Betöltés...

Cégadminisztrációs asszisztens

Ár: 1 Ft

Archivált hirdetés

Ezt a hirdetést egy ideje nem módosította, nem frissítette a hirdető, ezért archiváltuk.
Az Ozeki Kft. debreceni irodájába megbízható, pontos, szorgalmas, önálló feladatvégzésre képes asszisztens munkatársat keres céges ügyeinek intézésére.

Középfokú angol nyelvismeret szükséges.

A foglalkoztatás napi 8 órás főállású bejelentett munkaviszony keretében történik. A munkaidő reggel 7 és 16 óra között van 1 órás ebédszünettel.

Ez a munka nem igényel kiváló kommunikációs képességet, hanem jó adminisztrációs készséget, pontosságot és nagy monotonitás tűrést valamint terhelhetőséget kíván meg.

Jelentkezés: job@ozeki.hu e-mail címre beküldött fényképes önéletrajzzal és a pozícióhoz kapcsolódó jelentkezési adatlap pontos kitöltésével. A jelentkezési adatlapot a www.jobs.ozeki.hu oldalon található asszisztensi pozíciót bemutató oldal alsó részén találja meg és onnan töltheti le.

Kérjük, olvassa el alaposan a pozíciót bemutató oldalt, hogy a pozícióhoz kapcsolódó összes fontos információt megismerhesse, tájékozódhasson az Ozeki Kft.-ről, valamint a jelentkezés módját pontosan követni tudja és emiatt ne érje Önt hátrány a jelentkezés során.

A jelentkezési határidő 2013. július 31.

Amennyiben úgy érzi, szívesen dolgozna a csapatunkban, elsőként várjuk jelentkezését!
Fontos! Ha a hirdetésre jelentkezve a hirdető pénzt kér előre (kiutazás, szállás stb. bármely címen), szakítsa meg vele a beszélgetést és jelezze az aprohirdetesingyen.hu csapatának. Lásd biztonságos vásárlás Ez a figyelmeztetés minden álláshirdetésnél megjelenik.(by admin)

Archiváltuk a hirdetést!

Tulajdonságok
Település: Debrecen
Fizetés: Fizetés (fix bér)
A hirdető: Állást kínál (munkaadó)
Állás típus: Könyvelői, Számviteli
Szükséges végzettség: Felsőfokú végzettséggel
Pozíció szint: Beosztott
Pozíció: Cégadminisztrációs asszisztens
 
Eddig megtekintették 321 alkalommal

Munka rovaton belül a(z) "Cégadminisztrációs asszisztens" című hirdetést látja. (fent)