Betöltés...

adminisztratív

Ár: 0 Ft

Archivált hirdetés

Ezt a hirdetést egy ideje nem módosította, nem frissítette a hirdető, ezért archiváltuk.
Ügyvédi irodába, 4 vagy 6 órás részmunkaidőre, titkárnőt keresünk.

Feladatok:

- ügyvéd melletti általános személyi asszisztencia ellátása,
- az iroda adminisztrációjában való közreműködés, többek között iratok érkeztetése, rendezése, rendszerezése, akták vezetése és kezelése, adatok rögzítése,
- okirat szerkesztési feladatok ellátása,
- elektronikus és egyéb nyilvántartások kezelése,
- hivatali ügyintézés, stb.

Elvárások:

- felhasználói szintű számítógépes ismeretek (Word, Excel, jogtár)
- megbízhatóság, precizitás, pontosság
- önálló munkavégzés
- elhivatottság

Előnyt jelent:

- előnyt jelent, de nem követelmény a szakirányú, vagy felsőfokú végzettség, szakirányú tapasztalat
- angol nyelv ismerete

Amit kínálunk:

- versenyképes fizetés, megállapodás szerint
- kellemes munkakörnyezet
- változatos munka

Munkavégzés helye:

Budapest

Munkaidő:

4 vagy 6 órás

Fizetés:
megegyezés szerint

A pályázók fényképes önéletrajzát és motivációs levelét az annabacsa@gmail.com címre várjuk.
Fontos! Ha a hirdetésre jelentkezve a hirdető pénzt kér előre (kiutazás, szállás stb. bármely címen), szakítsa meg vele a beszélgetést és jelezze az aprohirdetesingyen.hu csapatának. Lásd biztonságos vásárlás Ez a figyelmeztetés minden álláshirdetésnél megjelenik.(by admin)

Archiváltuk a hirdetést!

Tulajdonságok
Település: XI. kerület
Fizetés: Fizetés (fix bér)
A hirdető: Állást kínál (munkaadó)
Állás típus: Adminisztrációs
Szükséges végzettség: Középfokú végzettséggel
Pozíció szint: Beosztott
Pozíció: adminisztratív
 
Eddig megtekintették 316 alkalommal

Munka rovaton belül a(z) "adminisztratív" című hirdetést látja. (fent)