Betöltés...

titkárnő/pénzügyi asszisztens

Ár: 0 Ft

Archivált hirdetés

Ezt a hirdetést egy ideje nem módosította, nem frissítette a hirdető, ezért archiváltuk.
Több mint 25 éves cég keres, irodai asszisztenst az új Érdi telephelyünkre.
Feladatok:
- irodai adminisztrációs feladatok ellátása
- dokumentumok, szerződések előkészítése
- szervezetekkel, partnerekkel való együttműködés
- kimenő és bejövő számlák adminisztrálása, könyvelőkkel való kapcsolattartás
- folyószámlák, egyenlegek egyeztetése
- házi pénztár kezelése
- bejövő, kimenő postai küldemények kezelése
Elvárások:
- középfokú végzettség
- MS Office felhasználó szintű ismerete
- önálló, megbízható, precíz munkavégzés
Előny:
- középfokú pénzügyi/gazdasági végzettség
- hasonló területen szerzett tapasztalat
Amit cégünk kínál:
- kellemes, fiatalos irodai környezet
- könnyű megközelítés
- bejelentett 8 órás munkavégzés
- hosszú távú munkalehetőség
- azonnali kezdés
Munkavégzés helye:
- Érd, Szent István út
Jelentkezési határidő: folyamatos
Jelentkezés fényképes önéletrajzzal és fizetési bérigény megjelölésével a gaborkft@gabor.hu e-mail címre várjuk!
Fontos! Ha a hirdetésre jelentkezve a hirdető pénzt kér előre (kiutazás, szállás stb. bármely címen), szakítsa meg vele a beszélgetést és jelezze az aprohirdetesingyen.hu csapatának. Lásd biztonságos vásárlás Ez a figyelmeztetés minden álláshirdetésnél megjelenik.(by admin)

Archiváltuk a hirdetést!

Tulajdonságok
Település: Érd
Fizetés: Fizetés (fix bér)
A hirdető: Állást kínál (munkaadó)
Állás típus: Adminisztrációs
Szükséges végzettség: Középfokú végzettséggel
Pozíció szint: Beosztott
Pozíció: titkárnő/asszisztens
 
Eddig megtekintették 558 alkalommal

Munka rovaton belül a(z) "titkárnő/pénzügyi asszisztens" című hirdetést látja. (fent)