Raktári adminisztrátor (13. kerület)
Ár: 0 Ft
Archivált hirdetés
Ezt a hirdetést egy ideje nem módosította, nem frissítette a hirdető, ezért archiváltuk.
Mindig is érdekelt a raktározás világa és szeretsz adminisztrálni is? Szívesen használnád angol nyelvtudásod, akár napi szinten? Akkor 13. kerületi partnercégünk Téged keres Raktári adminisztrátor munkakörébe.
Munkaidő:
• Hétfő-Csütörtök: 8:00-16:45
• Péntek: 8:00-15:00
Főbb feladatok:
• A raktári áruforgalom biztosítása
• Megrendelésekhez kapcsolódó alkatrészek beszerzése és összekészítése
• A raktárkészlet kezelése, készletszint optimalizálás, feltöltés
• Alkatrészek mozgásának rögzítése vállalatirányítási rendszerben (SAP)
• A raktárkészlet időszakos leltározása
• Az egységben történő beszerzések pontosságának, minőségének és versenyképességének biztosítása
• Az országba beérkező termékek szállításának és vámkezelésének koordinálása
• Belföld és külföldi csomagküldés lebonyolítása
• Az árlisták/alkatrészek frissítése és karbantartása a vállalatirányítási rendszerben (SAP)
Elvárások a pozíció betöltéséhez:
• Raktározásban szerzett tapasztalat (1-2 év)
• CRM rendszer tapasztalat
• Magabiztos MS Office használat (Excel, Word, Outlook)
• Angol nyelv ismerete szóban és írásban
Amit kínálunk:
• Versenyképes bérezés
• Béren kívüli juttatások: cafeteria, élet -és egészségbiztosítás
• Vállalati mobiltelefon, laptop
• Utazási támogatás
• Sportolási lehetőségek támogatása
• Közösségi és csapatépítő programok
• Jó csapat
• Szakmai kihívások, fejlődési lehetőség
Amennyiben érdekes lehet ez a lehetőség, ne habozz, jelentkezz az alábbi elérhetőségek egyikén önéletrajzzal és fizetési igény megjelölésével.
csutoras.reka@pannonwork.hu
+36 30/379-6433
Fontos! Ha a hirdetésre jelentkezve a hirdető pénzt kér előre (kiutazás, szállás stb. bármely címen), szakítsa meg vele a beszélgetést és jelezze az aprohirdetesingyen.hu csapatának. Lásd biztonságos vásárlás Ez a figyelmeztetés minden álláshirdetésnél megjelenik.(by admin)
Munkaidő:
• Hétfő-Csütörtök: 8:00-16:45
• Péntek: 8:00-15:00
Főbb feladatok:
• A raktári áruforgalom biztosítása
• Megrendelésekhez kapcsolódó alkatrészek beszerzése és összekészítése
• A raktárkészlet kezelése, készletszint optimalizálás, feltöltés
• Alkatrészek mozgásának rögzítése vállalatirányítási rendszerben (SAP)
• A raktárkészlet időszakos leltározása
• Az egységben történő beszerzések pontosságának, minőségének és versenyképességének biztosítása
• Az országba beérkező termékek szállításának és vámkezelésének koordinálása
• Belföld és külföldi csomagküldés lebonyolítása
• Az árlisták/alkatrészek frissítése és karbantartása a vállalatirányítási rendszerben (SAP)
Elvárások a pozíció betöltéséhez:
• Raktározásban szerzett tapasztalat (1-2 év)
• CRM rendszer tapasztalat
• Magabiztos MS Office használat (Excel, Word, Outlook)
• Angol nyelv ismerete szóban és írásban
Amit kínálunk:
• Versenyképes bérezés
• Béren kívüli juttatások: cafeteria, élet -és egészségbiztosítás
• Vállalati mobiltelefon, laptop
• Utazási támogatás
• Sportolási lehetőségek támogatása
• Közösségi és csapatépítő programok
• Jó csapat
• Szakmai kihívások, fejlődési lehetőség
Amennyiben érdekes lehet ez a lehetőség, ne habozz, jelentkezz az alábbi elérhetőségek egyikén önéletrajzzal és fizetési igény megjelölésével.
csutoras.reka@pannonwork.hu
+36 30/379-6433
Fontos! Ha a hirdetésre jelentkezve a hirdető pénzt kér előre (kiutazás, szállás stb. bármely címen), szakítsa meg vele a beszélgetést és jelezze az aprohirdetesingyen.hu csapatának. Lásd biztonságos vásárlás Ez a figyelmeztetés minden álláshirdetésnél megjelenik.(by admin)
Archiváltuk a hirdetést!
Tulajdonságok
Település: | XIII. kerület |
Fizetés: | Fizetés (fix bér) |
A hirdető: | Állást kínál (munkaadó) |
Állás típus: | Logisztikai |
Szükséges végzettség: | Középfokú végzettséggel |
Pozíció szint: | Beosztott |
Pozíció: | Raktári adminisztrátor |
Eddig megtekintették 340 alkalommal |
Munka rovaton belül a(z) "Raktári adminisztrátor (13. kerület)" című hirdetést látja. (fent)