Titkárnő Kerestetik
Ár: 0 Ft
Archivált hirdetés
Ezt a hirdetést egy ideje nem módosította, nem frissítette a hirdető, ezért archiváltuk.
Feladatok:
• Irodai adminisztrációs és szervezési feladatok ellátása
• Levelezés lebonyolítása, bejövő- kimenő iratok iktatása, postázás, telefonok és e-mailek kezelése
• Kapcsolattartás meghatározott hivatali egységekkel illetve partnerekkel
• Kötelező nyilvántartások vezetése/kezelése
• Irodai működéssel kapcsolatos feladatok ellátása
• Elnök munkájának támogatása
• Irodai vendéglátás megszervezése és lebonyolítása
• Hivatalos utazások ügyintézése (repülőjegy, szállásfoglalás, biztosítás)
• Megbeszélések szervezése,
• Telefonflotta kezelése, intézése, új szerződés tervezetek előkészítése
• Tender/ ajánlatkérő levelek továbbítása
Ár beállítások elvégzése az elfogadott árak alapján
• nyilvántartó rendszerben szerződések rendszerek kezelés,
Elvárások:
• Önmagára és munkájára igényes személyiség
• Középfokú végzettség (felsőfokú végzettség előny)
• Proaktivitás, a hitközség irányába történő hosszú távú elköteleződés
• Magabiztos MS Office (Word, Excel, PowerPoint) használat
• Aktív középfokú angol, és/vagy német nyelvtudás - teszteljük
• Titkársági, asszisztensi vagy irodavezetői tapasztalat minimum 6 év
• Erkölcsi bizonyítvány;
• Ápolt megjelenés
Kedvező munkaidő – a hétvége szabad.
• Bejelentett, hosszú távú munkaviszony.
Fényképes önéletrajzát, iskolai végzettséget igazoló bizonyítvány másolatokkal várjuk az alábbi e-mail címeken:
• henrietta.csokas@maoih.hu
Fontos! Ha a hirdetésre jelentkezve a hirdető pénzt kér előre (kiutazás, szállás stb. bármely címen), szakítsa meg vele a beszélgetést és jelezze az aprohirdetesingyen.hu csapatának. Lásd biztonságos vásárlás Ez a figyelmeztetés minden álláshirdetésnél megjelenik.(by admin)
• Irodai adminisztrációs és szervezési feladatok ellátása
• Levelezés lebonyolítása, bejövő- kimenő iratok iktatása, postázás, telefonok és e-mailek kezelése
• Kapcsolattartás meghatározott hivatali egységekkel illetve partnerekkel
• Kötelező nyilvántartások vezetése/kezelése
• Irodai működéssel kapcsolatos feladatok ellátása
• Elnök munkájának támogatása
• Irodai vendéglátás megszervezése és lebonyolítása
• Hivatalos utazások ügyintézése (repülőjegy, szállásfoglalás, biztosítás)
• Megbeszélések szervezése,
• Telefonflotta kezelése, intézése, új szerződés tervezetek előkészítése
• Tender/ ajánlatkérő levelek továbbítása
Ár beállítások elvégzése az elfogadott árak alapján
• nyilvántartó rendszerben szerződések rendszerek kezelés,
Elvárások:
• Önmagára és munkájára igényes személyiség
• Középfokú végzettség (felsőfokú végzettség előny)
• Proaktivitás, a hitközség irányába történő hosszú távú elköteleződés
• Magabiztos MS Office (Word, Excel, PowerPoint) használat
• Aktív középfokú angol, és/vagy német nyelvtudás - teszteljük
• Titkársági, asszisztensi vagy irodavezetői tapasztalat minimum 6 év
• Erkölcsi bizonyítvány;
• Ápolt megjelenés
Kedvező munkaidő – a hétvége szabad.
• Bejelentett, hosszú távú munkaviszony.
Fényképes önéletrajzát, iskolai végzettséget igazoló bizonyítvány másolatokkal várjuk az alábbi e-mail címeken:
• henrietta.csokas@maoih.hu
Fontos! Ha a hirdetésre jelentkezve a hirdető pénzt kér előre (kiutazás, szállás stb. bármely címen), szakítsa meg vele a beszélgetést és jelezze az aprohirdetesingyen.hu csapatának. Lásd biztonságos vásárlás Ez a figyelmeztetés minden álláshirdetésnél megjelenik.(by admin)
Archiváltuk a hirdetést!
Tulajdonságok
Település: | VII. kerület |
Fizetés: | Fizetés (fix bér) |
A hirdető: | Állást kínál (munkaadó) |
Állás típus: | Adminisztrációs |
Szükséges végzettség: | Középfokú végzettséggel |
Pozíció szint: | Beosztott |
Pozíció: | Titkárnő |
Extrák: | Adminisztrációban és protokol áris területen min.:6 év operá |
Eddig megtekintették 351 alkalommal |
Munka rovaton belül a(z) "Titkárnő Kerestetik" című hirdetést látja. (fent)