Betöltés...

MARKETING: FÓKUSZBAN A TERMÉK

Ár: 3.230 Ft

Typotex Kiadó, 2017 A könyv központi kérdése, hogy a marketing, mint a menedzsmenttudományok egyik szakterülete, miként járul hozzá az üzleti szervezetek sikeres piaci szerepléséhez. A Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem karai által lefedett termékfejlesztési területekhez, szakmai specifikációkhoz igazodva, a könyv elsősorban termékmegközelítésben mutatja be a marketing szerepét és annak eszköztárát. A kötet adatai: Formátum: B/5 Megjelenés éve: 2017 Terjedelem: 330 oldal

Tovább
Tulajdonságok
A hirdető: Kereskedés hirdetése
Értékesítés típusa: Eladó
Állapota: Új
 
Feladás dátuma: 2024.06.06
Eddig megtekintették 124 alkalommal

Könyvek rovaton belül a(z) "MARKETING: FÓKUSZBAN A TERMÉK" című hirdetést látja. (fent)

HASONLÓ KERESÉSEK: