Betöltés...

Smart Games Lovas Klub

Ár: 10.790 Ft

A Lovas Klub kihívást jelent a játékosoknak. Akadálypályát kell kialakítani, és a lovasnak a megfelelő sorrendben kell átugratnia az akadályokon, hogy elérje a célt. Készen állsz a 80 feladvány megoldására? Pattanj nyeregbe egy rejtélyes szórakozáshoz! A Lovas Klub tökéletes fejlesztőjáték 7 éves kortól, akár felnőtteknek is. Segít fejleszteni a kognitív képességeket, beleértve a térbeli tájékozódást, a tervezést és a problémamegoldást. A játék menete: 1. Válassz egy feladványt. Állítsd fel a játéktáblát, tedd a lovast a kezdőponthoz, a kijárati kaput a célba. (Betűkkel van jelölve a kezdőpont és a cél, a betűket a játéktábla szélén találod.) Vedd figyelembe, hogy néha a kiindulási pont és a cél ugyanaz. Válaszd ki a feladványban jelzett puzzle-darabokat: minden puzzle-darabnak van egy adott színű akadálya (A-tól J-ig). Csak a feladványban lévő akadályokkal rendelkező puzzle-darabokra van szükséged. 2. Alkoss akadálypályát a starttól a célig. A feladvány megmutatja az akadályok sorrendjét: A) A lónak követnie kell az utat anélkül, hogy irányt váltana. Ha azonban a megoldás visszafordulást tartalmaz több puzzle-darabbal, lehetséges, hogy a ló újra ugyanazon az úton megy (bármelyik irányba). Néha többször is átugorja ugyanazt az akadályt! B) 3 puzzle-darab van, amelyekben egy elágazás van az ösvényben (I, H és J akadályokkal). Amikor közeledsz egy elágazáshoz, kiválaszthatod, hogy melyik irányba menjél tovább. A lóval azonban „menni kell az áramlással”. Tilos éles kanyarokat tenni, az útelágazás közepén lévő kis barázda jelzi az éles kanyart. C) Ne feledd, hogy a feladványban szereplő színek/betűk az ösvényen lévő konkrét akadályok sorrendjére vonatkoznak, NEM a teljes puzzle-darabok sorrendjére. Például: a G, H, I és J akadályokkal ellátott puzzle-daraboknak két lehetséges útja van. Néha úgy kell elhelyezni ezeket a darabokat, hogy az üres ösvényt használjuk, majd a ló visszatér, hogy átugorja az akadályt a feladvány sorrendjében! D) A wizard szintű kihívások nem jelzik a kezdőpontot vagy a célt (kérdőjelet mutatnak a lónál és a kapunál). A puzzle-darabok helyes elhelyezése megmutatja a kezdőpontot és a célt. Minden feladványnak egy megoldása van, amit megtalálsz a füzet végén.

Tovább
Tulajdonságok
Játék: Készségfejlesztő / Oktató
 
Feladás dátuma: 2024.04.29
Eddig megtekintették 9 alkalommal

Gyerekjátékok rovaton belül a(z) "Smart Games Lovas Klub" című hirdetést látja. (fent)