Betöltés...

Total War: Warhammer - The Realm of the Wood Elves (DLC) (Digitális kulcs - PC)

Ár: 19.959 Ft



A JÁTÉKRÓL

Új fa manók verseny a nagy kampányban

Új kiegészítő verseny-specifikus pénznem: Borostyán

Csodaalapú kampány győzelmi feltétel

A Wood Manók bármelyik régiót meghódíthatják a térképen

Két új játszható legendás lord: Orion és Durthu

Két új Lord típus mély specializációval rendelkező fákkal

Három új Hős típus mély szakosodási készségű fákkal

Átfogó Wood Manók hadsereg beosztása

Hozzáad egy további kampánytérképet a játékhoz az egyedülálló, a „Jelenések szezonja” Wood Elfek kampányával

Új egyedi szörnyek, hősök, mágia és játékfunkciók









A kívülállók számára az Athel Loren erdei birodalma merengő és rosszindulatú hely. Az élő fa nyikorgása és nyögése visszhangzik homályos belső téréből, a lombkorona látszólag elnyeli az összes fényt, és félig látott szellemek csapkodnak a twilit íjak közé. A belépés annyit jelent, hogy a sorsot az ő kezükbe adják.



Belül laknak az asrai, a fa manók. Noha eredetileg Ulthuantól nyugat felé járnak, mint minden tünde, elárulják az Asur, a Magas tündék és a Druchii vagy a Sötét tündék gyilkos dekadenciáját. Az asráiak egyedüli igaz tündéknek tartják magukat a világon, mivel felölelik természetük minden aspektusát - a világosat és a sötétet egyaránt -, és évezredek óta összhangban élnek az érző erdővel.



Az asrai megosztják Athel Loren vadonát szellemével és védelmezőivel: a driadákkal, az ágfűzőkkel és az ősi őrzővel, Treemen. Háborús házigazdáiknak örökbe fogadják annak kancáit, a sólymokat és a Nagy Sasokat, és még a ritka Erdei Sárkányok is méltóságteljesek lehetnek csatlakozni hozzájuk, ha szükség van rájuk. Páratlan íjászok és lovasok, a fa manók nagyszerűségeket fizetnek a félistennek, Orionnak, aki lángban hal meg minden középtélen, hogy tavasszal a korok tölgye alatt újjászülethessen a mennydörgő életbe.



Vad, hajlékony és teljesen kíméletlen a földjük védelmében, csak egy bolond veti konfliktusba a fa manókat és lelkes szövetségeseiket. Azok számára, akik tanúi lehetnek annak a fantasztikus látványnak, amelyet egy Asrai-házigazda vonul ki az erdőből egy Vadvadászaton, valószínűleg ez az utolsó dolog, amit valaha is meglátnak.

Kampány játékstílusa

A Wood Elves kampány egyedülállóan eltérő kampányélményt kínál a Total War: WARHAMMER többi játszható versenyénél. Fő infrastruktúrájuk Athel Loren Wood Elf településeiben található, bár képesek kifelé terjeszkedni, elfoglalni a településeket és helyettük korlátozott előőrsöket építeni, az úgynevezett Asrai kilátókat. A kampány lényege a The Great Oak, egy egyedi, ötszintes épület, amely az új Wonder győzelmi feltételhez kapcsolódik.



A csatában a faelfek gyorsak és halálosak, sok „üvegágyú” stílusú egységet állítanak fel. Bár fizikailag kevésbé robusztus, mint a legtöbb verseny, és kisebb egységméretekkel, ezt kiváló közelharci és távolsági képességekkel pótolják. A játék legjobb íjászait állítják pályára, akik közül sokan tudnak mozogni és lőni, később később számos speciális lőszerrel frissíthetik őket. Gyakran kíséri őket a harcban Athel Loren erdei rokonai, például Dryads, Eagles és Treemen. Varázsigéik az élet sokaságát, a vadállatokat és az árnyékokat használják.



