HR Office Admin
Ár: 300.000 Ft
Archivált hirdetés
Ezt a hirdetést egy ideje nem módosította, nem frissítette a hirdető, ezért archiváltuk.
Magas szintű titoktartással rendelkezel és szereted az irodai munkát?
Ha igen, akkor szorosan kell együttműködnöd a HR Key Account Managerrel. Egy olyan HR Office Admin munkatársat keresünk, aki a cég iroda napi irányításáért, valamint a munkával kapcsolatos kérdésekért, így munkaszerződések, munkavállalói kapcsolatok, bérszámfejtésért felel.
Felelősségek
* Irodai és papírmunka intézése, önéletrajz szűrés
* Munkavállalási engedélyek ismerete, bevándorlási hivatallal való együttműködés
* Munkavállalói adatok gyűjtése, adatbázis létrehozása, munkaszerződések írása
* Anyagok előkészítése külső könyveléshez vagy berendezés megrendeléshez
* Számviteli alapismeretek: számlák, pénzeszközök kezelése, készpénzkezelés
* Minden egyéb adminisztrációs feladat ellátása, telefonos hívásfogadás
Követelmények
* Angol nyelvtudás elengedhetetlen!
* HR vagy irodai adminisztráció területén szerzett tapasztalat
* Erős kommunikációs készség írásban és szóban egyaránt
* Kiváló interperszonális és ügyfélkapcsolati készség
* Rugalmasság és tanulási hajlandóság
* Magas szintű titoktartás
* Erős adminisztrációs készségek
Ajánlunk:
Cégünkben számos növekedési lehetőség kínálkozik a nagy teljesítményű értékelések után. Képzés, mentorálás, egyéni fejlődési és előrelépési lehetőségek. Nyitvatartás: Hétfőtől péntekig 9:30-17:30
Készen állsz egy sikeres vállalkozás megszervezésére?
Jelentkezz még ma!
Itt tudsz jelentkezni:
https://forms.gle/tHHVB6NKgc8MDUxn7
Fontos! Ha a hirdetésre jelentkezve a hirdető pénzt kér előre (kiutazás, szállás stb. bármely címen), szakítsa meg vele a beszélgetést és jelezze az aprohirdetesingyen.hu csapatának. Lásd biztonságos vásárlás Ez a figyelmeztetés minden álláshirdetésnél megjelenik.(by admin)
Ha igen, akkor szorosan kell együttműködnöd a HR Key Account Managerrel. Egy olyan HR Office Admin munkatársat keresünk, aki a cég iroda napi irányításáért, valamint a munkával kapcsolatos kérdésekért, így munkaszerződések, munkavállalói kapcsolatok, bérszámfejtésért felel.
Felelősségek
* Irodai és papírmunka intézése, önéletrajz szűrés
* Munkavállalási engedélyek ismerete, bevándorlási hivatallal való együttműködés
* Munkavállalói adatok gyűjtése, adatbázis létrehozása, munkaszerződések írása
* Anyagok előkészítése külső könyveléshez vagy berendezés megrendeléshez
* Számviteli alapismeretek: számlák, pénzeszközök kezelése, készpénzkezelés
* Minden egyéb adminisztrációs feladat ellátása, telefonos hívásfogadás
Követelmények
* Angol nyelvtudás elengedhetetlen!
* HR vagy irodai adminisztráció területén szerzett tapasztalat
* Erős kommunikációs készség írásban és szóban egyaránt
* Kiváló interperszonális és ügyfélkapcsolati készség
* Rugalmasság és tanulási hajlandóság
* Magas szintű titoktartás
* Erős adminisztrációs készségek
Ajánlunk:
Cégünkben számos növekedési lehetőség kínálkozik a nagy teljesítményű értékelések után. Képzés, mentorálás, egyéni fejlődési és előrelépési lehetőségek. Nyitvatartás: Hétfőtől péntekig 9:30-17:30
Készen állsz egy sikeres vállalkozás megszervezésére?
Jelentkezz még ma!
Itt tudsz jelentkezni:
https://forms.gle/tHHVB6NKgc8MDUxn7
Fontos! Ha a hirdetésre jelentkezve a hirdető pénzt kér előre (kiutazás, szállás stb. bármely címen), szakítsa meg vele a beszélgetést és jelezze az aprohirdetesingyen.hu csapatának. Lásd biztonságos vásárlás Ez a figyelmeztetés minden álláshirdetésnél megjelenik.(by admin)
Archiváltuk a hirdetést!
Tulajdonságok
Település: | VI. kerület |
Fizetés: | Fizetés (fix bér) |
A hirdető: | Állást kínál (munkaadó) |
Állás típus: | Humán erőforrás |
Szükséges végzettség: | Középfokú végzettséggel |
Pozíció szint: | Beosztott |
Pozíció: | HR Irodai Adminisztrátor |
Extrák: | Leírásban |
Eddig megtekintették 216 alkalommal |
Munka rovaton belül a(z) "HR Office Admin" című hirdetést látja. (fent)