KERESKEDELMI ASSZISZTENS
Ár: 0 Ft
Közel 30 éve működő, magyar tulajdonban lévő, ipari automatizálás, bel- és külkereskedelemmel, valamint megújuló energiával foglalkozó cég megbízásából keresünk munkatársat az alábbi pozícióba:
KERESKEDELMI ASSZISZTENS
Főbb feladatok, munkák:
A beérkező és kimenő árukészlet dokumentálása, nyilvántartása
A központ és a külképviseletek rendeléseinek rögzítése és lebonyolítása
Levelezések bonyolítása
Kapcsolattartás a fuvarozókkal, Ügyfelekkel és belső társosztályokkal
Esetenként Ügyfeleink részére számlák kiállítása
Ügyfelek számlákkal kapcsolatos reklamációinak (visszáru, sztornó számla) kezelése
Az álláshoz tartozó elvárások:
1-2 éves, releváns szakmai tapasztalat kereskedelem területén
Minimum középfokú végzettség
Felhasználói szintű számítógépes ismeret
Angol nyelv középszintű ismerete (főképpen írásban legyen erős)
Precízitás, pontos munkavégzés
Amit kínálunk:
Hosszútávú, stabil munkahely
Fix munkaidő (H-P: 6:45-15:00)
Összetartó csapat, remek hangulattal
Cafeteria (szabadon választható elemekkel)
Mentális egészséget támogató program
Lojalitás alapú egészségbiztosítás
Tanulási, fejlődési lehetőségek
Munkaidő:
Teljes, 8 órás
Amennyiben a fenti hirdetésünk kihívást és motivációt jelent az Ön számára, kérjük, küldje el magyar nyelvű fényképes önéletrajzát az alábbi email címre: bp1535@worklife.hu
Fontos! Ha a hirdetésre jelentkezve a hirdető pénzt kér előre (kiutazás, szállás stb. bármely címen), szakítsa meg vele a beszélgetést és jelezze az aprohirdetesingyen.hu csapatának. Lásd biztonságos vásárlás Ez a figyelmeztetés minden álláshirdetésnél megjelenik.(by admin)
KERESKEDELMI ASSZISZTENS
Főbb feladatok, munkák:
A beérkező és kimenő árukészlet dokumentálása, nyilvántartása
A központ és a külképviseletek rendeléseinek rögzítése és lebonyolítása
Levelezések bonyolítása
Kapcsolattartás a fuvarozókkal, Ügyfelekkel és belső társosztályokkal
Esetenként Ügyfeleink részére számlák kiállítása
Ügyfelek számlákkal kapcsolatos reklamációinak (visszáru, sztornó számla) kezelése
Az álláshoz tartozó elvárások:
1-2 éves, releváns szakmai tapasztalat kereskedelem területén
Minimum középfokú végzettség
Felhasználói szintű számítógépes ismeret
Angol nyelv középszintű ismerete (főképpen írásban legyen erős)
Precízitás, pontos munkavégzés
Amit kínálunk:
Hosszútávú, stabil munkahely
Fix munkaidő (H-P: 6:45-15:00)
Összetartó csapat, remek hangulattal
Cafeteria (szabadon választható elemekkel)
Mentális egészséget támogató program
Lojalitás alapú egészségbiztosítás
Tanulási, fejlődési lehetőségek
Munkaidő:
Teljes, 8 órás
Amennyiben a fenti hirdetésünk kihívást és motivációt jelent az Ön számára, kérjük, küldje el magyar nyelvű fényképes önéletrajzát az alábbi email címre: bp1535@worklife.hu
Fontos! Ha a hirdetésre jelentkezve a hirdető pénzt kér előre (kiutazás, szállás stb. bármely címen), szakítsa meg vele a beszélgetést és jelezze az aprohirdetesingyen.hu csapatának. Lásd biztonságos vásárlás Ez a figyelmeztetés minden álláshirdetésnél megjelenik.(by admin)
Tulajdonságok
Fizetés: | Fizetés (fix bér) |
A hirdető: | Állást kínál (munkaadó) |
Állás típus: | Alapítványi |
Szükséges végzettség: | Középfokú végzettséggel |
Pozíció szint: | Beosztott |
Pozíció: | KERESKEDELMI ASSZISZTENS |
Feladás dátuma: | 2024.09.17 |
Eddig megtekintették 20 alkalommal |
Munka rovaton belül a(z) "KERESKEDELMI ASSZISZTENS " című hirdetést látja. (fent)