Call center munkatárs
Ár: 240.000 Ft
Archivált hirdetés
Ezt a hirdetést egy ideje nem módosította, nem frissítette a hirdető, ezért archiváltuk.
Budapesti pénzügyi partnercégünkhöz keresünk új munkavállalókat
Bejövő hívások kezelésére
Munkakör célja
A beérkező hívások minőségi kiszolgálása és ezeken a hívásokon a hitelkártya és személyi kölcsön értékesítés és átutalás maximalizálása a mennyiségi és hatékonysági célok figyelembe vételével a vállalat szabályzatainak betartásával, és a vállalati kultúra által meghatározott vezetői eszközök alkalmazásával.
Fő felelősségek:
o Minőségi szolgáltatást biztosít az ügyfelek számára
• az ügyfelek kérdéseinek illetve kéréseinek gyors és pontos ügyfélközpontú megoldása, megválaszolása a képzéseken elhangzottak alapján
• ügyel az ügyfél személyének tiszteletben tartására és ügyfélközpontú megközelítésre
• tartós és az ügyfél számára elfogadott megoldásokat találva a felmerülő kérdésekre/problémákra, a bank és az ügyfél közti jó kapcsolat megőrzésének szellemében (hűség kialakítása)
• a képzéseken kapott információkat és módszereket beépíti
• a piacra, a termékekre, ügyfél-kommunikációkra és akciókra vonatkozóan kapott aktuális információkat teljes körűen alkalmazza.
A munkakör betöltéséhez szükséges iskolai végzettség, szakképzettség: min.középfokú végzettség és Számítástechnikai alapismeretek.
Szükséges Kompetenciák:
· jó kommunikációs készség
· jó konfliktuskezelési képesség
· ügyfélközpontúság
· szervezőképesség
· terhelhetőség
· rugalmasság
· stressz tűrő képesség
· csapatépítő képesség
Munkavégzés helye: Budapest, Teréz Krt.
Munkaidő: Napi 8 óra - hétköznapokon
Érdeklődni: 0630/98-100-58 Kissné Szilágyi Katalin katalin.szilagyi@randstad.hu
Fontos! Ha a hirdetésre jelentkezve a hirdető pénzt kér előre (kiutazás, szállás stb. bármely címen), szakítsa meg vele a beszélgetést és jelezze az aprohirdetesingyen.hu csapatának. Lásd biztonságos vásárlás Ez a figyelmeztetés minden álláshirdetésnél megjelenik.(by admin)
Bejövő hívások kezelésére
Munkakör célja
A beérkező hívások minőségi kiszolgálása és ezeken a hívásokon a hitelkártya és személyi kölcsön értékesítés és átutalás maximalizálása a mennyiségi és hatékonysági célok figyelembe vételével a vállalat szabályzatainak betartásával, és a vállalati kultúra által meghatározott vezetői eszközök alkalmazásával.
Fő felelősségek:
o Minőségi szolgáltatást biztosít az ügyfelek számára
• az ügyfelek kérdéseinek illetve kéréseinek gyors és pontos ügyfélközpontú megoldása, megválaszolása a képzéseken elhangzottak alapján
• ügyel az ügyfél személyének tiszteletben tartására és ügyfélközpontú megközelítésre
• tartós és az ügyfél számára elfogadott megoldásokat találva a felmerülő kérdésekre/problémákra, a bank és az ügyfél közti jó kapcsolat megőrzésének szellemében (hűség kialakítása)
• a képzéseken kapott információkat és módszereket beépíti
• a piacra, a termékekre, ügyfél-kommunikációkra és akciókra vonatkozóan kapott aktuális információkat teljes körűen alkalmazza.
A munkakör betöltéséhez szükséges iskolai végzettség, szakképzettség: min.középfokú végzettség és Számítástechnikai alapismeretek.
Szükséges Kompetenciák:
· jó kommunikációs készség
· jó konfliktuskezelési képesség
· ügyfélközpontúság
· szervezőképesség
· terhelhetőség
· rugalmasság
· stressz tűrő képesség
· csapatépítő képesség
Munkavégzés helye: Budapest, Teréz Krt.
Munkaidő: Napi 8 óra - hétköznapokon
Érdeklődni: 0630/98-100-58 Kissné Szilágyi Katalin katalin.szilagyi@randstad.hu
Fontos! Ha a hirdetésre jelentkezve a hirdető pénzt kér előre (kiutazás, szállás stb. bármely címen), szakítsa meg vele a beszélgetést és jelezze az aprohirdetesingyen.hu csapatának. Lásd biztonságos vásárlás Ez a figyelmeztetés minden álláshirdetésnél megjelenik.(by admin)
Archiváltuk a hirdetést!
Tulajdonságok
Település: | VI. kerület |
Fizetés: | Fix + teljesítmény |
A hirdető: | Állást kínál (munkaadó) |
Állás típus: | Banki / Biztosítási |
Szükséges végzettség: | Középfokú végzettséggel |
Pozíció szint: | Beosztott |
Pozíció: | Call center munkatárs |
Eddig megtekintették 383 alkalommal |
Munka rovaton belül a(z) "Call center munkatárs" című hirdetést látja. (fent)