Betöltés...

Irodai adminisztrátor

Ár: 150.000 Ft

Archivált hirdetés

Ezt a hirdetést egy ideje nem módosította, nem frissítette a hirdető, ezért archiváltuk.
Általános irodai adminisztrátort keresünk, teljes munkaidőre, legalább egy éves irodai tapasztalattal. A közbeszerzések, pályázatok rendszerének ismerete előnyt jelent. Munkakezdés április második hetétől lehetséges.
Főbb feladatok, munkák:
Beérkező dokumentumok, levelek iktatása
Beérkező emailek, rendelések továbbítása
Adatrögzítés (mérőhelyi munkák)
Dolgozók oktatásának rendszerezése, pontos vezetése, oktatások megszervezése
Pontos adminisztráció vezetése
Archiválás
Az álláshoz tartozó elvárások:
Minimum középfokú végzettség
Felhasználói szintű Word és Excel ismeret
Irodai tapasztalat legalább 1 év
Jó alkalmazkodó és kommunikációs készség

Bér: 150 000 bruttó

Önéletrajzokat a kantor.zsuzsanna@juko.hu címre várjuk, szakmai tapasztalatok és iskolai végzettséges felsorolásával.
Fontos! Ha a hirdetésre jelentkezve a hirdető pénzt kér előre (kiutazás, szállás stb. bármely címen), szakítsa meg vele a beszélgetést és jelezze az aprohirdetesingyen.hu csapatának. Lásd biztonságos vásárlás Ez a figyelmeztetés minden álláshirdetésnél megjelenik.(by admin)

Archiváltuk a hirdetést!

Tulajdonságok
Település: Veresegyház
Fizetés: Fizetés (fix bér)
A hirdető: Állást kínál (munkaadó)
Állás típus: Adminisztrációs
Szükséges végzettség: Középfokú végzettséggel
Pozíció szint: Beosztott
Pozíció: Irodai adminisztrátor
 
Eddig megtekintették 435 alkalommal

Munka rovaton belül a(z) "Irodai adminisztrátor" című hirdetést látja. (fent)