Részecske szűrő DPF tisztító koncentrátum, környezet barát
Ár: 1.650 Ft
Részecske szűrő tisztító koncentrátum környezet barát GreenHand DPF - részecske szűrő tisztító koncentrátum. Nagy hatású, a korom szemcsék kötését oldó tisztító folyadék. Környezet barát anyag, a természetben 90% fölött lebomlik. Használata 1:1 vízzel higítva javasolt. Pontos használati módjáról akár személyesen adunk téjékoztatót. Magas minőségű. nagy hatásfokú Magyar gyártmányú, saját magunk által is tesztelt, jól bevált speciális részecske szűrő tisztító folyadék. Használata : A részecske szűrőt leszereljük. mejt a kimenő csonkokat és a minta vevő kivezetéseket ( csövek, menetek ) lezárjuk. A nyitott cső véggel felfelé egy megfelelő edénybe, vödörbe állítjuk, az esetleges kifolyások elkerülése érdekében. A teljes dobot a részecske szűrő tisztító koncentrárum, és kézmeleg víz előzetes 1:1 összekevert higításával teljesen fltöltjük. A feltöltött dobot minimum 24 óráig hagyjuk ázni, a hatást növelhetjük azzal, ha a dobot időnként a tengelye körül megmozgatjuk, vagy a ható időt akár 48 órára növeljük. A ható idő letelte után a folyadékot kiöntjük, a lezárásokat a dobról eltávolítjuk, és a dobot nagy nyomású mosóval a mosás irányából minimum 20-45 fokban megemelve, először a gáz folyás irányával ellentétes irányba, majd a mosás irányát váltogatva kimossuk egészen addig, amíg a kifolyó víz teljesen tiszta nem lesz. A mosásnál figyelni kell arra, hogy a mosó fej ( amennyiben valamilyen fém, és nem gumi vagy műanyag bevonatos ) véletlenül se érjen a katalizátor vagy részecske szűrő egység felületéhez, mert abban végzetes károsodást okozhat. Ha a kifolyó víz már tiszta, a dob akár szárítás nélkül a rendszerre visszaszerelhető, és az autó kipróbálható. A használt mosó folyadék a benne találhatő szennyeződés miatt veszélyes hulladéknak minősül. A használt mosó folyadékot nem lehet újra felhasználni. Saját tapasztalataink szerint a mosás után a diagnosztizált tisztaság, illetve gáz átfolyási szabadság 95-99%-os, ami az új részecske szűrő ellenállásáház közelit, vagy azt el is éri. Ezt vagy a jármű computerén keresztül vagy a részecske szűrő előtti és utáni nyomások mérésével lehet igazolni. Külön lehetőségek : Ha mód van rá, akkor a beindítás és bemelegítés után kell annyit menni a járművel, hogy az esetleg a dobba vagy a rendszerbe beépített katalizátor beinduljon, majd diagnosztikai műszerrel a computerből kiolvasható a tisztítás hatásfoka. Ezt érdemes dokumentálni a később vitás kérdések elkerülése miatt. Ha lehetőség van rá, akkor a computerben lévő tárolt hibakódokat is érdemes dokumentálni, azokat kitörölni, hogy ne zavarjon be az új diagnosztikába. Ha a részecske szűrő a tisztítás után akár 3-5000 km alatt újra eltömődik, az nem a tisztítás hiányossága, hanem a motor, illetve a vezérlés baja lehet, ekkor nem feltétlenül az újra tisztításban hanem az ok megkeresésében kell gondolkodni. FIGYELEM!! A folyadék kimondottan dpf tisztításra lett kifejlesztve, a katalizátorokra való hatását nem vizsgáltuk, nem teszteltük, a fejlesztés során nem is volt szempont. A dpf mechanikusan, míg a katalizátor kémiai úton működik, a fentiek miatt semmilyen infónk nincs a mosófolyadék és a katalizátor esetleges kölcsönhatásáról.
Tulajdonságok
A hirdető: | Kereskedés hirdetése |
Értékesítés típusa: | Eladó |
Állapota: | Új |
Feladás dátuma: | 2024.11.12 |
Eddig megtekintették 710 alkalommal |
Barkács rovaton belül a(z) "Részecske szűrő DPF tisztító koncentrátum, környezet barát" című hirdetést látja. (fent)