Új történet kampány: A kinyilatkoztatás évada

Az Athel Loren és a környező Bretoni Hercegségek gyönyörű és rendkívül részletes kampánytérképén elhelyezkedő A kinyilatkoztatás szezonja Durthu vagy Orion, a Wood Manók két legendás uraként játszható. Ez a kampány arra bízza a játékost, hogy egyesítse Athel Lorent a bretonniai támadásokkal szemben, majd Morghur szörnyeteg hadvezér és elrontott szarvas állományainak félelmetes, klimatikus támadásaiból.

A korok tölgye





A Korok tölgyének hatalmas, ősi íjászai jelzik Athel Loren lelki szívét és szent erejének forrását.



A nagy kampányban az A korok tölgye egy egyedülálló, 5 szintes Wonder épület, amely Athel Lorenben található. Amint a Wood Elf játékos minden új szintre lép, egyre növekvő bónuszokat kap a kampányához.



A tölgy 5-ös szintre emelése megindítja a Nagy Tölgy csatáját, amely a fenevadak és a káoszharcosok együttes és tömeges hordái által Athel Loren szellemi központját érő többszintű támadás. A győzelem (vagy túlélés!) A Wood Manók kulcsfontosságú kampánycéljának teljesítését jelenti.



Új kiegészítő pénznem: Borostyán

Az arany mellett a faelfek megkövetelik, hogy Amber bizonyos elit egységeket toborozzon, feloldjon bizonyos technológiákat és kibővítse a Korok Tölgyét. Ez azonban véges erőforrás a világon, és csak települések rögzítésével és az Asrai kilátók felállításával nyerhető el.



Mivel Amber korlátozott, ez állandó választási lehetőséget kínál a játékosnak, hogy frakciófejlesztésre, katonai erőre, vagy kulcsfontosságú győzelmi feltételük elérésére kell-e költeni.

Faelfek települések és előőrsök

A faelfek képesek elfoglalni az Óvilág bármely tartományát, tekintet nélkül a faj származására. Ezeken a települési helyeken azonban mindig csak nagyon korlátozott beépítési lehetőségekkel rendelkező Asrai kilátók helyezhetők el, hadsereg utánpótlási állomásokká, toborzó állomásokká alakítva azokat (hozzáféréssel a globális toborzó medencéhez, de helyi toborzási árakon), vagy központként bármilyen regionális kereskedelmi erőforrás kiaknázására . Jelentős építési láncokat kell építeni Athel Loren régióiban, amely a Fa Manók egyetlen igazi otthona. Athel Loren településeinek 10 építési helye van, így helyet kínálnak a Wood Manók kiterjedt építési fáinak felfedezéséhez.

Wood Manók infrastruktúra

A Wood Manóknak egyedülálló technikai fái és épületei vannak, és magasan fejlett és kissé arisztokratikus fajként a Wood Elf Tanács elnököl a társadalmi és katonai kérdésekben.



Ennek a Tanácsnak számos irodája van, amelyekbe karaktereket lehet kinevezni, és finoman kapcsolódik a faelfek infrastruktúrájához. Bizonyos épületek kinyitják például az irodákat: ha a Wild Heath épületét a techfában nyitják, akkor egy településen fel lehet építeni, ezáltal kinyitva a Herald Of The Hunt irodát. Ha a játékos egyik urát kinevezik ebbe a szerepbe, akkor rendszeresen vadászatot hív. Ez a Hírmondónak és hadseregének nagyon jelentős bónuszokat ad azokért a fordulatokért, amelyekben a Wild Hunt esemény aktív, fokozva marsall képességüket és ösztönözve az agresszív cselekedeteket. A játékosoknak azt javasoljuk, hogy vizsgálják meg ezeket az összefüggéseket annak érdekében, hogy a lehető legtöbbet hozzák ki a Wood Elf kampányaikból.



A két Wood Elf legendás Nagyúrnak, Orionnak és Durthunak mindkettő rendelkezik irodával, ahová csak ők nevezhetők ki, további kampánybónuszokat biztosítva számukra.

