Operatív koordinátor
Ár: 1.000 Ft
a Dome Facility Services Group Kft.
A kereskedelmi ingatlanpiac meghatározó szereplője, ingatlanüzemeltetési, energetikai és irodakivitelezési területeken. 2019-ben szakmai elismerését a Real Estate Awards, a Portfolio Property Awards és a CIJ Awards egyaránt kifejezte “Az Év Facility Management Cége” díjjal.
Dinamikus növekedésünknek köszönhetően mára már több, mint 750 tehetséges szakembert foglalkoztatunk. A vállalatra a stabil erőforrások mellett a családias légkör legalább annyira jellemző, melyre mi kiemelten büszkék vagyunk.
Csatlakozz hozzánk és ragadd meg a lehetőséget, hogy a Dome Facility Services Kft. jövőjének részévé válhass. Csapatunk munkatársat keres
operatív koordinátor
pozícióba debreceni munkavégzésre!
Feladatok:
• Adatszolgáltatás a külsős bérszámfejtő részére, napi bejelentések intézése;
• Munkavállalók szállítása az ipari területre;
• Az új belépők munkába állásához szükséges ügyek, orvosi vizsgálat, belépési engedély, munkaruha, öltözőszekrény intézése;
• Munkaügyi adminisztráció- Jelenléti ívek aláíratása (archiválás, scannelés, tájékoztatók készítése);
• Az iroda adminisztratív, iktatási feladatainak ellátása (számlák, szerződések, dokumentumok);
• Telefonok, levelek kezelése, e-mailek megválaszolása;
• A sitemanager munkájának támogatása;
• Szervezési feladatokban való részvétel;
• Beszerzési feladatokban aktív közreműködés;
• Fizikai toborzási feladatok teljes körű koordinálása: igényfelmérés, hirdetések feladása, telefonos előszűrése;
• Beléptetési és kiléptetési folyamat teljes körű előkészítése;
Elvárások:
• Minimum középfokú végzettség;
• MS Office magabiztos használata (Excel, Word, PowerPoint);
• Hasonló területen szerzett, 1-2 éves tapasztalat;
• Jó kommunikációs készség;
• B kategóriás jogosítvány ;
Előny:
• Közgazdasági szakközépiskolai végzettség;
• Angol nyelvtudás;
Személyes kompetenciák:
• Precíz, pontos, önálló munkavégzés;
• Határidők szem előtt tartása, feladatok priorizálása
• Proaktivitás; nyitott személyiség,
• Jó problémamegoldó készség;
• Pozitív, támogató attitűd;
Amit nyújtani tudunk:
• Szakmai fejlődés lehetősége;
• Cafetéria;
• Hosszú távú munkalehetőség;
Munkavégzés helye:
• Munkavégzés helye: Debrecen;
• Munkaidő: teljes munkaidő, heti 40 óra;
Kapcsolat:
Önéletrajzos jelentkezést fizetési igény megjelölésével a hr@dome.hu e-mail címre várjuk.
Kérjük, hogy a tárgyban tüntesse fel a megpályázott pozíció nevét (operatív koordinátor Debrecen )
Fontos! Ha a hirdetésre jelentkezve a hirdető pénzt kér előre (kiutazás, szállás stb. bármely címen), szakítsa meg vele a beszélgetést és jelezze az aprohirdetesingyen.hu csapatának. Lásd biztonságos vásárlás Ez a figyelmeztetés minden álláshirdetésnél megjelenik.(by admin)
A kereskedelmi ingatlanpiac meghatározó szereplője, ingatlanüzemeltetési, energetikai és irodakivitelezési területeken. 2019-ben szakmai elismerését a Real Estate Awards, a Portfolio Property Awards és a CIJ Awards egyaránt kifejezte “Az Év Facility Management Cége” díjjal.
Dinamikus növekedésünknek köszönhetően mára már több, mint 750 tehetséges szakembert foglalkoztatunk. A vállalatra a stabil erőforrások mellett a családias légkör legalább annyira jellemző, melyre mi kiemelten büszkék vagyunk.
Csatlakozz hozzánk és ragadd meg a lehetőséget, hogy a Dome Facility Services Kft. jövőjének részévé válhass. Csapatunk munkatársat keres
operatív koordinátor
pozícióba debreceni munkavégzésre!
Feladatok:
• Adatszolgáltatás a külsős bérszámfejtő részére, napi bejelentések intézése;
• Munkavállalók szállítása az ipari területre;
• Az új belépők munkába állásához szükséges ügyek, orvosi vizsgálat, belépési engedély, munkaruha, öltözőszekrény intézése;
• Munkaügyi adminisztráció- Jelenléti ívek aláíratása (archiválás, scannelés, tájékoztatók készítése);
• Az iroda adminisztratív, iktatási feladatainak ellátása (számlák, szerződések, dokumentumok);
• Telefonok, levelek kezelése, e-mailek megválaszolása;
• A sitemanager munkájának támogatása;
• Szervezési feladatokban való részvétel;
• Beszerzési feladatokban aktív közreműködés;
• Fizikai toborzási feladatok teljes körű koordinálása: igényfelmérés, hirdetések feladása, telefonos előszűrése;
• Beléptetési és kiléptetési folyamat teljes körű előkészítése;
Elvárások:
• Minimum középfokú végzettség;
• MS Office magabiztos használata (Excel, Word, PowerPoint);
• Hasonló területen szerzett, 1-2 éves tapasztalat;
• Jó kommunikációs készség;
• B kategóriás jogosítvány ;
Előny:
• Közgazdasági szakközépiskolai végzettség;
• Angol nyelvtudás;
Személyes kompetenciák:
• Precíz, pontos, önálló munkavégzés;
• Határidők szem előtt tartása, feladatok priorizálása
• Proaktivitás; nyitott személyiség,
• Jó problémamegoldó készség;
• Pozitív, támogató attitűd;
Amit nyújtani tudunk:
• Szakmai fejlődés lehetősége;
• Cafetéria;
• Hosszú távú munkalehetőség;
Munkavégzés helye:
• Munkavégzés helye: Debrecen;
• Munkaidő: teljes munkaidő, heti 40 óra;
Kapcsolat:
Önéletrajzos jelentkezést fizetési igény megjelölésével a hr@dome.hu e-mail címre várjuk.
Kérjük, hogy a tárgyban tüntesse fel a megpályázott pozíció nevét (operatív koordinátor Debrecen )
Fontos! Ha a hirdetésre jelentkezve a hirdető pénzt kér előre (kiutazás, szállás stb. bármely címen), szakítsa meg vele a beszélgetést és jelezze az aprohirdetesingyen.hu csapatának. Lásd biztonságos vásárlás Ez a figyelmeztetés minden álláshirdetésnél megjelenik.(by admin)
Tulajdonságok
Település: | Debrecen |
Fizetés: | Fizetés (fix bér) |
A hirdető: | Állást kínál (munkaadó) |
Állás típus: | Adminisztrációs |
Szükséges végzettség: | Középfokú végzettséggel |
Pozíció szint: | Beosztott |
Pozíció: | Operatív koordinátor |
Feladás dátuma: | 2024.04.11 |
Eddig megtekintették 38 alkalommal |
Munka rovaton belül a(z) "Operatív koordinátor" című hirdetést látja. (fent)