Személyi asszisztens
Ár: 0 Ft
Nagy múltú, turisztikai, pénzügyi és mezőgazdasági egységeket üzemeltető, ipari ingatlanokat kezelő és üzleti tanácsadást nyújtó partnercégünk két vezetője mellé keresünk Személyi asszisztens munkatársat. A munkakör az irodavezetői munkakörtől független, célja a két cégvezető tehermentesítése a kisebb-nagyobb céges és magánjellegű elintéznivalók alól.
Feladatok
• A kiválasztott jelölt felelős lesz két cégvezető mindennapi ügyeinek menedzseléséért, beleértve a munkahelyi és magánéleti feladatokban nyújtott támogatást, úgy mint:
• Naptárak kezelése, üzleti és magánmegbeszélések, találkozók, utazások szervezése, repülőjegy foglalás
• Ad hoc beszerzések lebonyolítása
• Dokumentumok kezelése, pontos adatrögzítés
• Telefonflotta és rezsi ügyintézés
• Iskolai befizetések, hazai és nemzetközi versenyekkel kapcsolatos ügyintézés
• Regisztrációk, tanúsítványok ügyintézése
• Iratok és egyéb dokumentumok szakszerű nyilvántartása
• Pénzügyi ügyintézés, kisebb utalások, internetbank használata
• Egyéb felmerülő feladatok ellátása
Elvárások
• Proaktív hozzáállás és kiváló problémamegoldó képesség
• Precíz, részletekre odafigyelő munkavégzés
• Kiváló kommunikációs készség, magas szintű diszkréció
• Megbízhatóság, önálló munkavégzés, kiváló szervezőkészség
• Rugalmasság
• Felhasználói szintű Word, Excel tudás
• B kategóriás jogosítvány
Előny
• Személyi asszisztencia terén szerzett több éves tapasztalat
• Angol nyelvtudás
Amit ajánlunk
• Támogató, barátságos környezet
• Stabil vállalati háttér, hosszútávú munkalehetőség
• Változatos feladatok
• Felelősségteljes, önálló munkakör
Munkavégzés helye: Pécs
Érdekel: +36 72 223 223
Jelentkezés: https://n9.cl/2cpqe
Fontos! Ha a hirdetésre jelentkezve a hirdető pénzt kér előre (kiutazás, szállás stb. bármely címen), szakítsa meg vele a beszélgetést és jelezze az aprohirdetesingyen.hu csapatának. Lásd biztonságos vásárlás Ez a figyelmeztetés minden álláshirdetésnél megjelenik.(by admin)
Feladatok
• A kiválasztott jelölt felelős lesz két cégvezető mindennapi ügyeinek menedzseléséért, beleértve a munkahelyi és magánéleti feladatokban nyújtott támogatást, úgy mint:
• Naptárak kezelése, üzleti és magánmegbeszélések, találkozók, utazások szervezése, repülőjegy foglalás
• Ad hoc beszerzések lebonyolítása
• Dokumentumok kezelése, pontos adatrögzítés
• Telefonflotta és rezsi ügyintézés
• Iskolai befizetések, hazai és nemzetközi versenyekkel kapcsolatos ügyintézés
• Regisztrációk, tanúsítványok ügyintézése
• Iratok és egyéb dokumentumok szakszerű nyilvántartása
• Pénzügyi ügyintézés, kisebb utalások, internetbank használata
• Egyéb felmerülő feladatok ellátása
Elvárások
• Proaktív hozzáállás és kiváló problémamegoldó képesség
• Precíz, részletekre odafigyelő munkavégzés
• Kiváló kommunikációs készség, magas szintű diszkréció
• Megbízhatóság, önálló munkavégzés, kiváló szervezőkészség
• Rugalmasság
• Felhasználói szintű Word, Excel tudás
• B kategóriás jogosítvány
Előny
• Személyi asszisztencia terén szerzett több éves tapasztalat
• Angol nyelvtudás
Amit ajánlunk
• Támogató, barátságos környezet
• Stabil vállalati háttér, hosszútávú munkalehetőség
• Változatos feladatok
• Felelősségteljes, önálló munkakör
Munkavégzés helye: Pécs
Érdekel: +36 72 223 223
Jelentkezés: https://n9.cl/2cpqe
Fontos! Ha a hirdetésre jelentkezve a hirdető pénzt kér előre (kiutazás, szállás stb. bármely címen), szakítsa meg vele a beszélgetést és jelezze az aprohirdetesingyen.hu csapatának. Lásd biztonságos vásárlás Ez a figyelmeztetés minden álláshirdetésnél megjelenik.(by admin)
Tulajdonságok
Település: | Pécs |
Fizetés: | Fizetés (fix bér) |
A hirdető: | Állást kínál (munkaadó) |
Állás típus: | Adminisztrációs |
Szükséges végzettség: | Középfokú végzettséggel |
Pozíció szint: | Beosztott |
Pozíció: | Személyi asszisztens |
Feladás dátuma: | 2024.06.03 |
Eddig megtekintették 68 alkalommal |
Munka rovaton belül a(z) "Személyi asszisztens" című hirdetést látja. (fent)