Új legendás urak

A Wood Manók nagy hadjáratot a két Legendás Nagyúr egyike vezetheti: Orion félisten, A király az erdőben vagy az ősi Treeman, Durthu. Mindegyikük más kezdő helyzetben kezdi meg a játékot, egy másik Athel Loren frakciót irányítva, és hozza saját kampánybónusz-csomagját.

Orion király az erdőben





Orion Athel Loren és a faelfek halhatatlan félisten-királya. Amikor birodalmát fenyegetik, ő az első, aki fegyvert fog és védekezésében harcol. Minden tünde érzi királya vad idézésének csábítását, és sokukat legyőzik elsődleges késztetésük, elhagyva a civilizált aggodalmakat és a vadászat izgalmát, valamint a vér szédítő erejét a szélen.



Orion egy hatalmas közelharcos harcos, aki nagy távolságra lévő lándzsatámadásával is jelentős mértékű sebzést tud okozni. Két egyedi terület-hatás képessége is van: az Orion vadászkutyái, egy varázslatos örvény, és a Hawk's Talon, egy varázslatos bombázás. Ezek a támadások az Orionhoz kötődnek, és nem fogyasztják el a varázslat szeleit.



Az Orionnak két harci képességfája, két harci készségfája és egy kampánykészségfája van. A készségek e nagy skálája, amelyek közül sok egyedülálló, lehetővé teszi, hogy specializálódjon, amikor szintet lép. Különösen számos előrelépést hozhat a Wood Elves névsor számos íjegységén. Erők toborzásakor az Orionnak külön díjat kell fizetnie Amberben az erdei szeszes italok bérléséhez.

Párbaj





Az Athel Loren-i treemeniek közül a legősibb, Durthu egykor jóindulatú lény volt, aki örömét lelte az erdei élet szövésében. Ő kötötte először az erdők szellemét az Asrai sorsához. És egy ideig a dolgok egyensúlyban és harmóniában léteztek.



Az Athel Lorenbe történt sok véres betörés után azonban számtalan tresszel vágták kívüliek az üzemanyagot, vagy pusztán annak ellenére, Durthu megkeseredett. Még ennél is rosszabb, hogy szerinte a fa manók maguk is sok ilyen csapást meghívtak. Most nem tartja őket barátoknak: csupán szövetségesek egy közös ügyben.



A nagy kampányban Durthu az Argeloni régió erdei szellemeit vezeti Athel Lorenben. Az erők toborzásakor Amberben külön költséget kell fizetnie a Wood Elf egységek bérléséért. Egy hatalmas harcos és varázsló, Durthu a vadállatok Lore-ját is hadonászhatja, és A The Transformation of Kadon segítségével Manticores-t idézheti a csata sűrűjébe.

Új urak

A Wood Elves seregek két új típusú Urat vehetnek fel hadseregük parancsnokságára: Glade urak és Treemen.

Glade Lordok

Athel Loren magasszülött urai és hölgyei évezredek óta uralkodnak a faelfeknél, és amikor a faj háborúba megy, akkor ezek a nemesek irányítják erőiket. Hatalmas harcosok és kiváló íjászok, két személyes harci képességfájuk van, amelyek mindegyike javítja íjász- és közelharci képességeiket. Hasonlóképpen, harci fáik kétféle - melles és távolsági - úton gyarapítják seregeiket. Három rögzítési lehetőséget is feloldhatnak, amikor szintet érnek: az Elven Steed, a Great Eag és az Forest Dragon.

Ősi Treemen

Az ősi Treemen hatalmas termetű. Elf és erdei lények által egyaránt tisztelt erővel még a mély tisztás sárkányainak erejével is vetekszik. Az erdő igazi őrzői, ezek a hatalmas erdei szellemek a Spellcaster urak, akik a vadállatok tudományát mozogják. Noha nincsenek felszerelési lehetőségeik (a világon kevés olyan lény van, amely elég nagy lenne ahhoz, hogy befogadják őket), egyedülálló képességekkel rendelkeznek, amelyek fokozott védelmet biztosítanak a seregeik összes Tree Kin egységének.

