Supplier Care Analyst
Ár: 6.000 Ft
Archivált hirdetés
Ezt a hirdetést egy ideje nem módosította, nem frissítette a hirdető, ezért archiváltuk.
A Harman Becker Kft. a nemzetközi Harman Automotive Division tagja, Magyarországon 1995 óta van jelen. A vállalat prémium minőségű audio rendszereket gyárt olyan jól ismert autómárkák számára, mint a BMW, Audi, Merceds, Porsche, Volvo és Ford.
Feladatok:
- Kapcsolattartás a beszállítókkal bejövő megkeresés esetén (telefon, e-mail)
- Kapcsolattartás a belső ügyfelekkel megkeresés esetén (beszerzés, pénzügy, logisztika)
- Szállítói megbeszéléseken történő aktív részvétel
- Beérkező ügyek határidőn belüli kezelése
- Jóváhagyási folyamatokhoz szükséges esetleges eszkaláció intézése
- A problémák mielőbbi megoldásához szükséges intézkedés az AP csapattal
- Szállítói egyenlegközlők készítése, kiküldése
- Sürgős kifizetések ügyintézése a Disbursement csapattal
- Fizetési felszólítások ügyintézése
- Külső és belső auditok támogatása
Az álláshoz tartozó elvárások:
- Közép- vagy felsőfokú pénzügyi, gazdasági végzettség
- 1-3 éves könyvelési, logisztikai és/vagy customer support munkakörben szerzett tapasztalat
- Aktív és magabiztos angol nyelvtudás
- Precíz, önálló munkavégzés, proaktivitás
- Kiváló problémamegoldó és kommunikációs készség
- MS Office ismerete
Előny:
- ERP/SAP rendszerismeret
- Mérlegképes könyvelő végzettség
Jelentkezés:
https://talentuno.com/fast-track-application/-0007#OSA4208
Fontos! Ha a hirdetésre jelentkezve a hirdető pénzt kér előre (kiutazás, szállás stb. bármely címen), szakítsa meg vele a beszélgetést és jelezze az aprohirdetesingyen.hu csapatának. Lásd biztonságos vásárlás Ez a figyelmeztetés minden álláshirdetésnél megjelenik.(by admin)
Feladatok:
- Kapcsolattartás a beszállítókkal bejövő megkeresés esetén (telefon, e-mail)
- Kapcsolattartás a belső ügyfelekkel megkeresés esetén (beszerzés, pénzügy, logisztika)
- Szállítói megbeszéléseken történő aktív részvétel
- Beérkező ügyek határidőn belüli kezelése
- Jóváhagyási folyamatokhoz szükséges esetleges eszkaláció intézése
- A problémák mielőbbi megoldásához szükséges intézkedés az AP csapattal
- Szállítói egyenlegközlők készítése, kiküldése
- Sürgős kifizetések ügyintézése a Disbursement csapattal
- Fizetési felszólítások ügyintézése
- Külső és belső auditok támogatása
Az álláshoz tartozó elvárások:
- Közép- vagy felsőfokú pénzügyi, gazdasági végzettség
- 1-3 éves könyvelési, logisztikai és/vagy customer support munkakörben szerzett tapasztalat
- Aktív és magabiztos angol nyelvtudás
- Precíz, önálló munkavégzés, proaktivitás
- Kiváló problémamegoldó és kommunikációs készség
- MS Office ismerete
Előny:
- ERP/SAP rendszerismeret
- Mérlegképes könyvelő végzettség
Jelentkezés:
https://talentuno.com/fast-track-application/-0007#OSA4208
Fontos! Ha a hirdetésre jelentkezve a hirdető pénzt kér előre (kiutazás, szállás stb. bármely címen), szakítsa meg vele a beszélgetést és jelezze az aprohirdetesingyen.hu csapatának. Lásd biztonságos vásárlás Ez a figyelmeztetés minden álláshirdetésnél megjelenik.(by admin)
Archiváltuk a hirdetést!
Tulajdonságok
Település: | Székesfehérvár |
Fizetés: | Fizetés (fix bér) |
A hirdető: | Állást kínál (munkaadó) |
Állás típus: | Logisztikai |
Szükséges végzettség: | Középfokú végzettséggel |
Pozíció szint: | Beosztott |
Pozíció: | Supplier Care Analyst |
Eddig megtekintették 234 alkalommal |
Munka rovaton belül a(z) "Supplier Care Analyst" című hirdetést látja. (fent)