábbi e-mail címre: pest594@worklife.hu
Fontos! Ha a hirdetésre jelentkezve a hirdető pénzt kér előre (kiutazás, szállás stb. bármely címen), szakítsa meg vele a beszélgetést és jelezze az aprohirdetesingyen.hu csapatának. Lásd biztonságos vásárlás Ez a figyelmeztetés minden álláshirdetésnél megjelenik.(by admin)
Tulajdonságok
Település: | Nagytarcsa |
Fizetés: | Fizetés (fix bér) |
A hirdető: | Állást kínál (munkaadó) |
Állás típus: | Alapítványi |
Szükséges végzettség: | Középfokú végzettséggel |
Pozíció szint: | Beosztott |
Pozíció: | LOGISZTIKAI MUNKATÁRS |
Feladás dátuma: | 2024.11.14 |
Eddig megtekintették 6 alkalommal |
Munka rovaton belül a(z) "LOGISZTIKAI MUNKATÁRS" című hirdetést látja. (fent)