Hősök

A Wood Elves seregek három új típusú Hero egységet toborozhatnak hadseregeik támogatására és a Kampánytérkép műveletek végrehajtására. Mindegyik erős szakosodási utakat kínál a képességfáik révén.

Helyesírók (Mágus fókusz)

A Wood Elf mágusok egyedülálló kapcsolatban állnak Athel Lorennel. Az erdő mélyebb intelligenciájához kapcsolódva erősen hangolt lények, hasonlóan kötődnek a környezetükhöz, mint a driadák, a fröccsök és a Treemen. A varázsigéket toborozni lehet az élet sokaságának, az árnyéknak és a vadállatoknak a vezetésére.

Elágazók (közelharci / mágus fókusz)

A dryadák legidősebbje, Branchwraith szolgálóleányként szolgál Athel Loren őseinek. Az Elfek eljövetele előtt ők voltak azok, akik uralkodtak az erdőn, és megszelídítették a Mágia Szeleit, hogy fenntartsák a vad erdőket. A Branchwraithok és az Asrai között nincs elveszett szerelem, bár a nyugtalan béke folytatódik, és az Élet tudományának ezek a gyakorlott gyakorlói sok Wood Elf háborús házigazdában megtalálhatók, egy percig varázsolva a csata sűrűjében, ellenségeiket lecsapva. erőteljes végtagok a következő.

Waystalkers (kém, fókuszált)

A Waywatchers legügyesebb lövészei, a Waystalkers megszállottja a The Hunt. A hallgatólagos, magányos egyének elkötelezettséget mutatnak útjuk iránt, amely szorosabb kapcsolatba hozza őket az erdővel, mint a tünde rokonsággal. Szakértő mesterlövészek, képesek mozogni - sőt rejtve maradni - lövés közben, kíméletlen pontossággal kiemelve a gyilkosság célpontjait, amire egyetlen más íjász sem képes.

Egység beosztás

A Wood Elves névsor sok képzett íjász egységet tartalmaz. Bizonyos építmények építése után a Glade Guard, a Deepwood Scouts és a Glade Riders felvehető három speciális lőszertípus lőésére:



Csillagtűz aknák (tűzkárok)

Hagbane tippek (mérgekárosodás)

Swift ezüst szilánkok (varázslatos károk)

Közelharci gyalogság

Örök őr



Örök őr (pajzsok)

Őrzők

Őrzők (Asrai lándzsák)

Wildwood Rangers

Változó gyalogság

Glade Guard



Glade Guard (Starfire Shafts)

Glade Guard (Hagbane Tips)

Deepwood Scouts

Deepwood Scouts (Swift Shiver

Shaft ) Waywatchers

Közelharci lovasság

Vad lovasok



Vad lovasok (pajzsok)

Választott lovasság

Glade Riders



Glade Riders (Hagbane Tips)

Hawk Riders (repülő)

Varázslatos lovasság

A Tövis nővérei (kötött varázslatokat dobhatnak)

Woodland Spirit egységek

Dryads

Treekin

Treeman

Szörnyű egységek

Nagy Eagle (repülő)

Forest Sárkány (repülő)

FELNŐTT TARTALOM LEÍRÁSA

A fejlesztők így írják le a tartalmat:



E DLC tartalma esetleg nem megfelelő minden korosztály számára, vagy munkahelyi megtekintéshez: Gyakori erőszak vagy vér, Általános felnőtt tartalom

Tovább
Tulajdonságok
Játék: Playstation
 
Feladás dátuma: 2024.05.10
Eddig megtekintették 13 alkalommal

PC számítógépes játékok rovaton belül a(z) "Total War: Warhammer - The Realm of the Wood Elves (DLC) (Digitális kulcs - PC)" című hirdetést látja. (fent)

HASONLÓ KERESÉSEK: